09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
نحوه انتخاب کرم ضد آفتاب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

نحوه انتخاب کرم ضد آفتاب


کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب در مراقبت روزانه از پوست شما از اهمیت ویژه ای برخوردار هست . چه برای چند ساعت بیرون رفتن یا تعطیلات در ساحل، استفاده از ضد آفتاب مناسب برای مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید ضروری می باشد. بنابراین، چگونه یک ضد آفتاب خوب انتخاب کنیم؟ در هنگام خرید باید به دنبال چه چیزهایی باشیم ؟ ما به شما کمک می کنیم تا در انتخاب صحیح دقت داشته باشید .
پوست شما به دلیل قرار گرفتن مداوم در معرض اشعه ماوراء بنفش میتواند مشکلات جدی بر روی پوست از جمله چین و چروک، آفتاب سوختگی و حتی سرطان پوست ایجاد کند. از آنجایی که نمی توانیم از بیرون رفتن خودداری کنیم، بهتر است پوست را با کرم ضد آفتاب مراقبت کنیم.کرم ضد آفتاب در درجه اول با مسدود کردن و جذب اشعه ماوراء بنفش از طریق ذرات مختلف فیزیکی و شیمیایی عمل می کند .

در حالی که ذرات فیزیکی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم به انعکاس اشعه ماوراء بنفش از پوست کمک می کنند، مواد شیمیایی موجود در کرم ضد آفتاب قبل از نفوذ به پوست با اشعه واکنش نشان می دهند. آنها همچنین پرتوهای خورشید را جذب کرده و انرژی را به صورت گرما آزاد می کنند .
همانگونه که گفته شد، انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب می تواند تفاوت زیادی در مواظبت از پوست شما ایجاد نماید. در قسمت زیر عواملی را که باید قبل از انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای خود در نظر بگیرید را توصیه کردیم.

معیارهای مناسب برای انتخاب کرم ضد افتاب مناسب چیست ؟

۱٫ SPF ضد افتاب

SPF در درجه اول اندازه گیری میزان نور UVB است که کرم ضد آفتاب می تواند فیلتر کند. استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل ۱۵ به مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضرر خورشید کمک میکند.
با این حال، اکثر متخصصان پوست استفاده از SPF حداقل ۳۰ را توصیه می کنند زیرا حدود ۹۷ درصد از اشعه های UVB را مسدود می کند (SPF 15 ممکن است تنها ۹۳ درصد از اشعه UV را مسدود نماید )
مطمئن شوید که هر روز به اندازه کافی کرم ضد آفتاب را روی نواحی مختلف پوست استفاده می کنید. این امر به ویژه در روزهایی که احتمالاً دوره های طولانی را در خارج از منزل طی می کنید از اهمیت زیادی برخوردار هست.
فرقی نمی کند روز خود را در داخل خانه بگذرانید یا بیرون.سعی کنید روزانه ضد آفتاب مصرف کنید. در خانه از طریق پنجره میتواند اشعه ماوراء بنفش به پوستتان نفوذ کند.

۲٫ طیف وسیع SPF را انتخاب کنید

کرم ضد آفتابی با پوشش وسیع الطیف و SPF 30 تا ۵۰ انتخاب نمایید . این کرم از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی و آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت خواهد کرد. همچنین بهتر به جلوگیری از اشعه UVA کمک می کند .

اسپری های ضد آفتاب

اینها برای استفاده از کرم ضد آفتاب در نقاطی از بدن که دسترسی به آنها سخت است بسیار مناسب می باشد . آنها گزینه خوبی برای افرادی هستند که موهای بدنشان زیاد است. با این حال، مطمئن شوید که اسپری را هنگام استفاده استنشاق نکنید.

لوسیون های ضد آفتاب

رایج ترین و مرطوب ترین فرمولاسیون های ضد آفتاب موجود لوسیون ها هستند. آنها در انواع مختلف برای پاسخگویی به انواع پوست موجود هست.

استیک های ضد آفتاب

اینها از جمله قابل حمل ترین و کمتر کثیف ترین گزینه ها هست. می توانید با استفاده از آنها روی پوست خود و مالیدن آنها استفاده کنید. آنها گزینه مناسبی هستند و مخصوصا برای مسافرت مناسب هستند. کمترین احتمال نشتی را دارا می باشد.

نکته : ضد افتاب را در مکان خشک نگهداری کنید.

یکی از فاکتورهای ضروری دیگری که در انتخاب کرم ضد آفتاب باید در نظر داشت میزان قرار گرفتن در معرض نور خورشید هست. به عنوان مثال، باید در نظر داشته باشید که چه مدت در معرض نور خورشید قرار می گیرید، خورشید چقدر قوی است و چه فعالیت هایی را هنگام قرار گرفتن در معرض خورشید انجام خواهید داد.

در فضای باز: اگر بیشتر برای مدت طولانی (دو ساعت یا بیشتر) در بیرون از منزل هستید، بسته به رنگ پوست خود، از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.

ورزش/شنا: اگر برای ورزش در فضای باز یا برای شنا می روید، بهتر است ضد آفتاب ضد عرق یا ضد آب مصرف کنید . و هر یک ساعت یکبار ضد افتاب را تمدید کنید.
در روزهای معمولی که در آفتاب و سایه می باشید، حتما از کرم ضد آفتاب با حداقل SPF 30استفاده نمایید.
به غیر از انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب، بهتر است ازموارد زیر نیز برای محافظت پوستتان استفاده کنید

۱٫ قرار گرفتن در معرض نور خورشید را کمتر کنید
زمانی که خارج از منرل می روید ، سعی کنید کمتر در معرض مستقیم خورشید باشید.

۲٫ پوشاندن
لباس مناسب همراه با کلاه لبه پهن استفاده کنید . با عینک آفتابی که اشعه های مضر را منعکس می کند از چشمان خود مراقبت کنید.اگر نیاز دارید جلو افتاب راه بروید بهتر است از چتر استفاده کنید.

در همه فصول از ضد افتاب استفاده کنید

اگر لباس شنا می پوشید، حتما مقدار زیادی از ضد افتاب مصرف کنید، اگر از اسپری ضد آفتاب استفاده می کنید، مطمئن شوید که برای کل بدن به طور مساوی استفاده کرده اید.
کرم ضد آفتاب را به تمام قسمت های در معرض بدن از جمله صورت، دست ها، پاها، گوش ها، گردن و بالای سر استفاده کنید.
مطمئن شوید که حداقل نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، یک لایه پایه با SPF 15 یا ۳۰ روی تمام قسمت های در معرض افتاب استفاده کرده باشید. هر دو ساعت یکبار تمدید نمایید .
اطمینان حاصل کنید که پس از تعریق بیش از حد، شنا کردن، یا حوله کردن، کرم ضد آفتاب را دوباره مصرف نمایید .
در نظر گرفتن نوع پوست شما نیز یکی از جنبه های ضروری انتخاب ضد آفتاب مناسب هست.

کدام کرم ضد آفتاب برای پوست های حساس یا مستعد آکنه بهترین هست؟

پوست مستعد آکنه
کرم‌های ضد آفتاب برای پوست چرب که منافذ را مسدود کند و فرمولاسیون بدون روغن داشته باشد شناخته هستند .

برای پوست های خشک، می توانید از مرطوب کننده هایی با ضد آفتاب یا ضد آفتاب هایی که حاوی مواد آبرسان هستند مصرف کنید.
پوست حساس زمانی که در معرض کمترین مقدار موادی که ممکن است به آن واکنش نشان بدهد، شاداب و سرزنده باقی می ماند. یک ضد آفتاب فیزیکی یا معدنی را انتخاب کنید زیرا دارای اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هست که از پوست مراقبت می کند. این دو ماده کلیدی به چشم اسیب نمیرساند و چشم را نمیسوزاند.

رنگ پوست

رنگ پوست شما تا حد زیادی سطح SPF را که باید استفاده کنید معین میکند. به عنوان مثال، اگر پوست روشنی دارید و همیشه یا معمولاً سوزش داریداز spf 30 یا بالاتر استفاده کنید . برعکس، اگر پوستی متوسط ​​تا تیره دارید، یا معمولاً برنزه می‌شوید و هرگز سوزش ندارید، می‌توانید از SPF 15 استفاده کنید.

محافظت از پوست با ضد آفتاب یکی از بهترین و مهم ترین اقدامات در مراقبت از پوست می باشد. قرار گرفتن مداوم در معرض اشعه ماوراء بنفش، پوست شما را مستعد ابتلا به مشکلاتی مانند چین و چروک، آسیب خورشید، آفتاب سوختگی و حتی سرطان می نماید.

با این حال، انتخاب ضد آفتاب مناسب به حل و پیشگیری از این مسائل کمک می کند. هنگام انتخاب یک کرم ضد آفتاب، ممکن است مجبور باشید به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست، آلرژی، سطح قرار گرفتن در معرض آفتاب، SPF، فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده توجه کنید. پیروی از نکات و دستورالعمل های ذکر شده در بالا ممکن است به شما در انتخاب ضد آفتاب مناسب کمک نماید.

کدام نوع ضد آفتاب برای پوست مختلط بهتر هست ؟

افرادی که پوست مختلط دارند، معمولاً دارای نواحی چرب و خشک روی صورت می باشند. بنابراین، استفاده از ضدآفتاب های سبک، بدون چربی و غیر کومدون زا به شدت توصیه می گردد . این ضد آفتاب از پوست علاوه بر اینکه در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت میکند بلکه آن را هیدراته نگه می دارد.

کدام SPF بهتر است ۳۰ یا ۵۰؟

SPF 50 کمی بهتر از SPF 30 هست چون محافظت بهتر و طولانی تری از خورشید در برابر اشعه UVB دارا هست. آنها همچنین ممکن است در رسیدگی به علائم پیری بهتر باشند

سوال مهم “
آیا می توانیم از مرطوب کننده صرف نظر کنیم و از کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب استفاده کنیم؟

بله، می توانید از مرطوب کننده استفاده نکنیم و از کرم های ضد آفتاب برای پوست های چرب استفاده کنیم. اطمینان حاصل کنید که کرم ضد آفتاب شما مملو از مواد مرطوب کننده می باشد. در غیر این صورت منجر به تولید بیش از حد چربی و مسدود شدن منافذ شما خواهد شد.

کرم ضدآفتاب بیزانس فرانسه

برخی از خواص ضدافتاب بیزانس فرانسه:

– ابرسانی ۲۴ ساعته به دلیل پیشگیری از هدر رفتن آب از طریق اپیدرم و گلیسیرین
– فاقد چربی واقعی برای نوع ضدافتاب پوست چرب
– بسیار سبک، سبکترین ضدآفتاب کرم پودری با قابلیت جذب بالا به دلیل عدم استفاده از روغن های سنگین و کومدوژنیک
– مقاومت SPF محصول در برابر آب به دلیل تکنولوژی WATER RESISTANCE
– هایپوآلرژنیک، دارای تست های کلینیکی
– قابل استفاده دور چشم، دارای تست های کلینیکی چشمی
– مقاوم در برابر تعریق و کاور ۱۲ ساعته، کاور کامل چین و چروک، انواع لک، جای جوش، تتو و حتی لک های ویتیلیگو
– ۴۰ میل
» برای خرید کرم ضدآفتاب بیزانس اینجا کلیک نمایید

کرم ضد آفتاب ضد لک اکواریوس
برخی از خواص کرم ضدافتاب ضدلک اکواریوس:
– حفاظت کننده بسیار کارآمد دربرابراشعه UVA – UVB
– پیشگیری از ایجاد لک، روشن کننده و آنتی اکسیدان قوی
– کمک به درمان لک از طریق مهار آنزیم تیروزیناز با داشتن آربوتین
– کمک به درمان جوش بخاطر داشتن عصاره درخت چای
– روشن کننده و مکمل درمان انواع لک در انواع پوست
– محافظت کننده دربرابر رادیکال آزاد
– ضد تعریق، بسیار سبک (TOUCH DRY)، پخش آسان و جذب سریع
– مناسب خانم ها و آقایان
– بدون ماندگاری اثار چربی یا سفیدی روی پوست
– قابل استفاده بعنوان پرایمر
– بدون رنگ
– ۵۰ spf
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ضدافتاب اکواریوس اینجا کلیک نمایید

کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن


برخی از خواص کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن
– حداکثر حفاظت از پوست
– بی رنگ با جذب سریع بدون بجا گذاشتن سفیدی رو پوست
– پیشگیری از آفتاب سوختگی، لک و کک و مک
– غیر کومدون زا، ضد جوش و درمان منافذ باز
– مناسب آقایان و خانم ها
– استفاده بهترین مواد آلمانی
– SPF 30
– ۵۰ میل
» برای خرید ضد آفتاب بی رنگ بیکن اینجا کلیک نمایید

ضدافتاب,بهترین ضد آفتاب,کرم ضد آفتاب,ضدافتاب بیکن,ضد افتاب بی رنگ,ضد افتاب رنگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید