09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
محلول برای افزایش رشد سریع مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

محلول برای افزایش رشد سریع مو

مو به طور متوسط نیم اینچ در هر ماه یا حدود شش اینچ در سال رشد می کند.

ژنتیک نقش مهمی در تعیین سرعت رشد و رشد کامل موهای شما ایفا می کند.

رشد مو تحت تاثیر موارد زیر در هر فرد متفاوت هست:

رژیم غذایی
سن
نوع مو
سطح استرس
داروها

تقریباً ۵ میلیون فولیکول مو روی بدن وجود دارد. حدود ۱۰۰۰۰۰ از آنها را می توان در پوست سر یافت. هر رشته مو روی پوست سر مطابق با سه مرحله از الگوی رشد مو پیروی می کند:

آناژن این مرحله رشد فعال مو است که بین دو تا شش سال به طول می انجامد.
کاتاژن این مرحله انتقال است ، هنگامی که مو رشد خود را متوقف می کند. حدود دو تا سه هفته طول می کشد.
تلوژن این مرحله استراحت است ، وقتی مو از بین می رود. حدود دو تا سه ماه طول می کشد.
این روند برای موهای بدن و صورت یکسان است ، به جز چرخه سه مرحله کوتاه تر است. به همین دلیل موهای بدن تا موهای پوست سر رشد نمی کنند.

یک شیوه زندگی سالم می تواند مسیری طولانی را در تضمین سطح سالم رشد موها طی کند.

باندازه کافی بخواب
خواب بخش مهمی از زندگی سالم است. بزرگسالان باید هفت تا نه ساعت خواب در هر شب داشته باشند. در طول خواب ، هورمون های رشد به سرعت بخشیدن به تولید مثل سلول کمک می کنند و می توانند به سرعت سالم رشد مو کمک کنند.

استرس را کاهش دهید
استرس می تواند تأثیرات منفی زیادی بر روی بدن از جمله مو داشته باشد. استرس بیش از حد با مختل کردن مرحله رشد چرخه مو و فشار دادن فولیکول های مو به مرحله استراحت می تواند به ریزش مو منجر شود.

برخی از راه های سالم برای کاهش سطح استرس عبارتند از:

ورزش منظم
یوگا
خواب کافی
گوش دادن به موسیقی
رفتن به تعطیلات
سرگرمی

سیگار کشیدن را ترک کنید
استعمال دخانیات قطعا با ریزش شدید مو همراه هست . همچنین سیگار کشیدن ممکن است باعث آسیب به فولیکول مو شود و منجر به عدم تعادل در چرخه رشد مو شود.

ماساژ پوست سر را امتحان کنید
ماساژ روزانه پوست سر ممکن است باعث تحریک و افزایش گردش خون در فولیکول های مو شود که ممکن است منجر به موهای ضخیم تر شود. یک مطالعه کوچک نشان داد مردانی که هر روز چهار دقیقه ماساژ پوست سر داشتند ، بعد از ۲۴ هفته موهای ضخیم تری داشتند.

یک رژیم غذایی سالم باید شامل انواع میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، پروتئین های بدون چربی و چربی های اشباع نشده باشد. سعی کنید مصرف غذاهای قندی و نوشیدنی های خود را محدود کنید ، زیرا این غذاهای پر کالری ، ارزش غذایی کمی به رژیم غذایی شما اضافه می کنند.

ویتامین ها و مواد معدنی خاصی در ارتباط با موهای سالم یافت شده اند. گروه های غذایی زیر ممکن است در سالم نگه داشتن مو نقش داشته باشند:

غذاهای سرشار از آهن ، از جمله لوبیا ، سبزیجات دارای برگ سبز ، غلات غنی شده از آهن ، گوشت گاو بدون چربی و تخم مرغ
غذاهای سرشار از پروتئین مانند گوشت بدون چربی ، تخم مرغ و ماهی
برای رشد سالم ، مو به انواع ویتامین ها و مواد مغذی نیاز دارد. بعضی اوقات ، دریافت کافی از این ویتامین ها و مواد مغذی تنها از رژیم غذایی دشوار است. اگر به اندازه کافی در رژیم غذایی خود ویتامین مصرف نکردید ، ممکن است مکمل ها کمک کنند ، اما فکر می کنید اگر کمبود ویتامین هستید ، به پزشک مراجعه کنید.

برای اطمینان از رشد سالم موها ، از مراقبت مناسب از پوست و پوست سر خود اطمینان حاصل کنید. هدف استفاده از محصولات مو تقویت مو ، حمایت از سلامت پوست سر ، بهبود ضخامت مو یا تحریک چرخه رشد مو است.

هر روز از شامپو کردن خودداری کنید ، زیرا این ممکن است پوست سر را خشک کرده و آن را از روغنهای طبیعی آن جدا کند. در عوض ، هر دو تا سه روز یکبار شامپو بزنید و هر روز از لوسیون مو های مطلوب استفاده کنید.

لوسیون مو ، درهم و برآمدگی و انتهای شکاف را به حداقل می رساند و از شکستگی مو جلوگیری می کند. اگر از نرم کننده مو استفاده میکنید قطعا روی ساقه مو بمالید و به کف سر نرم کننده را استفاده نکنید و سپس با اب به طور کامل بشورید

برا سرعت بخشیدن به رشد سریع مو میتوانید از لوسیون مو حاوی ترکیب گیاهی کینین و سائوپالماتو استفاده کنید.

لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

– خواص کینین برای مو:
– درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

– خواص سائوپالمتو برای مو:
– عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون مو ژیورل اینجا را کلیک کنید.

شامپو رشد مو ,شامپو افزایش رشد مو ,لوسیون مو ژیورل, رشد مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید