09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم گونه گذاری صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم گونه گذاری صورت


کاهش حجم چربی صورت باعث می شود که صورت جوان و پر رنگ پیر و لاغر به نظر برسد. گونه های چاق که اغلب در نوزادان سالم یا افراد جوان دیده می شود ، همیشه نتیجه افزایش وزن بیش از حد نیستند ، اما چهره صاف و محکمی را نشان می دهند که هنوز هیچ نوع افت در سلامت بافت نرم آنها را تجربه نکرده است.

روند از دست دادن حجم صورت تدریجی است ، مانند انگورهای رسیده و مرطوب که به کشمش های خشک و چروکیده تبدیل می شوند. با گذشت زمان ، انگور تازه ، سفت و کامل رطوبت و حجم خود را از دست می دهد. کاهش حجم باعث افتادگی و چین و چروک پوست اطراف پالپ میوه می شود.

به همین ترتیب ، با کاهش چربی صورت ، پوست صورت می تواند آویزان و شل شود. چین و چروک ایجاد می شود و به نظر می رسد که پوست زیر چشم ها با خشک شدن بافت نرم توخالی باشد. کاهش حجم صورت می تواند افراد را پیرتر نشان دهد ، اما روش های موثرتر بسیاری برای مبارزه با علل اصلی این بیماری وجود دارد – تولید کلاژن ها را کاهش می دهد.

چه عواملی باعث از دست رفتن حجم صورت می شود؟
دلایل زیادی وجود دارد که فرم صورت کامل و گرد می تواند شروع به از دست دادن حجم خود کند ، به نظر می رسد فرورفته و اسکلتی تر است. از دست دادن چربی در ناحیه صورت می تواند به دلیل روند طبیعی پیری ، کاهش وزن ، تغییر در سطح هورمون ها ، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش ، سیگار کشیدن ، آسیب دیدگی ، همراه با برخی شرایط خاص پزشکی که مصرف داروهای خاصی را ضروری می کند رخ دهد ضرر – زیان.

کلاژن از دست رفته و کاهش یافته و تغییر دهنده چربی صورت
کاهش کلاژن باعث پیرتر نشان دادن چهره می شود. نقش کلاژن کمک به ایجاد ساختاری پشتیبانی برای پوست است که ظاهری چاق و قاطع به پوست می بخشد. وقتی کلاژن به طور طبیعی با گذشت زمان کاهش می یابد ، خاصیت ارتجاعی پوست صورت نیز کاهش می یابد. همراه با این واقعیت که با افزایش سن چربی صورت تغییر کرده و کاهش می یابد ، از دست دادن کلاژن و چربی باعث پیری چهره می شود.

کاهش حجم صورت زمانی اتفاق می افتد که چربی صورت که زمانی به طور مساوی در اطراف چشم ها ، گونه ها ، پیشانی ، شقیقه ها و دهان توزیع شده بود ، تغییر کرده و کاهش یابد. گونه های گرد به پایین می افتند و فرو می روند و باعث فرورفتگی زیر چشم می شوند. لب ها چربی خود را از دست می دهند و با افزایش سن نازک تر به نظر می رسند.

با گذشت زمان ، چربی می تواند در مناطقی جمع شود که قبلاً تنش بیشتری داشته اند ، مانند فک پایین. هنگامی که چربی صورت در قسمت پایین صورت ذخیره می شود ، می تواند باعث شود که جگرهای ناخوشایند پوست گشاد به هر طرف فک پایین و همچنین گردن آویزان شود.

حرکت تکراری و ضروری روزانه عضلات صورت باعث چین و چروک پوست و ایجاد چین و چروک می شود. حرکت و کاهش چربی صورت ، چین و چروک های عمیق را بیشتر برجسته می کند. همراه با از دست دادن کلاژن که به ایجاد پوست ضخیم و لطیف کمک می کند ، اثر کلی می تواند چهره ای کمتر مطلوب ایجاد کند.

کاهش وزن و رژیم های غذایی شدید
حفظ وزن سالم می تواند معجزه هایی برای سلامتی کلی فرد به وجود آورد. با این حال ، کاهش وزن می تواند روند پیری را تشدید کرده و باعث شود صورت لاغر و لاغر حتی لاغرتر به نظر برسد. هنگامی که مقدار کمی چربی طبیعی به دلیل رژیم غذایی شدید از صورت لاغر که در حال حاضر کاهش می یابد ، می تواند ظاهر فرسوده ای را به همراه سایر مشکلات سلامتی ایجاد کند.

افرادی که دارای اضافه وزن هستند و به سرعت پوند اضافی از دست می دهند ، کاهش حجم در صورت آنها را نیز مشاهده می کنند. اگر بدن نتواند خود را با خطوط جدید بدن سازگار کند ، باعث آویزان شدن پوست در گونه ها و گردن می شود ، کاهش وزن در مدت زمان کوتاه می تواند باعث افتادگی ناخواسته پوست صورت شود. اگرچه کاهش وزن به طور معمول برای یک فرد دارای اضافه وزن یک تجربه مثبت است ، اما کاهش بیش از حد چربی در صورت می تواند باعث پیری ناخواسته پوست شود.

ورزش بیش از حد و “Gym Face”
‘Runner’s face’ شخصی را توصیف می کند که ساعت های زیادی را در آفتاب سپری می کند ، و مسافت زیادی را مانند یک ورزشکار ماراتن می دود. اگرچه این روش می تواند به دویدن دوزان در حفظ وزن سالم و پاکسازی ذهن آنها کمک کند ، اما همچنین می تواند ظاهری شکننده مانند صورت ایجاد کند – مخصوصاً برای افراد بالای ۴۰ سال که آنقدر چربی صورت را می سوزانند که دچار آفتاب سوختگی و صورت استخوانی

دوندگان در فضای باز تنها کسانی نیستند که می توانند به دلیل ورزش شدید قربانی کاهش حجم صورت شوند – حتی اگر افزودن نور خورشید باعث بدتر شدن اوضاع شود. همچنین اصطلاحی به نام “صورت بدنسازی” وجود دارد که برای توصیف افرادی که به طور مکرر تمرینات قلبی عروقی را از راه دور در سالن بدنسازی انجام می دهند ، استفاده می شود. صورت لاغرتر می تواند در نتیجه انجام تمریناتی باشد که چربی را در سراسر بدن ، از جمله صورت ذوب می کند. در حین تمرین شدید برای از بین بردن چربی های پوشاننده ناحیه شکم و ران ها ، ممکن است به طور طبیعی باعث کاهش حجم صورت نیز شوید.

قرار گرفتن در معرض آفتاب
هنگام خنثی کردن آفتاب و اشعه ماورا بنفش در صورت ، تمرکز معمولاً بر روی لکه های تیره ، چین و چروک ها و تهدید سرطان پوست است. با این حال ، قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب مضر نیز می تواند کاهش حجم صورت را تشویق کند. زیرا اشعه ماورا ra بنفش به اپیدرم نفوذ کرده و تجزیه کلاژن و الاستین را تسریع می کند. وقتی این دو جز components مهم ساختار پوست کاهش یابد ، می توان چربی صورت را از دست داد. UVB به اپیدرم می رسد و می تواند به DNA فرد آسیب برساند. اشعه ماورا بنفش با رسیدن به درم به سطح عمیق تری از پوست نفوذ می کند. اشعه ماورا بنفش باعث تجمع غیر عادی الاستین می شود و آنزیم هایی ایجاد می کند که به نوبه خود باعث ایجاد زخم های خورشیدی می شوند ، جایی که کلاژن تجزیه می شود. بیمارستان کلینیک کلیولند جای زخم های خورشیدی را خوشه ای غیر متشکل از الیاف کلاژن می نامد که به دلیل آسیب دیدگی در برابر آفتاب باعث پیری بیشتر پوست می شود.

اشعه ماورا بنفش مضر موجود در منابع دیگر ، مانند غرفه های برنزه کننده داخلی ، همچنین می تواند به مرور زمان به کلاژن و شبکه الیاف الاستین آسیب برساند. پوست آسیب دیده از آفتاب بیشتر در مناطقی از بدن که بیشتر در معرض اشعه UV قرار دارند ، مانند صورت ، بازوها و قفسه سینه دیده می شود.

تغییرات هورمونی
استروژن یک هورمون غالباً زنانه است که تا حدی میزان چربی در صورت و بدن را همراه با کیفیت چربی ظاهر شده ، تعیین می کند. هنگامی که سطح هورمون استروژن با افزایش سن زنان شروع به کاهش می کند ، چربی شروع به نازک شدن می کند. کاهش چربی می تواند باعث افتادگی پوست صورت شود.

کاهش استخوان و عضله صورت
نه تنها با افزایش سن سطح چربی صورت کاهش می یابد ، بلکه توده استخوان صورت نیز کاهش می یابد. همچنین افراد ممکن است با افزایش سن تا حدودی دچار تحلیل رفتن عضلات صورت شوند و باعث شود وسط صورت به نظر برسد که فرو ریخته است.

این نوع تغییرات شدیدتر در بیمارانی که ۷۰ تا ۸۰ سال به بالا دارند ، آسان تر است ، از دست دادن بافت استخوان به طور کلی در قسمت مرکزی صورت و ناحیه بینی اتفاق می افتد.

سیگار کشیدن و استفاده از نیکتون
در مورد سلامت پوست صورت و ساختار کلی پوست ، سیگار کشیدن نقشی حیاتی و مخرب دارد. سطح ویتامین C در افراد سیگاری در مقایسه با افرادی که سیگار نمی کشند به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. کاهش سطح ویتامین C می تواند منجر به نازک شدن لایه های پوست ، کاهش کلاژن و الاستین ، همراه با کاهش تن عضله شود. بسیاری از عوامل محافظتی که ویتامین C برای نرمی ، لطافت و استحکام پوست ایجاد می کند ، هنگام سیگار کشیدن تأثیر منفی می گذارد و باعث افتادگی پوست و ظاهر صورت پیر می شود. با این حال ، افراد سیگاری مزمن که سیگار را ترک می کنند می توانند سطح ویتامین C را افزایش دهند و به نوبه خود ، توانایی تشکیل کلاژن جدید و توانایی بدن در بهبود زخم ها را بهبود ببخشند.

تحقیقات استرس میزان خسارتی را که استرس می تواند به فرد وارد کند نشان داده است ، حتی باعث می شود فرد سریعتر پیر شود. سطح بالای کورتیزول و احساس “جنگ یا گریز” به مشکلات قلبی و فشار خون بالا و همچنین سایر مشکلات سلامتی که می تواند در صورت فرد ظاهر شود ، کمک می کند. خنثی کردن پاسخ استرس با اقدامات آرام سازی ضد اضطراب ، همراه با ورزش کمک می کند.

تولید کلاژن کند شد
روند پیری طبیعی به دلیل کاهش تولید کلاژن می تواند بر استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست تأثیر بگذارد. برخی از عوامل شگفت آور می توانند باعث از بین رفتن قدرت لایه های پوستی پوست مانند رژیم غذایی شوند. یک رژیم غذایی سرشار از قند ، AGEs را ایجاد می کند که از محصولات نهایی پیشرفته گلیکز هستند. سن پیری هنگامی ایجاد می شود که قند شناور در جریان خون با چربی و پروتئین مخلوط شود. سنین بالا در بافت ها باقی می مانند و با تأثیر منفی بر کلاژن و الاستین کیفیت پوست را تغییر می دهند. نتایج قابل مشاهده چنین پوست پیری برجسته ترین حالت را در صورت نشان می دهد. با این حال ، تغییر رژیم غذایی برای کاهش میزان قند مصرف شده می تواند همراه با مکمل هایی که حاوی کلاژن هیدرولیز شده و اسید هیالورونیک هستند ، مشکل را معکوس کند.

تغییر در عادات غذایی ممکن است یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش تولید کلاژن و کند کردن علائم پیری باشد. نزدیک شدن به مشکلات کاهش حجم صورت با یک رویکرد چند جانبه ، از جمله بهبود عادات سبک زندگی مانند کاهش مصرف قند و جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، می تواند با درمان های حرفه ای همراه باشد تا بهترین نتیجه را برای افزایش تولید کلاژن فراهم کند.

از دست دادن حجم گونه
ها ، گونه ها می توانند به دلیل چربی از دست رفته صورت آویزان شوند و از ناحیه چشم به موقعیت پایین تری بروند. اگر گونه های شما صاف به نظر می رسد و در نزدیکی ناحیه برخورد فک با گردن که به آن جک گفته می شود ، شل می شود ، احتمالاً بخشی از چربی گونه خود را از دست داده اید.

کاهش حجم زیر چشم
نه تنها می تواند از بین رفتن حجم صورت در بالای چشم اطراف ابرو رخ دهد ، بلکه می تواند در زیر چشم نیز اتفاق بیفتد. از بین بردن چربی مداری در نزدیکی ناحیه پلک های پایین می تواند یک چشم توخالی ایجاد کند که دور حفره های چشم می چرخد.

از دست دادن حجم لب ها
یکی از بزرگترین شاخص های از دست رفتن حجم لب ها زمانی است که خطوط ظریف در اطراف دهان ظاهر می شوند. هنگامی که لب های پر ممکن است از بین بروند و تعریف کمتری نسبت به قبل داشته باشند ، کوچکتر و لاغرتر به نظر می رسند. پیری صورت شامل از بین رفتن خط و حجم لب است که با افزایش سن بیمار بیشتر به چشم می آید.

برای درمان میتوانید از کرمهای فوق قوی که برای گونه گذاری و چاقی صورت استفاده میشود مصرف کنید که در ادامه بهترین ها را معرفی میکنیم

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

گونه گذاری طبیعی,گونه گذاری با چربی,گونه گذاری با ژل,گونه گذاری صورت,گونه گذاری با تزریق چربی,گونه گذاری دائمی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید