09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه منافذ باز صورتم را درمان کنم ؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه منافذ باز صورتم را درمان کنم ؟

چرا منافذ پوست باز می شود ؟

منافذ دروازه هایی هستند که از طریق آن سبوم  به سطح خارجی پوست می رسد. در پایین ترین نقطه از منافذ سبوم  تولید می شود که کار سبوم حفظ رطوبت و هیدراتاسیون سطح پوست است. گاهی اوقات، عدم تعادل هورمونی می تواند بیش از  حد سبوم تولید کند منجر به چرب  شدن بیش از حد پوست می شود. کسانی که  غدد چربی بیش از حد فعال دارند منافذ بزرگتری  دارند.

با این حال، تنها عاملی است که  منافذ  را گشاد میکند.  بسیاری از علل دیگر  در آسیب منافذ تاثیر دارند که پیری است. در دوره پیری پروتئین طبیعی مانند کلاژن و الاستین کاهش می یابد،. این مسئله موجب کاهش انعطاف پذیری پوست، در نهایت باعث اتساع منافذ می شود. . اشعه UV خورشید نیز به کلاژن  پوست آسیب رسانده  با پیری  یا قرار گرفتن در معرض آفتاب ، تقریبا   منافذ بزرگ می شوند.
نوع پوست افراد از جمله چرب، خشک و … به صورت ارثی تعیین می‌شود بنابراین از آنجایی که بازبودن منافذ و جوش زدن در پوست‌های چرب بیشتر دیده می‌شود می‌توان گفت این موارد نیز به صورت غیرمستقیم ارثی هستند. اما با این حال ممکن است فردی پوست چرب را به ارث ببرد اما زیاد جوش نزند و منافذ پوستش خیلی باز نباشد.

افرادی که دارای پوست های چرب هستند غدد چربی روی پوستشان بیش از افراد دیگر تولید چربی می کند. به گفته یک متخصص پوست و مو، درصورتی که این افراد از محصولات چرب بر روی پوست خود استفاده کنند باعث باز شدن بیش از حد این منافذ و غدد چربی در روی پوست می شوند. زمانی که غدد چربی در روی پوست زیاد شود ،منافذ پوستی کشیده می شوند و بر روی پوست قابل مشاهده هستند و باعث باز شدن منافذ می شوند.

منافذ باز پوست در افراد جوان در جاهایی از صورت که غدد چربی زیاد تر است مانند روی بینی، پیشانی و چانه رخ می دهد به این نواحی صورت منطقه تی شکل گفته می شود یعنی مانند تی T انگلیسی است در صورتی که شما این نواحی را بر روی صورت خود مشاهده کنید متوجه خواهید شد که غدد چربی در این نواحی بیشتر از نواحی دیگر است.

برای دیدن محصولات درمان منافذ باز و خرید اینجا کلیک کنید .

درمان منافذ باز پوست صورت,درمان منافذ باز پوست بینی,درمان منافذ باز پوست خشک,درمان منافذ باز پوست با مواد طبیعی,رفع منافذ باز پوست صورت,درمان منافذ باز پوست چرب,جلوگیری از باز شدن منافذ پوست صورت,پیشگیری از باز شدن منافذ پوست,راههای جلوگیری از باز شدن منافذ پوست,راههای جلوگیری از باز شدن منافذ پوست صورت,راههای پیشگیری از باز شدن منافذ پوست,چگونه از باز شدن منافذ پوست جلوگیری کنیم,جلوگیری از باز شدن روزنه پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید