09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان موخوره
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان موخوره

همه ی افراد با هر سنی  دچار مشکلات مو می شوند . از ان جمله موخوره  .

موهای  بلند یا کوتاه، چرب یا خشک ممکن است با هر بلندی و جنسی دچار موخوره شوند. البته برای خانم هایی با موهای بلند و خشک معمول تر است.

بعضی از افراد فکر میکنند با کوتاه کردن مو می توانند از موخوره نجات پیدا کنند ، اما این راه درمان موخوره نیست . بیاید  با چندین روش به  داشتن موهای موخوره ای پایان بدهیم .

علل ایجا موخوره : یکی از علل ایجاد موخوره  این است که ما  موهای خود را به همان حالتی که هستند نمیخواهیم و   سعی میکنیم شکل و حالت ان ها را تغییر بدهیم ، حالت دادن موها با استفاده از فر، اتو زدن، باعث شکنندگی موها شده و در نتیجه  موها قدرت خود را از دست داده و موخوره ایجاد میشود . بعد اینکه موخوره ایجاد شد باید به نحوه صحیح از انها نگه داری کنیم تا موخوره راهی برای ریزش مو ایجاد نکند و اجازه بدهیم با مراقبت ، موهای جدید جایگزین موهای موخوره شوند .

توصیه می شود افراد با اقدامات خود باعث اسیب شدید  به موهایشان نشوند . سعی کنید موهایتان را با شامپوهای ملایم گیاهی شست و شو دهید و دفعات شست و شو را پایین بیاورید

. پس از شامپو زدن از لوسیون و روغن های چرب کننده مو  استفاده کنید . بعد از شست و شو با سشوار موهایتان را خشک نکنید مگر اینگه بادرجه کم و از فاصله دور این کار انجام شود . در نحوه شانه زدن به موها دقت شود که از برس های فلزی استفاده نشود و خانم ها موهای خود را به شدت نبندند و در صورت امکان از بافتن موهای خود خودداری کنند .

راه های طبیعی برای از بین بردن موخوره

موهایتان  را به ارامی ماساژ دهید تا ساقه ی موهایتان گرم شود ، سپس مقداری زیتون و نارگیل به طور مساوی بر روی موهایتان بریزید و به ارامی ماساژ دهید .

می توانید ماسک موی  با یک تخم مرغ، یک قاشق سوپ خوری عسل و نصف فنجان شیر درست کنید. این خمیر را روی سر مانند مورد بالا بمالید. بگذارید برای بیست دقیقه قبل از شستن روی سرتان بماند.

راه های دارویی درمان موخوره

از شامپوها ی گیاهی و ملایم برای شستن موهایتان استفاده کنید .

سرم های درخشان کننده و ضد موخوره محصول موثر برای از بین بردن موخوره هستند . این سرم ها برای تقویت و درمان ریزش مو نیز کمک میکنند

شامپوهای ضد شوره هم می توانند به درمان موخوره کمک کنند. در اغلب موارد موخوره ها ناشی از خشکی پوست سر هستند که منجر به شوره و شکنندگی مو هم می شود. بنابراین، اگر شوره ی سر درمان شود، ترمیم موخوره ها را هم به دنبال خواهد داشت.

به هشدارهای زیر توجه کنید

اگر میخواهید همواره دارای موهای زیبا و بدون موخوره باشید باید گام های زیر را رعایت کنید

موهایتان را در فاصله هر ۶ هفته اصلاح  کنید .

موهایتان را در معرض گرما قرار ندهید مثلا از سشوار یا اتو برای خشک کردن ان استفاده نکنید  اجازه بدهید موهایتان خودش خشک شود .

در روزهای آفتابی زیاد بیرون نروید اشعه های زیانبار خورشید باعث شکنندگی موهایتان می شود .

یک رژیم غذایی غنی از موادی مانند پروتئین، اسید چرب امگا۳، ویتامین آ و ویتامین سی، بیوتین و سلنیوم برای جلوگیری از موخوره ضروری ست.


برای دیدن محصولات درمان موخوره و خرید اینجا را کلیک کنید.

موخوره,مو ,درمان,درمان موخوره,موخوره چیست,موخوره و ریزش,موخوره مو,شاخه شاخه شدن مو ,درمان شاخه شاخه شدن مو,شامپو موخوره,سرم موخوره,داروی موخوره,گیاهی,موی سر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید