09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ویتیلیگو: غذاهایی که باید بخورید و از آنها اجتناب کنید
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ویتیلیگو: غذاهایی که باید بخورید و از آنها اجتناب کنید


ویتیلیگو یک بیماری خود ایمنی هست، که در آن سلول های مسئول رنگ پوست توسط سیستم ایمنی آسیب می بییند. در نتیجه لکه های سفید روی پوست ایجاد می گردد. تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی می تواند تفاوت ایجاد کند. در اینجا فهرستی از غذاهایی که برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری پوستی باید استفاده کنید و از آنها دوری کنید،ذکر شده است.

راهکارهایی برای انتخاب غذاهای سالم و جلوگیری از مصرف غذاهای ناسالم:

در این مقاله از سایت زیبایی بزک به بررسی راهکارهایی برای جلوگیری از مصرف غذاهای ناسالم توسط ویتلیگو خواهیم پرداخت. این راهکارها شامل انتخاب غذاهای سالم، مصرف مواد غذایی تازه و طبیعی، کاهش مصرف غذاهای پرچرب و شیرین، و استفاده از روش‌های پخت و پز سالم هست.
با این راهکارها می‌توانید به راحتی از مصرف غذاهای ناسالم جلوگیری نمایید و سلامتی خود را حفظ کنید.

ویتیلیگو:غذاهایی که باید بخورید

ویتیلیگو به دلیل کمبودهای مختلف ایجاد می گردد. بنابراین افزایش مصرف بعضی مواد غذایی می تواند وضعیت پوست را بهبود بخشد و از بدتر شدن آن پیشگیری کند.

اگرچه هیچ رژیم غذایی فعلا برای بیماران ویتیلیگو پیشنهاد نشده است، رژیم غذایی غنی از مواد مغذی و آب فراوان می تواند سیستم ایمنی را با بتاکاروتن، فتوشیمیایی و آنتی اکسیدان ها تقویت نماید.

غذاهایی مانند موز ، سیب، تربچه، هویج، نخود، انجیر و خرما می توانند در پیشگیری از ویتیلیگو موثر باشد.

افراد مبتلا به بیماری سلیاک که رژیم غذایی فاقد گلوتن دارند می توانند از آن بهره ببرند و علائم ویتیلیگو را کمتر کنند.

بیماران مبتلا به ویتیلیگو اغلب از کمبود ویتامین D رنج می برند و غذاهایی که می توانند به آنها در مبارزه با این کمبود مواد مغذی کمک کنند عبارتند از: ماهی تن، غذاهای غنی شده، ماهی قزل آلا، زرده تخم مرغ، قارچ و…

مکمل های خوراکی ویتامین B-3 نیز به مبارزه با این بیماری کمک می کند زیرا کمبود ویتامین B-3 یکی از دلایل اصلی ایجاد ویتیلیگو هست. غذاهایی که می توانند مفید باشند عبارتند از: ماهی، آجیل، دانه ها، آووکادو، حبوبات، غلات کامل و…

غذاهایی که باید از آن پرهیز کنید 

میوه های آبدار و غنی از ویتامین C مانند پرتقال و لیمو، غذاهای تخمیر شده مانند ماست، الکل و غیره مانند گوشت قرمز، ماهی می توانند باعث گسترش لکه های سفید و بدتر شدن وضعیت گردد.

امگا ۳ باعث ایجاد لکه های ویتیلیگو می گردد. بنابراین، افراد باید از مصرف کپسول امگا ۳ پرهیز کنند و از طریق غذاها نیز مصرف آن را کاهش دهند. غذاهای غنی از امگا ۳ عبارتند از: دانه کتان، گردو ، لوبیا، روغن سویا، دانه چیا، جلبک دریایی و…

برخی از گوشت ها می توانند به عنوان یک جسم خارجی برای سلول های ملانوسیت تولید کننده رنگدانه عمل کنند و روند رنگدانه مجدد آنها را نیز دچار اختلال کنند. از مصرف بیش از حد گوشت و شیر خودداری کنید زیرا پروتئین شیر چرخه رنگدانه مجدد را مختل کرده که برای جلوگیری از ویتیلیگو  از اهمیت زیادی برخوردار است.

مکمل ها

برخی ویتامین ها و گیاهان دارویی ممکن است به کاهش تغییر رنگ پوست کمک کنند. آنها شامل بتاکاروتن، ویتامین C، ویتامین D، آنزیم ها، جینکو بیلوبا و اسیدهای آمینه هستند.

شما می توانید با چند ماده معدنی مانند مس، روی و آهن از پیشرفت ویتیلیگو جلوگیری کنید. آب را در ظروف مسی استفاده نمایید. معمولا برای افزایش میزان مصرف آهن، می توانید غذای خود را در یک تابه چدنی تهیه کنید. از آنجایی که غذاهای حاوی روی اغلب در رژیم غذایی ویتیلیگو محدود می شوند، می توانید از مکمل های خوراکی برای آنها استفاده نمایید.

معرفی قویترین کرم درمانی ویتیلیگو

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه
برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:
– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ میل
» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید
ویتیلیگو,درمان ویتیلیگو,درمان قطعی ویتیلیگو,ویتیلیگو در ناحیه تناسلی,بهبود یافتگان ویتیلیگو,هزینه سلول درمانی ویتیلیگو,بیماری ویتیلیگو,کرم جدید ویتیلیگو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید