09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پرپشت شدن مو با آهن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پرپشت شدن مو با آهن

کمبود آهن و ریزش مو

آهن به بدن کمک می نماید تا اکسیژن مورد نیاز پوست و مو تامین گردد ، و باعث شادابی و ضخامت مو می شود. اگر کمبود آهن دارید بهتر است از مکمل های درمانی و تغذیه های مورد نیاز استفاده کنید.
معمولا تغذیه ناسالم باعث ریزش مو در اقایان و خانم ها می شود همانطور که می دانید موی سالم نیازمند به مواد مغذی مانند آهن و زینک دارد و کمبود اهن باعث نازکی و شکنندگی مو می گردد .
آهن یکی از ضروریات هموگلوبین هست.هموگلوبین پروتئینی هست با سلول های خونی قرمز که اکسیژن مورد نیاز را از طریق ریه به بافت ها و سلول های مویی منتقل کرده و باعث رشد مو می شود.

اگرجزو افرادی هستید که با کمبود آهن مواجه هستید، مطمئن باشید موهای شما نیز دچار کمبود و فقر آهن می شود. بنابریان ما به شما کمک میکنیم تا راه وروش های کمبود آهن مو را درمان کنیم.

آیا با جبران کمبود آهن، موهایمان رشد مجدد خواهند کرد ؟

اگر دچار کمبود آهن و مواد مغذی هستید یکی از علل ریزش مو خواهد بود.اما اگر کمبود مواد مغذی را جبران کنید مطمئن باشید که موهایتان مجددا رشد خواهد کرد.

چیکارکنیم تا با کمبود آهن دچار ریزش نشویم ؟

یکی از اساسی ترین راه های درمان استفاده از غذاهای حاوی آهن هست.مداوم سطح فریتین بدنتان را بررسی کنید و قبل از مصرف مکمل های درمانی قطعا با پزشک مشورت کنید.
خانم ها در معرض خطر بیشتر ریزش مو نسبت به مردان به دلیل کمبود آهن قرار دارند. معمولا کمبود اهن در خانم ها ارتباط مستقیم با عادت ماهیانه داردف ه همین خاطر خانم ها هر روز به دوز بالاتر اهن نیازمند هستند. اگر جزو خانم هایی هستید که سطح فریتین ۳۰ میلی لیتر به پایین دارید قطعا ریزش مو را تجربه خواهید کرد.

کمبود آهن و سفیدی مو

سطح بالای فریتین، کلسیم، ویتامین ب ۱۲ و ویتامین D نقش اساسی را در پیشگیری از سفید شدن مو بر عهده دارد به همین دلیل برای حفظ رنگ مو طبیعی بهتر است از غذاهای حاوی آهن استفاده کنید.

نیاز روزانه بدن به آهن

مصرف روزانه پیشنهادی برای آهن برای مردان ۸ میلی گرم و برای خانم ها ۱۸ میلی گرم هست . علاوه بر آن خانم های باردار در روز تقریباً به ۲۷ میلی گرم آهن نیازمندند . گیاه خواران و خام خواران باید بیشتر مراقب آهن دریافتی باشند ، آهن از منابع گوشتی نسبت به گیاهی بهتر و سریعتر جذب بدن می شود.

همچنین قابلیت جذب آهن گوشت بین ۱۴ و ۱۸ درصد هست که این عدد برای منابع گیاهی بین ۵ تا ۱۲ درصد می باشد .به همین دلیل به گیاه خواران و خام خواران توصیه میکنیم که بیشتر از افراد معمولی یعنی حدود ۱٫۸ برابر آهن بیشتری مصرف نمایند.

ویتامین c باعث افزایش جذب آهن در بدن می گردد و برا داشتن مو سالم ضروری می باشد.علاوه بر این ویتامین سی دارای خاصیت انتی اکسیدانی و ضد پیری است و پوست را در برابر آفتاب سوختگی محافظت می نماید. نوشیدن روزانه یه لیوان اب پرتقال بهترین منبغ تامین ویتامین سی بدن هست.

مواد غذایی حاوی آهن

بهترین منبع تامین اهن بدن شامل گوشت قرمز، غذای دریایی، اسفناج، نخود، گوجه فرنگی، برگ چغندر قرمز، آجیل ، عدس و میوه هستند.

اگر دچار ریزش مو هستید توصیه می کنیم از لوسیون مو دکتر رج استفاده کنید.
لوسیون ضد ریزش و رویش مجدد موی دکتر رج با فرمولاسیون جورجیا آمریکا جهت درمان ریزش موی ارثی و غیر ارثی و همچنین برای رویش مجدد موهای ریخته شده تجویز می شود. این لوسیون با مکانیسم تلفیقی مشتق آمینوکسیل ماینوکسیدیل(شبه ماینوکسیدیل) و گاما گلوتامیک اسید باعث کاهش فعالیت آنزیم ۵ آلفا ردوکتار می شود. این لوسیون با تحریک خون رسانی به پیاز مو و افزایش سلول های زایشی مو باعث رویش مجدد مو می شود.
لوسیون ضد ریزش و رویش مجدد مو دکتر رج اصلا باعث چربی و کثیفی روی مو نمی شود. همچنین قبل و بعد استفاده نیازی به آبکشی و شستشو ندارید. این لوسیون با کاهش التهاب های سلولی با فلاونوئیدهای گیاهی مثل کرستین و کاهش تاثیر شیمی درمانی بر پیاز مو باعث پرپشتی مو می شود. در این لوسیون با استفاده از مکانیزم stem cell ها در عصاره های گیاهی باعث حفظ پتانسیل تکوینی و تکثیر می شود.

معرفی قویترین محصولات ضد ریزش مو

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید
ریزش مو,درمان ریزش مو,جلوگیری از ریزش مو,علت ریزش مو,بهترین شامپو برای ریزش مو,علت ریزش مو در زنان,شامپو ضد ریزش مو,ضد ریزش زنان,داروی ضد ریزش مو زنان,شامپو ضد ریزش مو زنان,ضد ریزش مو,ریزش شدید مو در زنان,علت ريزش مو در زنان,علت ریزش مو در زنان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید