09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
لایه بردار خاویار و هلو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

لایه بردار خاویار و هلو

 

هلو یک میوه بسیار خوشمزه است، این میوه برای اولین بار در چین کشت شد و هم اکنون در سراسر جهان قابل یافت است. هلو سرشار از ویتامین A, C  می باشد که برای سلامتی پوست بسیار ضروری است.

نقش ویتامین A برای پوست : رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و سبب نرم و انعطاف پذیری پوست می شود.

نقش ویتامین C برای پوست : ویتامین C یک انتی اکسیدان بسیار قوی است، که پوست را در برابر رادیکال های آزاد حفاظت می کند.

خوردن روزانه یک هلو سبب زیبایی و شادابی پوست می شود حتی شما می توانید از اسکراب هلو جهت روشن و براق شدن صورت خود استفاده کنید علاوه بر آن از شر لک های  سیاه رنگ همچنین چین و چروک خلاص می شوید . چون سرشار از مواد مغذی بوده و در نتیجه کلاژن مورد نیاز پوست را تامین کرده و به بهبود و کنترل چروک کمک زیادی می کند. حالا متوجه شده اید که چرا شرکت های معتبر سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی از هلو استفاده می کنند و انواع محصولات شامل کرم،اسکراب و ماسک تولید می کنند. علاوه بر این اسکراب هلو منافذ پوست را تمیز کرده و صورتی بدون جوش را برای شما هدیه می دهد.


برای دیدن لایه بردار و خرید اینجا را کلیک کنید .

اسکراب لایه بردار صورت,اسکراب لایه بردار بدن,اسکراب لایه بردار طبیعی,لایه برداری پوست صورت,لایه برداری پوست با مواد طبیعی,,لایه برداری پوست,لایه بردار قوی پوست,,قویترین لایه بردار پوست,قویترین لایه بردار گیاهی,قويترين لايه بردار صورت,قویترین لایه بردار پوست بدن,قویترین لایه بردار خارجی,قویترین لایه بردار طبیعی پوست,قویترین لایه بردار دنیا,قویترین لایه بردار خانگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید