09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم آبرسان پوست چرب و خشک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم آبرسان پوست چرب و خشک

پوست صورت و دست یکی از قسمت های بیرونی بدن هست که نیاز به مراقبت های ویژه دارد. در زیبایی توجه به سلامت پوست همیشه باید در اولویت باشد. امروزه خانم ها و آقایان بیشتر برای جوانی، شادابی و زیبایی پوستشان دقت می کنند.

یکی از بهترین روش های شادابی پوست، آبرسانی پوست هست. برای استفاده کرم های ابرسان باید دقت لازم انجام شود. بهتر هست کرم ابرسانی انتخاب کنید که مناسب پوست شما باشد. پوست های چرب و مختلط باید کرم های آبرسان فاقد چربی و پوست های خشک باید کرم های ابرسان چرب کننده پوست و پوست های معمولی نیز می توانند از هر دو نوع کرم ذکر شده استفاده کنند.

آبرسانی پوست چیست؟

آبرسانی یا هیدرودرمی از راه بیرونی باعث رطوبت رسانی پوست می شود. چرا رطوبت رسانی پوست نیاز هست؟ وقتی پوست رطوبت خود را از دست بدهد رفته رفته لایه های زیرین پوست خشک شده و باعث ایجاد چین و چروک پوستی می شود به دلیل رطوبت رسانی به سلول های لایه شاخی و تورژسانس پوست شاداب تر می شود و فرد احساس خوبی در مورد کیفیت پوست خود پیدا می کند. بهتر هست همیشه از کرم های ابرسان که مقوی پوست هستند استفاده کنید.

کرم های ابرسان پوست، باعث تقویت پوست می شود و از ایجاد چین و چروک و پیری زود رس پوست جلوگیری می کند و با تحریک کلاژن و الاستین پوست باعث جوان سازی و شادابی پوست می شود.

بهترین سن برای آبرسانی چیست؟

استفاده از کرم های ابرسان در هر سن و سالی لازم هست ولی از۳۰ سال به بالا به علت افزایش سن و کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست، چین و چروک پوستی بخصوص در پوست های خشک بیشتر می شود. با استفاده از کرم های ابرسان، پوست رطوبت خود را حفظ می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

بهترین روش آبرسانی چیست؟

بهترین روشن این هست که ابتدا داخل حموم از اسکراب های ملایم لایه بردار مخصوص پوست صورت استفاده کنیم سپس بعد حمام از کرم های آبرسان مخصوص نوع پوست، استفاده کنیم. وقتی شما از اسکراب استفاده می کنید لایه شاخی و مرده پوست از بین می رود و کرم آبرسان بهتر جذب شده و باعث تقویت پوست می شود.

بعضی از آرایشگاه ها کار آبرسانی به پوست را انجام می دهند. آیا این امر فصل مشترکی بین کار شما و آنهاست؟

انجام برخی اقدام ها مانند پیلینگ با اسید میوه ضعیف یا هیدرودرمی به وسیله افرادی که آموزش دیده اند در آرایشگاه ها مشکلی ایجاد نمی کند اما متاسفانه این اقدام ها را افرادی انجام می دهند که تبحری در آن ندارند. مثلا عده ای پیلینگ را با اسید قوی میوه انجام می دهند که باعث سوختگی پوست، ایجاد لک سفید و عوارض دیگر خواهد شد. مواردی داشته ایم که دچار این عوارض شده اند و مجبور شده ایم از لیزردرمانی برای بهبود نسبی آنها استفاده کنیم.

آبرسان پوست چرب,آبرسان پوست چرب بیودرما,ابرسانی پوست چرب,کرم آبرسان پوست چرب,آبرسان برای پوست چرب,ماسک آبرسان پوست چرب,آبرسان قوی پوست چرب,بهترین کرم آبرسان پوست چرب,کرم ابرسان برای پوست چرب,بهترین آبرسان برای پوست چرب,آبرسان پوست خشک,ابرسانی پوست خشک,بهترین آبرسان پوست خشک,آبرسان قوی پوست خشک,بهترین ابرسان برای پوست خشک,ماسک آبرسان برای پوست خشک,کرم آبرسان برای پوست خشک,آبرسان برای پوست خشک,قویترین ابرسان پوست صورت,قویترین کرم آبرسان پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید