09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بوتاکس پیشانی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بوتاکس پیشانی


چین و چروک پیشانی

شما اغلب می توانید با دیدن صورت – به ویژه پوست – از سن چند سالگی ایده بگیرید. با افزایش سن ، ایجاد چین و چروک طبیعی است. و شخصی که وقت زیادی را در زیر نور آفتاب ، در سالن های برنزه کننده ، یا سیگار کشیدن گذرانده است ، ممکن است مقدار زیادی از آنها را داشته باشد.

پوست از سه لایه ساخته شده است:

بیرونی ترین لایه ای که همه می توانند ببینند ، اپیدرم نامیده می شود (بگویید: eh-puh-DUR-mis)
لایه میانی ، درم نامیده می شود (بگویید: DUR-mis)
لایه داخلی ، لایه زیرپوستی (به عنوان مثال: sub-kyoo-TAY-nee-us) نامیده می شود
در جوانی چین و چروک نداریم زیرا پوست در کشش و نگه داشتن رطوبت بسیار عالی عمل می کند. درم به لطف الیافی به نام الاستین که پوست را ظاهر و احساس جوانی می کند ، از کیفیت الاستیک برخوردار است . پروتئینی در درم به نام کلاژن (بگویید: KAHL-uh-jun) نیز در جلوگیری از چین و چروک نقش دارد.

اما با گذشت زمان ، درم هم کلاژن و هم الاستین را از دست می دهد ، بنابراین پوست نازک می شود و در رساندن رطوبت کافی به اپیدرم مشکل دارد. چربی موجود در لایه زیرپوستی که ظاهری چاق به پوست می دهد نیز شروع به از بین رفتن می کند ، اپیدرم شروع به آویزان شدن می کند و چین و چروک ایجاد می شود.

عصر جادویی وجود ندارد (مانند ۴۰ سال) که همه ناگهان دچار چین و چروک شوند. برخی از افراد ۲۰ ساله در اثر چشمان چشمی یا گذراندن مدت زمان زیادی در معرض آفتاب ، چشمان کمی در اطراف چشم خود دارند (به آنها “پای کلاغ” می گویند).

افراد دیگر ممکن است در ۵۰ یا ۶۰ سالگی باشند ، قبل از اینکه حتی چین و چروک ببینید. این معمولاً به این دلیل است که آنها طی سالها به خوبی از پوست خود مراقبت کرده اند و ممکن است سبوم بیشتری داشته باشند (مثلاً: SEE-bum) ، روغن طبیعی پوست. آنها همچنین ممکن است ” ژن خوب” داشته باشند – این بدان معنی است که اعضای خانواده آنها چین و چروک زیادی ندارند.

با این وجود ، در نهایت ، حداقل چروک در همه ایجاد خواهد شد. این یک قسمت طبیعی از پیری است.

پیشگیری از چروک

از گذراندن وقت زیاد در آفتاب مستقیم ، به خصوص در ساعاتی که شدیدترین اشعه خورشید (بین ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر) خودداری کنید.
اشعه ماوراio بنفش (UV) چین و چروک های زیادی ایجاد می کند. ضد آفتاب کمک می کند ، اما مانع از اشعه ماورا بنفش آسیب رساننده پوست نمی شود. هنوز هم ، اگر زیاد بیرون از منزل هستید ، حتماً ضد آفتاب با ضریب محافظت در برابر آفتاب (SPF) 15 یا بالاتر استفاده کنید و مرتباً (هر ۲ تا ۳ ساعت) دوباره آن را اعمال کنید. همیشه بعد از شنا یا ورزش هایی که باعث تعریق شما می شوند دوباره اقدام کنید!
به سالن برنزه شدن نروید. نور ماورا UV بنفش حاصل از غرفه های برنزه کننده به اندازه خورشید آسیب می رساند – و گاهی اوقات بدتر است.
سیگار نکشید سیگار کشیدن رطوبت گرانبها پوست شما را از بین می برد و باعث چین و چروک زودرس (زودرس) می شود.
نوشیدنی آب .
پوست خشک را مرطوب کنید ، به خصوص در ماه هایی که هوا خشک تر است.

درمان چروک پیشانی

کرم بوتاکس ژان داوز

برخی از خواص سرم بوتاکس ژان داوز فرانسه:
– ضدپیری فوق العاده قوی
– درمان خطوط اخم و لبخند
– درمان چین و چروک پوست
– حاوی بوتاکس و اسید هیالورونیک
– افزایش تراکم اپیدرم
– سفت کننده و لیفتینگ قوی پوست
– حاوی ۶۰ کپسول غیرخوراکی
– ساخت فرانسه

برای دیدن سرم بوتاکس ژان داوز ایتجا را کلیک کنید
چروک پیشانی در جوانی,چروک پیشانی و درمان,چروك پيشاني,بوتاکس صورت,بوتاکس چیست,,بوتاکس پیشانی,بوتاکس لب,بوتاکس ابرو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید