09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کوچک و سفت کننده سینه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کوچک و سفت کننده سینه

درمان افتادگی و بزرگی سینه روش های برای درمان بزرگی سینه کوچک کردن سینه خانم ها با بهترین کرم سینه

بعضا سینه ها بعلت های مختلف اعم از افزایش سن،بعد دوران شیردهی، لاغری و… افتاده و شل می شوند که اعتماد به نفس و ظاهر بدنی شخص را زیر سوال می برد. بزرگی و شلی سینه می تواند باعث کمر درد و گردن درد شود. شما می توانید با عمل جراحی، اندازه پستان خود را کاهش بدهید، اما چیزی که شما را از آن منصرف می کند هزینه خیلی بالای این عمل جراحی هست. اگر شما مشکل بزرگی و افتادگی سینه دارید در ادامه با ما باشید.

۱- استفاده از سینه بند مناسب:

آیا  از سینه بند مناسب سینه هایتان استفاده می کنید؟ پوشیدن سینه بند متناسب یکی از ساده ترین راه هایی برای درمان افتادگی و شلی سینه ها می باشد. سینه بند خوب سینه بندی هست که سینه ها را بدون اذیت، کاملا سفت به سمت مستقیم نگه دارد.

۲- انجام ورزش های هوازی

یکی دیگر از ساده ترین راه طبیعی برای کاهش اندازه سینه ها انجام ورزش های هوازی می باشد. هر هفته ۴ الی ۵ بار در هفته بمدت ۳۰ ساعت ورزشهای هوازی مانند دو، دوچرخه سواری، شنا و… انجام بدید. این کار باعث افزایش سوخت و ساز بدند و کاهش چربی ها می شود.

۳- خوردن دانه کتان

یکی دیگر از نکته در مورد چگونگی ساخت سینه های کوچک و سفت استفاده از دانه کتان می باشد. سطح استروژن بالا، سینه ها را بزرگتر خواهد کرد، بنابراین خوردن غذاهای که حاوی اسیدهای چرب امگا ۳، مانند دانه کتان، ماهی به کاهش سطح استروژن کمک خواهد کرد.

۴- استفاده کرم های سینه

این کرم ها با افزایش الاستین و کلاژن سینه باعث جمع شدن بافت سینه و درمان افتادگی آن می گردد در زیر یک نمونه از این ژل برایتان معرفی می شود. این ژل توسط شرکت گلنیک فرانسه ساخته شده است.

برای مشاهده کرم کوچیک کننده سینه اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید