09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
محلول جایگزین ماینوکسیدل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

محلول جایگزین ماینوکسیدل

چه موهای بلند و حالت دار داشته باشیم، و چه موهای کوتاه و لخت، زمانی که موی ما ظاهر و احساس زیبایی داشته باشد ما هم همین احساس را خواهیم داشت. ولی در حالی که اکثر ما، روزانه به طور طبیعی ۱۵۰ تار مو از دست می دهیم، ریزش مو برای بسیاری از خانم ‏ها و آقایان می تواند نگران کننده باشد. اگر می خواهید بدون دردسر روش های مختلف درمانی ریزش مو، از گیسوان خود محافظت کنید، راهنمایی‏ ها و نکته‏ های ما را در مورد ریزش مو بخوانید و موهایتان را سرزنده نگه دارید.
برای ریزش مو چه باید کرد؟ حدود ۲۰ درصد از آقایان در دهه سوم زندگی خود به ریزش مو مبتلا می‌شوند. در این سن مهم‌ترین علت ریزش مو مردان ژنتیک است. البته می‌توان برخی دیگر از دلایل فرعی را نیز پیدا کرد و برای جلوگیری از ریزش مو آنها را تحت کنترل درآورد. ولی باید بدانید که اگر در سن پایین دچار ریزش موی سر هستید، باید در شجره‌نامه خود عامل اصلی را پیدا کنید! با این حال، دلایل ریزش مو متعدد است.

معمولاً با افزایش سن، ریزش مو در زنان و مردان بیشتر می‌شود. گاهی مشکل کمبود عناصر یا سلول‌های خونی ریزش مو را تشدید می‌کند. به همین دلیل برای درمان ریزش مو و اطمینان از سلامت خود بهتر است ابتدا یک چکاپ داشته باشید.

بسیاری مواقع هم استرس و فشارهای منفی در زندگی علت ریزش موی سر می‌شود. پس برای جلوگیری از ریزش مو قبل از هر کاری آرامش را به خود وزندگی‌تان بازگردانید. گاهی هم علت ریزش مو شدید در زنان تغییرات هورمونی مانند بارداری و یائسگی است که باید توسط پزشک بررسی شود.

راههای پیشگیری از ریزش مو

بیشتر مردم موهای خود را در معرض بیش از حد صاف کننده ها یا حالت دهنده ها قرار می دهند. این وسایل و همچنین مواد آرایشی زیبایی مو باعث شککنده و نازک شدن موها و سرانجام ریزش آن میگردد. تا حد ممکن از مصرف این مواد خودداری نمایی و در صورت امکان هر چند وقت به موههای خود استراحت داده و از صاف یا فر کردن آن اجتناب کنید.
در انتخاب شامپو بسیار دقت کنید و شامپویی را انتخاب نمایید که متناسب با جنس موی شما باشد. شانه کردن روزانه مو را فراموش نکنید . شانه کردن ملایم مو باعث بهبود خون رسانی به پیاز مو میگردد. از شانه کردن مو در حمام یا وقتی که مو خیس است اجتناب کنید.
حتما در رژیم غذایی خود از سبزیجاتی مانند کرفس، جعفری، کاهو و اسفناج استفاده نمایید . سایر میوه ها و سبزیجات تازه هم توصیه می شوند. اسفناج علاوه بر خاصیت تقویت‌کنندگی رنگدانه‌های مو، یک منبع غنی از آهن است که باعث تقویت استخوان‌ها، ناخن‌ها و موها می‌شود. اسفناج به تنهایی جذب پایینی در بدن انسان دارد برای تاثثر بیشتر توصیه می شود همراه با آبلیمو و یا ماست مصرف شود.

درمان ریزش و تقویت مو

بهترین درمان برای ریزش مو استفاده از لوسیون گیاهی ژیورل فرانسه هست .این لوسیون جایگزین مناسب به جای محلول ماینوکسیدل می باشد. لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

خواص کینین برای مو:

درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

– خواص سائوپالمتو برای مو:

عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید

ضد ریزش قوی مو,ضد ریزش موی قوی,قرص ضد ریزش مو قوی,قویترین ضد ریزش مو,قوی ترین تونیک ضد ریزش مو ,پرپشت کننده موی سر,پرپشت کننده مو طبیعی,پرپشت کننده موی صورت,پرپشت کننده مو گیاهی,روغن پرپشت کننده موهای چرب,قویترین محلول ضد ریزش مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید