09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن
389000 تومان
قیمت با تخفیف: 350100 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن

لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن برای درمان شلی پوست صورت و بدن(بازو، سینه و…)، درمان چین و چروک های عمقی، جوانسازی قوی پوست، درمان غبغب و درمان ترک های پوستی تجویز می شود.
این لوسیون با فرمولاسیون طب سنتی از گیاهانی همچون سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی و روغن خالص ویتامین E تهیه شده است.

سنتلا آسیاتیکا برای پوست

سنتلا حاوی مقدار زیادی فلاونوئید و یک ترکیب فعال به نام “Madecassoside” است که به عنوان آنتی اکسیدان فوق العاده قوی عمل می کند که به خنثی کردن آسیب رادیکال های آزاد ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی کمک می کند. آنها همچنین گردش خون و سنتز کلاژن و بافت پوست را برای حفظ پوست جوان بهبود می بخشند. کلاژن همچنین نقش کلیدی در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط دارد.
سنتلا آسیاتیکا را می توان به عنوان داروهای موضعی برای رفع سوختگی، ترک های پوستی، زخم های برجسته، التهاب پوستی استفاده کرد.

عصاره بلوط حلب

عصاره بلوط حلب معروف به “جادوی گیاهی” حاوی تانن های سفت کننده پوست، ویتامین های A و C، کلسیم، پروتئین و دارای عنصر قابض برای لیفت قوی پوست و درمان چروک های عمقی و افزایش تراکم و جلوگیری از ادامه آن استفاده می شود. پیری پوست ناشی از افزایش سن می تواند باعث افتادگی پوست شود. عصاره بلوط حلب بمرور زمان باعث درمان شلی و چین و چروک های عمیق می شود.

اسید فرولیک برای پوست

چندین مزیت بالقوه در مورد فرولیک اسید وجود دارد. این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان، می تواند به کاهش آسیب های آنتی اکسیدانی و علائم بارز پیری کمک کند.
یکی از دلایل اصلی التهاب، آسیب و پیری پوست رادیکال های آزاد هستند. مطالعات حاکی از آن است که فرولیک اسید قادر است با تأثیرات منفی رادیکال های آزاد القا کننده التهاب مبارزه کند.

اسید هیالورونیک برای پوست

هیالورونیک اسید در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست تاثیر گذار است؛ به علاوه مانعی در برابر میکروارگانیسم‌ها است و به رشد و ترمیم کلاژن و الاستین کمک می‌کند. این ماده جایگزین مناسبی برای کاهش حجم برخی از نواحی بدن است که دچار چین و چروک و فرورفتگی شده‌اند.
به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست دچار خشکی، پیری، ایجاد چین و چروک و از دست دادن حالت کشسانی بافت خود می‌شود؛ همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی هم آسیب‌هایی به پوست وارد می‌کند. ماده هیالورونیک اسید موثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد.

عصاره خولان دریایی

خولان دریایی هزاران سال است که به عنوان یک درمان طبیعی در برابر بیماری های مختلف استفاده می شود. از توت ها، برگ ها و دانه های گیاه خولان دریایی ( Hipophae rhamnoides ) که درختچه ای کوچک است که در ارتفاعات بالا در منطقه شمال غربی هیمالیا رشد می کند، استخراج می شود. گاهی اوقات به عنوان میوه مقدس هیمالیا از آن یاد می شود، خولان دریایی را می توان روی پوست مالید یا خورد.
روغن خولان دریایی به تحریک بازسازی پوست کمک کند و به بهبود سریع تر زخم ها و ترک های پوستی کمک کند. روغن خولان دریایی به کاهش التهاب بدنبال قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش کمک کند و از پوست در برابر آسیب خورشید محافظت کند.
محققان معتقدند که هر دوی این اثرات ممکن است ناشی از محتوای چربی امگا ۷ و امگا ۳ خولان دریایی باشد.در یک مطالعه هفت هفته ای بر روی ۱۱ مرد جوان، ترکیبی از روغن خولان دریایی و آب که مستقیماً روی پوست اعمال می شود، سفتی و انعطاف پذیری پوست این افراد به طرز شگفت انگیزی بهتر شده بود.
همچنین شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه روغن خولان دریایی ممکن است از خشکی پوست جلوگیری کند و به درمان پوست شما در برابر سوختگی، سرمازدگی کمک کند.

عصاره دانه گل رز

آبرسانی برای پوستی نرم و لطیف ضروری است. کمبود هیدراتاسیون می تواند در آب و هوای شدید یا با افزایش سن پوست مشکل ساز شود. روغن گل سرخ حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب ضروری از جمله اسید لینولئیک و لینولنیک است. اسیدهای چرب به محکم نگه داشتن دیواره های سلولی کمک می کنند تا آب از دست ندهند.
اسیدهای چرب فراوان موجود در روغن گل رز آن را به گزینه ای عالی برای آبرسانی به پوست های خشک و خارش دار تبدیل می کند. پوست همچنین به راحتی چربی را جذب می کند و به آنتی اکسیدان های آن اجازه می دهد تا به عمق لایه های پوست بروند.
کلاژن بلوک ساختمانی پوست است. برای کشسانی و استحکام پوست ضروری است. بدن شما به طور طبیعی با افزایش سن کلاژن کمتری تولید می کند.
گل سرخ سرشار از ویتامین های A و C است که هر دو برای تولید کلاژن ضروری هستند.

برخی از خواص لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن:

– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست
– حاوی فرمولاسیون قوی از گیاهان سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی
– غنی از ویتامین E
– ترکیبات براساس طب سنتی
– ۵۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو نوبت صبح و شب برروی پوست تمیز استفاده بفرمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید