09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ویتیلیگو روی لب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ویتیلیگو روی لب


ویتیلیگو روی لب

با این حال، ویتیلیگو یا لکه سفید یک بیماری پوستی خود ایمنی است. در این بیماری، ایمنی طبیعی بدن ما مختل می شود. در این بیماری، بدن ما ملانوسیت های خود سلول های تولید کننده رنگدانه ملانین را می کشد و آنها را به عنوان یک جسم خارجی در نظر می گیرد. این باعث می شود پوست به تدریج رنگدانه خود را از دست بدهد. این زمانی است که شروع به مشاهده لکه های سفید روی پوست خود می کنید.

این لکه ها می توانند در بسیاری از قسمت های بدن ما مانند دهان، بینی، صورت، قفسه سینه، پشت، شکم، اندام تناسلی، گاهی یک طرفه و گاهی دو طرفه ایجاد شوند. در موارد گسترده، در تمام بدن پخش می شود و عمومیت می یابد. پس از از بین رفتن رنگدانه، موها نیز می توانند سفید شوند.

عوامل خطر برای ویتیلیگو

شامل سابقه خانوادگی، افراد مبتلا به سایر بیماری های خود ایمنی مانند پرکاری تیروئید، آلوپسی آره آتا ، کم خونی خطرناک. ویتیلیگو یک بیماری مسری نیست.

انواع ویتیلیگو

ویتیلیگو را می توان به دو نوع طبقه بندی کرد:

ویتیلیگو سگمنتال: – در ۱۰ درصد موارد نادر است که فقط یک سمت راست یا چپ بدن را درگیر می کند. اینها معمولاً تنوع پایدار دارند و به راحتی پخش نمی شوند. در یک الگوی قطعه ای قرار دارد.

ویتیلیگوی غیر سگمنتال [عمومی]: – این نوع شایع تر است. لکه های سفید معمولاً در نواحی مختلف بدن پخش می شوند.

ویتیلیگو یک بیماری قابل کنترل است. درمان ویتیلیگو به نوع ویتیلیگو، ثبات ضایعات، ناحیه درگیر، مدت زمان مشکل بستگی دارد. درمان هایی برای تثبیت ضایعات و جلوگیری از گسترش آن توصیه می شود.

درمان ویتیلیگو روی لب

امروزه درمان های پیشرفته مختلفی برای کنترل ویتیلیگو در دسترس است . این درمان شامل –

نور درمانی NB UVB
PUVA درمانی
لیزر درمانی اگزایمر
فتوتراپی هدفمند
داروهای خوراکی و موضعی.

این درمان ها به تثبیت لکه های سفید و کمک به رنگدانه مجدد در ناحیه آسیب دیده کمک می کند. لکه‌های سفید روی نواحی پر مو در بدن مانند پاها، سینه، بازوها، شکم زودتر از نواحی غیر مودار مانند لب‌ها، نوک انگشتان، انگشتان پا، پاها، اطراف چشم‌ها، اندام‌های تناسلی و بینی پاسخ می‌دهند. این به دلیل کمبود رنگدانه ملانین حاوی فولیکول های مو است. نتایج این درمان ها تدریجی است. ممکن است ۳ تا ۴ ماه طول بکشد تا رنگدانه روی لکه های سفید شروع شود. بیمار باید حداقل به مدت ۶ ماه تا ۱ سال تحت درمان باشد تا نتایج مورد نظر را به دنبال داشته باشد.

درمان ویتیلیگو فقط به دلایل زیبایی مورد نیاز است، این بیماری شامل هیچ بیماری سیستمیک نمی شود. بنابراین شما نباید نگران مشکل باشید. مطمئناً می توانید با اعتماد به نفس زندگی کنید. امیدواریم به تمام سوالات شما پاسخ داده باشیم، با این حال، اگر سوالات بیشتری دارید، در صورت تمایل سوالات خود را ارسال کنید، خوشحال می شویم که در اسرع وقت به آنها پاسخ دهید.

جهت درمان شما میتوناید از کرم ویتلکسین ژیورل استفاده کنید . کرم درمان پیسی، برص و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل ساخت فرانسه دارای مجوزبهداشتی ۱۸۸۳۴۰۷۱۶۶۹۶۵۳۵۱ می باشد. این کرم برای درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو تجویز می شود. پیسی لکه های سفید هستند که به دلیل ازبین رفتن رنگدانه های پوست ( ملانین ) دربخش هایی ازپوست به وجود می آیند. این بیماری به اسم های پیسی، برص و ویتیلیگو شناخته شده است.

کسانی که به پیسی مبتلا هستند، سلول های سازنده ملانین را در پوست خود از دست می دهند.

کرم ویتلکسین ژیورل فرانسه با داشتن مواد موثر باعث ملانین سازی(رنگدانه سازی پوست) می شود. از این رو محل هایی که درگیر پیسی هستند بمرور زمان بخاطر رنگدانه سازی دوباره به حالت اولیه پوست برمیگردد. مدت زمان درمان بستگی به شدت پیسی و قدیمی بودن آن دارد. برای نتیجه گیری بهتر، باید ۳ ماه مرتب این کرم برروی محل درگیر استفاده شود.

https://bazaak.ir/wp-content/uploads/vitiligo-givrelle.jpg

برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:

– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۱۸۸۳۴۰۷۱۶۶۹۶۵۳۵۱
– ۳۰ میل

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید
ویتیلیگو در کودکان,ویتیلیگو در ناحیه تناسلی زنان,ویتیلیگو خفیف,ویتیلیگو و کرونا,ویتیلیگو و بارداری,ویتیلیگو در طب سنتی,ویتیلیگو ارثی است,ویتیلیگو از کجا شروع میشود,ویتیلیگو ارثی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید