09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه واریس را درمان کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه واریس را درمان کنیم؟

واریس بیماری است که در طی آن دیواره ی وریدها(سیاهرگ ها) دچار تورم و برآمدگی پیاز مانند می‌شوند. این مشکل به طور عمده در دیواره ی وریدهای قسمت تحتانی ساق پا دیده می‌شود. هر ورید یا سیاه‌رگ دارای دریچه‌های کنترل کننده جریان خون است. واریس هنگامی ‌رخ می‌دهد که این دریچه‌ها دچار نارسایی شده باشند و به فعالیت طبیعی خود ادامه ندهند. یکی از علل به وجود آورنده این حالت، فشارهای درون لوله گوارشی مثلا به دلیل ابتلا به یبوست است. بعضی از سیاه‌رگ‌های واریسی به طور عمیقی درون ساق پا قرار داشته و قابل مشاهده نیستند.

از چه غذاهایی باید پرهیز کرد؟

ـ کره، مارگارین، روغن‌ها، کیک، شیرینی، شکلات، پای و بیسکویت سرشار از چربی بوده و تامین کننده مقدار زیادی انرژی هستند که احتمال افزایش وزن و واریس وریدی را افزایش می‌دهند.
ـ هر غذایی که به طور تجربی سبب بروز یبوست می‌شود، باید به میزان کمتر یا به طور ترکیبی همراه با غذاهای ملین مصرف شود.مهم ترین مواد غذایی ملین شامل آلو ، انجیر و زرشک است.

واریس – روشهای پیشگیری و درمان واریس

به نقل از آکاایران :واریس بیماری است که در طی آن دیواره ی وریدها(سیاهرگ ها) دچار تورم و برآمدگی پیاز مانند می شوند. این مشکل به طور عمده در دیواره ی وریدهای قسمت تحتانی ساق پا دیده می شود. هر ورید یا سیاه رگ دارای دریچه های کنترل کننده جریان خون است. واریس هنگامی رخ می دهد که این دریچه ها دچار نارسایی شده باشند و به فعالیت طبیعی خود ادامه ندهند.

یکی از علل به وجود آورنده این حالت، فشارهای درون لوله گوارشی مثلا به دلیل ابتلا به یبوست است. بعضی از سیاه رگ های واریسی به طور عمیقی درون ساق پا قرار داشته و قابل مشاهده نیستند.
واریس می تواند منجر به کاهش تامین مواد مغذی برای پوست و ماهیچه شود و در نتیجه قانقاریا و زخم ایجاد کند.علامت اصلی این بیماری درد و تورم خفیف در قوزک پا و بد منظره شدن ناحیه مبتلا به واریس است. برخی مواقع نیز هیچ علامتی مشاهده نمی شود.

چگونه از واریس پیشگیری کنیم؟

– هنگام نشستن از انداختن پاهایتان روی یکدیگر خودداری کنید.
– انجام فعالیت های جسمی به خصوص پیاده روی که به تقویت پاها و رگ ها کمک می کند، توصیه می شود.
– وزن خود را پایین نگه دارید.
– از ایستادن برای مدت زمان طولانی بپرهیزید.
– از جوراب های قابل انعطاف استفاده کنید.
– از پوشیدن لباس هایی که تنگ هستند و کمر را منقبض می کند خودداری کنید.
– مصرف مواد خوراکی فیبردار را در وعده های غذایی تان بگنجانید زیرا یبوست به بروز واریس کمک می کند.
– هنگام رانندگی های طولانی مدت هر ۴۵ دقیقه یک بار توقف کنید و مقداری پیاده روی کنید.

همچنین برای درمان قطعی می توانید از شیره سقز استفاده کنید، که در پایین به توضیحات آن اشاره می کنیم:

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای

شیره سقز سفید

بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.
» برای خرید شیره سقز اصل اینجا کلیک نمایید
واریس پا درمان قویترین درد کمر دست گردن ارتروز رماتیسم پوکی استخوان راه های جلوگیری درمان واریس پا با ورزش درمان واريس پا درمان واریس پا با لیزر درمان واریس پاها درمان واریس پا با داروی گیاهی درمان واريس پا با ليزر درمان واریس پا با حجامت جلوگیری از واریس پا جلوگیری از واریس در بارداری راههای جلوگیری از واریس راههای جلوگیری از واریس پا جلوگیری از پیشرفت واریس راههاي جلوگيري از واريس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید