09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم درمان ویتیلیگو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم درمان ویتیلیگو

تقریباً ۱ درصد از جمعیت جهان دارای ویتیلیگو هستند. هنگامی که شما ویتیلیگو دارید ، سلول های مسئول رنگ پوست شما از بین می روند. این سلول ها که ملانوسیت نامیده می شوند ، دیگر رنگدانه پوستی به نام ملانین ایجاد نمی کنند. هنگامی که سلول ها دیگر ملانین تولید نمی کنند ، نواحی از پوست شما رنگ خود را از دست می دهند یا سفید می شوند.

مناطقی از رنگدانه از دست رفته می توانند در هر مکانی روی بدن شما ایجاد شوند ، از جمله:

مناطقی که در معرض آفتاب هستند مانند دست ، پا ، بازو و صورت
داخل دهان یا غشاهای مخاطی دیگر وجود دارد
سوراخ بینی
دستگاه تناسلی
پشت چشم
درون سیستم شنوایی گوش
اگر قسمت هایی که مو دارند موی شما باشد ، موهای شما نیز ممکن است خاکستری یا سفید شود.

اگرچه ویتیلیگو می تواند قسمت های مختلف بدن را تحت تأثیر قرار دهد ، مسری نیست. فرد مبتلا به ویتیلیگو نمی تواند آن را به شخص دیگری منتقل کند.

علائم اصلی ویتیلیگو لکه های سفید روی پوست است. و می تواند بر هر ناحیه ای از بدن ، حتی نواحی اطراف چشم شما تأثیر بگذارد. تکه ها می توانند بزرگ یا کوچک باشند و به عنوان یکی از الگوهای زیر ظاهر می شوند:

قطعه ای یا کانونی: لکه های سفید کوچکتر هستند و در یک یا چند منطقه ظاهر می شوند. هنگامی که ویتیلیگو در یک الگوی کانونی یا قطعه ای ظاهر می شود ، تمایل دارد که در یک ناحیه از یک طرف بدن بماند. بارها و بارها یک سال یا بیشتر ادامه می یابد ، سپس متوقف می شود. همچنین کندتر از ویتیلیگو عمومی پیشرفت می کند.

غیر سگمنتال یا عمومی: تکه های سفید گسترده به صورت متقارن در هر دو طرف بدن ظاهر می شوند. این رایج ترین الگوی است و می تواند بر روی سلولهای رنگدانه در هر نقطه بدن تأثیر بگذارد. اگر غالباً در طول عمر شخص بارها شروع و متوقف شود. هیچ راهی برای تعیین چه موقع ، اگر ، یا چقدر سریع تکه ها ایجاد نمی شود.

یک مطالعه نشان داد که ۷۵ درصد از افراد مبتلا به ویتیلیگو از دست دادن رنگدانه در دست و صورت دارند. نواحی شایع دیگر در قسمت های بدن مانند پوست زیر بازوها و اطراف کشاله ران است.
دقیقاً مشخص نیست چه چیزی باعث ایجاد ویتیلیگو می شود. به نظر نمی رسد که این شرایط به ارث رسیده باشد. بیشتر افراد مبتلا به ویتیلیگو سابقه خانوادگی این اختلال را ندارند. اما سابقه خانوادگی ویتیلیگو یا سایر شرایط خود ایمنی ممکن است خطر شما را افزایش دهد حتی اگر باعث ایجاد ویتیلیگو نگردد.

یکی دیگر از عوامل خطر ممکن است وجود ژنهای مرتبط با ویتیلیگو ، از جمله NLRP1 و PTPN22 باشد

اکثر محققان معتقدند که ویتیلیگو یک اختلال خود ایمنی است زیرا بدن شما به سلولهای خود حمله می کند. اما همچنین مشخص نیست که بدن شما چگونه به سلولهای رنگدانه شما حمله می کند. آنچه معلوم است درباره آن است ۲۰ درصد افراد مبتلا به ویتیلیگو یک اختلال خود ایمنی دیگری نیز دارند. بسته به جمعیت ، این اختلالات می توانند موارد زیر را از جمله رایج ترین تا کم شایع ترین آنها را شامل شوند:

اسکلرودرما ، اختلال در بافت همبندی بدن است
لوپوس
تیروئیدیت ، ناشی از عملکرد نادرست تیروئید
پسوریازیس
آلوپسی آرئاتا یا طاسی
دیابت نوع ۱
کم خونی خطرناک ، عدم توانایی در جذب ویتامین B-12
بیماری آدیسون
آرتریت روماتوئید
برخی از کارشناسان همچنین گزارش کرده اند که ویتیلیگو پس از حوادث ظاهر می شود:

آفتاب سوختگی شدید یا بریدگی
قرار گرفتن در معرض سموم و مواد شیمیایی
استرس زیاد است

خبر خوب این است که بسیاری از مواقع ویتیلیگو عوارض جانبی جسمی بر بدن ندارند. جدی ترین عارضه ها ممکن است گوش و چشم را تحت تأثیر قرار دهد ، اما این موارد رایج نیست. اثر بدنی اصلی این است که از بین رفتن رنگدانه که خطر آفتاب سوختگی را افزایش می دهد. با استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 50 و پوشیدن لباس محافظ در برابر آفتاب می توانید از پوست خود محافظت کنید.

اثرات روانشناختی
تحقیقات نشان می دهد که ویتیلیگو می تواند اثرات روانی قابل توجهی ایجاد کند. تحققات نشان می دهد که بیش از ۵۰ درصد از افراد مبتلا به ویتیلیگو اثرات منفی بر روابط خود گزارش داده اند. برخی از افراد گزارش می کردند که در طول روز به فکر شرایط خود هستند ، خصوصاً به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن آن.

آنها همچنین گزارش دادند:

اجتناب از فعالیت های بدنی
احساس اینکه شرایطشان بیهودگی است
افسردگی
اضطراب
بار عاطفی
اگر ویتیلیگو دارید و هر یک از این اثرات منفی را احساس می کنید ، با پزشک یا شخصی که به شما اهمیت می دهد صحبت کنید. همچنین یادگیری هر چه بیشتر در مورد این اختلال بسیار مهم است. این می تواند به کاهش استرس شما در مورد شرایط یا گزینه های درمانی شما کمک کند.

اما سوال این است چگونه این مشکل را درمان کنیم ما برای شما کرم ویتلکسین ژیورل رو معرفی میکنیم . کرم ویتلکسین ژیورل فرانسه با داشتن مواد موثر باعث ملانین سازی(رنگدانه سازی پوست) می شود. از این رو محل هایی که درگیر پیسی هستند بمرور زمان بخاطر رنگدانه سازی دوباره به حالت اولیه پوست برمیگردد. مدت زمان درمان بستگی به شدت پیسی و قدیمی بودن آن دارد. برای نتیجه گیری بهتر، باید ۳ ماه مرتب این کرم برروی محل درگیر استفاده شود.

کرم ویتلکسین ژیورل

برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:

– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۱۸۸۳۴۰۷۱۶۶۹۶۵۳۵۱
– ۳۰ میل

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

پیسی ,درمان لک و پیس ,ویتیلیگو درمان,ویتیلیگو در کودکان,ویتیلیگو درمان دارد,ویتیلیگو در نوزادان,ویتیلیگو و ازدواج,ویتیلیگو درمان قطعی,ویتیلیگو در ناحیه تناسلی,ویتیلیگو چیست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید