09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین کرم برای از بین بردن خط خنده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین کرم برای از بین بردن خط خنده

همه میدانیم که خنده بهترین دارو برای هر دردی است. اما این را هم باید بگوییم که خطوط خنده که در کنار چشم و دهان ایجاد می شود می تواند ظاهری بد، به چهره شما دهد و سن شما را بیشتر نشان دهد.
خط خنده یا لبخند نوعی چروک پوستی است که در کنار گوشه های بیرونی دهان و چشم ایجاد می شود. و زمانی که لبخند می زنید ظاهر برجسته به خود می گیرد.
این دسته از خطوط ها روند طبیعی پیری پوست نامیده می شود و با بالا رفتن سن و عدم رسیدگی به پوست بیشتر نمایان می شوند. اما ما در این قسمت از سایت زیبایی بزک شما را با راه های پیشگیری و درمان آشنا می کنیم.

علت ایجاد خط خنده چیست؟

از نام ایجاد خط خنده مشخص است، خطوط هایی هستند که بر اثر لبخنده و خنده زیادی ایجاد می شود. البته این خطوط می تواند به علت ایجاد حرکات دیگر صورت نیز اتفاق بیفتد.
از عوامل دیگر ایجاد خط خنده می توانیم به کاهش کلاژن و الاستین پوست اشاره کنیم. این دسته از پروتئین ها به استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند و با افزایش سن تولید کلاژن و الاستین نیز کاهش پیدا می کند. اما در حالت عادی چه عواملی می تواند باعث کاهش این پروتئین ها شده و خطوط خنده را ایجاد کند.

  • سیگار کشیدن
  • کمبود آب بدن
  • ژنتیک
  • نور خورشید

درمان خطوط خنده

لایه برداری پوست

بهتر است از لایه بردارهایی که حاوی اسید میوه هستند استفاده کنید. این کار باعث صاف تر شدن و شفافیت بیشتر پوست صورت می شود و لایه های مرده سطح پوست را از بین می برد و در نتیجه به درمان و حتی پیشگیری خطوط خنده می توانید کمک کنید.

اسکراب زردالو ژیورل

این اسکراب با میکانیزمی که دارد پوست شما را بصورت حرفه ایی و بدون هیچ گونه آسیب پوستی پاک می کند و همچنین با لایه برداری سریع و دقیق از پوست شما باعث جوان سازی پوست و روشن کنندگی آن می شود. این اسکراب غنی از ویتامین های مورد نیاز پوست برای انواع پوست ها مناسب بوده که با استفاده این اسکراب شادابی و لطافت پوست صورت خود را تضمین می کنید که جوان بماند و زود پیر نشود.

درمان خط خنده با زیتون

یکی از خواص اصلی زیتون تقویت پوست است و باعث درمان چروک و خطوط پوست می شود. روغن زیتون دارای ویتامین های A، D، K، E و خواص ضد پیری می باشد. همچینن زیتون باعث آبرسانی و بازسازی سلول های جدید پوست می شود.

 

درمان خطوط خنده

روغن نارگیل

اگر به پوست خودتان اهمیت می دهید بهتر است برای جلوگیری از پیری زودرس پوست و حذف خطوط اضافی از روغن نارگیل استفاده کنید. این روغن در برابر رادیکال های آزاد مراقبت می کند و باعث تقویت پوست می شود. بهتر است قبل از خواب مقداری را بر روی پوست ماساژ دهید. روغن نارگیل باعث افزایش رطوبت رسانی و برطرف کردن خطوط خنده می شود.

آلوئه‌ورا

ژل این گیاه باعث افزایش کلاژن سازی پوست می شود. همچنین آبرسانی پوست را تا ۹۰ % بالا می برد. این ژل همچنین دارای مواد مغذی مانند سدیم،گلسیرین است که فواید زیادی برای پوست دارد. شما می توانید این ژل را هفته ای سه بار برای مدت ۱۵ دقیقه برای روی پوست قرار دهید و بر روی خطوط خنده ماساژ بدهید.

روغن آرگان

روغن آرگان دارای اسیدهای چرب مورد نیاز پوست است که با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و روند پیری پوست را کند می نماید. ویتامین A,E موجود در این روغن باعث کاهش خطوط خنده و رفع چین و چروک می شود. همچینن با افزایش رطوبت رسانی در سطح پوست،باعث جوانی و شادابی می شود. افرادی که بعد از پاک کرن آرایش از روغن آرگان استفاده می کنند، جوانی را به پوست خود هدیه می دهند.

درمان با رتینول

سرم رتینول لوتارو LOTARO حاوی مواد موثر رتینول، هیالورونیک اسید و ویتامین E، مناسب جوانسازی و ضد پیری پوست می باشد. این سرم ضد پیری قوی بوده می تواند چین و چروک، لک و منافذ باز را درمان کند. همچنین این سرم جوان و شاداب کننده قوی پوست است.

رتینول موجود در این سرم، باعث تولید سلول های تازه پوست می شود و همین مورد باعث می شود تا سطح کلاژن پوست شما افزایش پیدا کند. با افزایش کلاژن پوست، چین و چروک، افتادگی و عوامل پیری پوستتان برطرف می شود. رتینول سلول های مرده را پاکسازی کرده و باعث تولید سلول های جوان می شود.

هیالورونیک اسید، موجود در سرم لوتارو، باعث آبرسانی عمقی پوست می شود. اسید هیالورونیک در سطح پوست انسان است ولی مثل کلاژن با افزایش سن، سطح این اسید کاهش پیدا می کند. کاهش اسید هیالورونیک در سطح پوست باعث، کم آبی، چروک و افتادگی صورت می شود. بهمین خاطر استفاده از سرم های اسید هیالورونیک توصیه اکید می شود تا عوامل پیری پوست، درمان و پیشگیری شود.

ویتامین E موجود در این سرم، باعث بازسازی سلولی پوست می شود. ویتامین E به ویتامین جوانسازی پوست مشهور است.

ماساژ درمانی

در این روش بهتر است لب های خود را ببندید، سپس دو انگشت خود را از سمت داخل گوشه های دهان قرار دهید و به اندازه ۱ سانتی متر به کناره های صورت بکشید. در این حرکت عضله های اطراف دهان که کار انقباض را بر عهده دارد تقویت می شوند. در این حرکت بهتر است هر ۱۰ ثانیه به پوست خود استراحت بدهید سپس مجددا شروع کنید. این حرکت را تا ۲۷ بار تکرار کنید.

آیا می توانیم از خط خنده جلوگیری کنیم؟

اگر در دوران جوانی، عواملی که باعث ایجاد خطوط خنده می شود را رعایت کنید و یک سبک زندگی سالم را پیروی کنید محال است که دچار خطوط خنده شوید.برای مثال بهتر است موقع بیرون رفتن از کرم های ضد افتاب های استاندارد استفاده کنیدتا پوست دچار خطوط و چروک نشود. در طی روز حداقل ۷ لیوان آب میل کنید و از نوشیدن قهوه یا الکل پرهیز نمایید. در طی روز از کرم های مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. ورزش و رژیم غذایی سالم را در وعده های خود داشته باشید.

معرفی قویترین و بهترین کرم درمان خطوط خنده

سرم ویتامین سی ژان داوز فرانسه
برخی از خواص سرم ویتامین سی ژان داوز فرانسه:
– روشن کننده قوی با اثر یکنواخت کننده رنگ چهره به دلیل داشتن غلظت بالای ویتامین C
– درمان و جلوگیری کننده از ایجاد چین و چروک
– شاداب کننده و رفع کدری، تیرگی و خستگی پوست
– درمان افتادگی و شلی پوست
– افزایش تراکم اپیدرم پوست
– درمان چروک صورت و دورچشم
– مناسب برای درمان پف، افتادگی و چروک دورچشم
– افزایش کلاژن و الاستین سازی پوست
– مناسب صورت و دورچشم
– درمان غبغب
– ۳۰ میل
– ساخت فرانسه
» برای خرید سرم ویتامین سی ژآن داوز اینجا کلیک نمایید

<hr>

سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه

برخی از خواص سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه:

– جوانسازی فوق العاده قوی پوست
– پیشگیری از پیری زودرس پوست
– درمان تیرگی و لک های عمقی
– ضد چروک قوی با داشتن خاصیت سه بعدی بر روی پوست
– درمان جوش و اسکار جوش
– درمان منافذ باز بزرگ
– درمان گودی جای جوش، ابله مرغان و…
– یکدست سازی کامل پوست
– حاوی ویتامین سی پایدار، رتینول، لیپوکرومن و روغن کتان
– مبارزه با رادیکال های آزاد
– حاوی ۴۵ کپسول
– ساخت کشور فرانسه
» برای خرید سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز اینجا کلیک نمایید

 

درمان خطوط خنده,,درمان گیاهی خطوط خنده,درمان خط خنده,خنده درمانی,خط خنده,از بین بردن خط خنده,از بین بردن دائمی خط خنده,بوتاکس خط خنده,رفع خط خنده,از بین بردن خط لبخند,ماساژ خط خنده,قویترین درمان خطوط خنده,درمان خط خنده,خط خنده,از بین بردن خط خنده,بوتاکس خط خنده,از بین بردن دائمی خط خنده ,از بین بردن خط لبخند,درمان خط خنده,بهترین درمان خط خنده,روش درمان خط خنده عمیق,راههای درمان خط خنده,بهترین راه درمان خط خنده,بهترین روش درمان خط خنده,بهترین روش برای درمان خط خنده,درمان خط خنده در طب سنتی,از بین بردن خط خنده,درمان خط خنده با رتینول,رتینول ایرانی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید