09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم آبرسان قوی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم آبرسان قوی پوست صورت

مرطوب سازی احتمال مشکلات پوستی را کاهش می دهد . استفاده از نوع مرطوب کننده مناسب برای پوست می تواند به حفظ تعادل آن کمک کند. وقتی پوست خیلی خشک یا چرب باشد ، بسیاری از مشکلات شایع پوستی مانند آکنه شروع به ظهور می کنند. به گفته ، متخصص پوست ، اگر پوست شما تمایل به چربی دارد ، باید به جای کرم ها به دنبال لوسیون باشید و سعی کنید مرطوب کننده ای با ترکیبات لایه بردار پیدا کنید. اگر پوست شما تمایل به خشکی دارد ، به دنبال کرم باشید – آنها دارای محتوای چربی بیشتری هستند.

مرطوب کردن می تواند باعث کاهش لکه های دیگر شود . پوست تازه مرطوب دارای براقیتی سالم است که می تواند لکه های موجود را برطرف کند. بعضی از مرطوب کننده ها مقداری رنگ یا خود برنزه کننده دارند که می توانند با هر رنگ پوست کار کنند.

مرطوب کنندگی به جوان ماندن پوست شما کمک می کند . حساس ترین مناطق پوست شما – صورت ، گوش ها ، گردن و قفسه سینه – بیشتر از هر قسمت دیگری روی پوست شما خود را جایگزین می کنند. این از دست دادن روزانه سلولهای پوستی ، این مناطق را در معرض خشکی و عناصر قرار می دهد – در واقع ، آنها بیشترین خطر را برای سرطان پوست دارند. مرطوب کنندگی می تواند به پوست حساس شما تقویت مورد نیاز برای ترمیم و سالم ماندن کمک کند.

مرطوب کننده با چروک ها مبارزه می کند . این احساس غلیظ و محکم صورت شما پس از مرطوب کردن ، توهم نیست. طبق گزارش متخصصین ، افرادی که پوست آنها به خوبی مرطوب شده است تنها در کسری از میزان پوست خشک چین و چروک جمع می کنند.

این پایان عالی برای دوش آب گرم است . بیایید این را بپذیریم – دوش آب گرم احساس عالی و نیرو بخشی می کند ، اما رطوبت را از پوست شما بیرون می کشد. صرف یک دقیقه استفاده از مرطوب کننده ، اطمینان حاصل کنید که پوست شما نه تنها تمیز نیست بلکه از استرس های روز محافظت می کند و احساس خوبی دارد. اطمینان حاصل کنید که یک مرطوب کننده مناسب پوستتان انتخاب کرده اید.

برای دیدن کم های مرطوب کننده و خرید اینجا را کلیک کنید .

مرطوب کننده صورت خانگی,مرطوب كننده صورت,مرطوب کننده صورت پوست چرب,مرطوب کننده صورت خوب,آبرسان پوست چرب و دهیدراته,آبرسان پوست خشک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید