09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پاکسازی منافذ پوست بینی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پاکسازی منافذ پوست بینی

منافذ سوراخ هایی در پوست است که حاوی فولیکول های مو است. تمیز نگه داشتن منافذ پوست از مسدود شدن آنها جلوگیری کرده و باعث سلامت پوست می شود.

بیشتر مناطق پوست بدن حاوی منافذی از جمله پوست بینی است. اگرچه منافذ پوست معمولاً کوچک هستند و تشخیص آنها دشوار است ، اما ممکن است مسدود شده و بزرگتر به نظر برسند. وقتی این اتفاق روی بینی می افتد ، منافذ بیشتر دیده می شوند.

منافذ پوست می توانند با چربی اضافی ، پوست مرده یا آلودگی مسدود شوند ، یا در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد برجسته می شوند. سایر عواملی که می توانند در مسدود شدن منافذ تأثیر بگذارند ، شامل ژنتیک و هورمون ها هستند.

درمان منافذ باز

۱٫ روزانه تمیز کنید
تمیز کردن روزانه صورت ممکن است از مسدود شدن منافذ بینی جلوگیری کند.
پاکسازی پوست باعث از بین رفتن روغن ها ، محصولات آرایش و آلودگی هایی می شود که در طول روز جمع می شوند. حذف این مواد احتمال گرفتگی منافذ را کاهش می دهد.
استفاده از پاک کننده ملایم با آب گرم معمولاً برای از بین بردن بقایای پوست کافی است. خیلی مهم نیست که زیاد اسکراب بزنید زیرا می تواند به پوست آسیب برساند.

۲٫ لایه برداری کنید
سلولهای مرده پوست می توانند منافذ بینی را جمع کرده و مسدود کنند که باعث بزرگتر به نظر رسیدن آنها می شود.

لایه برداری – از نظر جسمی یا شیمیایی – می تواند این سلولهای مرده پوست را از بین ببرد.

محصولات لایه برداری فیزیکی حاوی مواد ناصافی است که با مالش ملایم سلول های مرده پوست را از بین می برد. اسکراب زردالو ژیورل یکی از بهترین گزینه های درمانی هست

۳٫ مرتبا ضد آفتاب بزنید

منافذ می توانند پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، بزرگتر به نظر برسند.
آسیب ناشی از آفتاب می تواند منافذ پوست را بزرگتر نشان دهد و بینی به ویژه در برابر آسیب آفتاب آسیب پذیر است. افراد می توانند با استفاده مرتب ضد آفتاب روی صورت ، از بزرگتر شدن منافذ بینی جلوگیری کنند .
بهترین دفاع در برابر آسیب های ناشی از آفتاب جلوگیری از قرار گرفتن مستقیم پوست در معرض آفتاب است ، به خصوص در اواسط روز که گرم ترین است. فرد می تواند این کار را با پوشیدن کلاه محافظت کننده از صورت وی یا ماندن در سایه انجام دهد.

۴ – از دیده شدن منافذ پوست خودداری کنید
استفاده از برخی محصولات می تواند منافذ را بیشتر مورد توجه قرار دهد. به عنوان مثال ، محصولات آرایشی می توانند حاوی روغنی باشند که منافذ پوست را مسدود می کند. اگر افراد این محصولات را با گزینه های غیر دارویی جایگزین کنند ، ممکن است متوجه پیشرفت شوند.

همچنین مهم است که قبل از خواب هرگونه آرایش را پاک کنید. استفاده طولانی مدت از آرایش باعث مسدود شدن منافذ پوست می شود.

۵٫ از درمان بیش از حد خودداری کنید
اگر پوست خیلی خشک شود ، فرد می تواند یک مرطوب کننده بدون روغن را امتحان کند.
اگرچه محصولات لایه برداری و مراقبت از پوست می توانند باعث کاهش ظاهر منافذ پوست شوند ، اما استفاده مداوم از این محصولات می تواند از انجام وظیفه منافذ جلوگیری کند.

منافذ پوست برای سلامت پوست مهم هستند.

به عنوان مثال ، آنها چربی تولید می کنند که پوست را نرم و سطح رطوبت آن را حفظ می کند. لایه برداری یا استفاده از محصولاتی که پوست را خشک می کنند می تواند باعث تولید روغن در منافذ شود و خطر گرفتگی مجدد را افزایش دهد.

برای جلوگیری از این موارد ، استفاده از درمان های لایه بردار را به یک یا دو بار در هفته محدود کنید. افرادی که پوست بسیار چربی دارند می توانند یک روز در میان به لایه برداری ادامه دهند.

اگر پوست پوسته پوسته شود ، احساس سفتی کند یا قرمز به نظر برسد ، ممکن است خیلی خشک شده باشد. در صورت بروز این علائم ، بهتر است از یک مرطوب کننده بدون روغن استفاده کنید و از درمان های لایه بردار برای چند روز خودداری کنید.

خلاصه
کاهش منافذ بینی با مراقبت خوب از پوست امکان پذیر است. بسیاری از محصولات مختلف برای پاکسازی و لایه برداری پوست موجود است.

مهم است که از لایه برداری بیش از حد یا استفاده از روش های درمانی بیش از حد برای تمیز و از بین بردن منافذ پوست خودداری کنید ، که هر دو می توانند به پوست آسیب برسانند. افرادی که پوست خشک و حساس دارند ، هنگام استفاده از این محصولات باید بیشتر مراقبت کنند.

برای دیدن متن کامل و خرید محصولات درمان منافذ باز اینجا را کلیک کنید .

منافذ باز پوست,منافذ باز روی بینی,منافذ باز پوست صورت,منافذ باز پوست را چگونه ببندیم,منافذ باز بینی,منافذ باز روی بینی,منافذ باز پوست بینی,رفع منافذ باز بینی,لیزر منافذ باز بینی,منافذ باز کنار بینی,منافذ باز روی بینی درمان,بستن منافذ باز بینی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید