09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان فرورفتگی جای جوش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان فرورفتگی جای جوش

اسکار آتروفیک جای زخم برجسته است که در زیر لایه طبیعی بافت پوست بهبود می یابد. زخم های آتروفیک زمانی ایجاد می شود که پوست قادر به بازسازی بافت نباشد. در نتیجه ، جای زخم نامتوازن را پشت سر می گذارد.

زخم های آتروفیک اغلب نتیجه آکنه شدید یا آبله مرغان است . آنها همچنین می توانند پس از برداشتن خال ، تشکیل دهند. تورفتگی می تواند به یکی از سه نوع زخم تبدیل شود:

جای زخم های یخ این زخم ها کوچک و باریک هستند و شباهت زیادی به منافذ عمیق دارند.
جای زخم بوکسار تورفتگی های Boxcar مانند زخم های آبله مرغان به نظر می رسند. آنها دارای انتهای مسطح و مرزهای مشخصی هستند.
جای زخم این نوع زخم ها حاشیه های مشخصی ندارند. معمولاً در گونه ها یافت می شود.

زخم های آتروفیک شایع ترین نوع زخم های آکنه است . آنها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: انتخاب یخ ، بوکسار و اسکارهای نورد. درمان به نوع زخم بستگی دارد. زخم های آتروفیک برای درمان دشوار است و می تواند به چندین روش نیاز داشته باشد که ممکن است در یک بازه زمانی تکرار شود.

درمان جای زخم

۱٫ لایه برداری شیمیایی
لایه برداری شیمیایی یک روش درمانی رایج است. فرآیند لایه برداری شامل از بین بردن لایه آسیب دیده پوست با استفاده از مواد شیمیایی روی سطح آن است. استفاده از اسکراب فیزیکی باعث لایه برداری پوست شما می شود و یک لایه تازه زیر آن ایجاد می کند.

این بازسازی باعث کاهش ظاهر زخمهای آتروفیک می شود. لایه برداری می تواند روزها تا هفته ها طول بکشد تا بهبود یابد. در بعضی موارد ، پوست شما برای بهبودی به زمان زیادی نیاز دارد.

۲٫ سوزن پوست
سوزن پوست یا میکرونیدلینگ درمانی روشی است که پوست را برای بازسازی لایه ای سالم تر سوراخ می کند. روش میکرونیدلینگ شامل چرخاندن یک گروه سوزن بر روی پوست شما در جهات مختلف است. این سوزن ها صدها سوراخ بر روی پوست شما ایجاد می کنند و باعث شکل گیری کلاژن جدید می شوند. این روش درمانی باعث می شود تا پوست شما برای بازسازی و افزایش کلاژن ، پروتئین لازم برای حفظ خاصیت ارتجاعی و سلامتی پوست ، ایجاد شود.

درمان زخم های آتروفیک می تواند ظاهر تورفتگی در پوست شما را کاهش داده و اعتماد به نفس شما را بیشتر کند. درک این نکته مهم است که هیچ درمان سریع برای درمان اسکارهای آتروفیک وجود ندارد.

یکی از بهترین روش های درمانی برای از بین بردن جای زخم و جوش استفاده از ترمیم کننده ژان داوز فرانسه هست .کرم ترمیم کننده ضد اسکار ژان داوز سیکالو CiCALO JEAN DAVEZE فرانسه جهت درمان اسکارهای کلوئید، هایپرتروفیک، اسکارهای ناشی از برش با تیغ، عمل های جراحی، تروماتیک، سوختگی ها ، اسکار جوشهای پوستی بسیار موثر می باشد. کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز حاوی روغن های گیاهی، کوآنزیم ۱۰ و پتیدهای اختصاصی شرکت داوز هست که باعث درمان انواع اسکارها می شود.

ترمیم کننده ژان داوز

برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
– برترین کرم ضد اسکار اروپا با سابقه بیش از ۷۰ سال

برای دیدن کرم ترمیم کننده ژان داوز و خرید اینجا را کلیک کنید .

جای جوش قرمز,جای جوش روی صورت,جای جوش روی باسنم,جای جوش روی صورتم مونده,جای جوش با لیزر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید