09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان تا عید غدیر+ سایر شرایط در اینستاگرام  
بهترین کرم پر کننده صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم پر کننده صورت

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، بهترین روش‌ها و راهنمایی‌ها لازم، برای انتخاب کرم گونه گذار مناسب را بررسی خواهیم کرد. از انتخاب محصولات با ترکیبات طبیعی و مؤثر تا راهنمایی‌هایی برای استفاده صحیح از کرم گونه گذار، همه جزئیات را در این مطلب خواهید یافت. همچنین شما را با بهترین کرم چاق کننده صورت آشنا خواهیم کرد.
داشتن صورت چاق و زیبا آرزوی هر جوان هست. این در حالی هست که داشتن لپ های افتاده و شل نشان از پیری زودرس است. روش های زیادی برای گونه گذاری و چاقی صورت وجود دارد از جمله تزریق چربی یا فیلر تا استفاده بهترین کرم چاق کننده صورت بدون عارضه دارای مجوز بهداشتی و تغذیه های مناسب. یکی از مشکلاتی که افراد با آن مواجه هستند، داشتن صورت لاغر و استخوانی به هنگام ورزش یا داشتن رژیم غذایی است. با ما همراه باشید تا شما را با روش های چاقی صورت و بهترین کرم چاق کننده صورت آشنا کنیم.

راه های چاقی صورت

ورزش

یکی از بهترین راه های چاقی صورت، استفاده از ورزش یا یوگای صورت است. با حرکات ورزشی می توانید عضله های صورت را تقویت کنید.

ماساژ گونه ها

با ماساژ صورت، می توانید به داشتن گونه های برجسته و چهره جوان تر کمک کنید.

غذاهای مناسب برای چاقی صورت

آب

نوشیدن آب برای سلامتی و حفظ لطافت پوست از اهمیت زیادی برخوردار است. مصرف روزانه ۸ لیوان آب می تواند در آبرسانی عمقی صورت کمک کند.

پروتیئن شیر

پروتئین شیر حاوی مواد مغذی مهمی است که می‌تواند به بهبود سلامتی پوست کمک کند. پروتئین شیر باعث افزایش آبرسانی و لطافت پوست می شود.

پروتئین جوجوبا

با توجه به خواص مغذی و آنتی‌اکسیدانی این پروتئین، مطالعات نشان داده‌ است که مصرف منظم آن می‌تواند به چاقی صورت کمک کند.

عسل

عسل به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، باعث تغذیه و آبرسانی عمقی پوست می شود. شما می توانید روزانه چند قاشق غذاخوری عسل را در برنامه غذایی خود بگنجانید. البته چون عسل سرشار از قند است افرادی که دیابت دارند در مصرف این ماده غذایی دقت کنند.

کرم چاقی صورت

مصرف سبزی ها

سبزی هایی مانند گل کلم، کام پیچ، کلم بروکلی و کاهو دارای انواع ویتامین ها و مواد مغذی است که باعث چاقی صورت می شود.

جو دوسر 

مصرف روزانه جو دوسر، علاوه بر اینکه به چربی سوزی شکم کمک می کند، سبب افزایش آب میان بافتی صورت شده و هاصیت ارتجاعی پوست را بیشتر می کند.

ویتامین گروه B

یکی از بهترین ویتامین های مورد نیاز برای چاقی صورت، ویتامین های گروه ب است، که به خوبی باعث تغذیه پوست می شود. ویتامین ب جزو ویتامین های ضروری برای سلامتی و شادابی پوست و مو است.
در این بین ویتامین B12 باعث افزایش تولید کلاژن در بدن می شود و ویتامین B5 با افزایش رطوبت رسانی و خاصیت ارتجاعی پوست
بهترین ویتامین برای چاقی صورت باید بتواند نیازهای پوست را به‌خوبی تامین کند و قطعا یکی از این نیازها توسط ویتامین‌های گروه B تامین می‌شود.

آیا ورزش صورت را لاغر می کند؟

ورزش برای سلامتی جسم و روح لازم و ضروری است. اما اگر فعالیت بیشتری انجام دهید طبیعتا صورت دچار لاغری می شود. حتما سوال میپرسید چه کاری لازم است تا انجام دهیم؟ جواب سوال شما پیش ماست.
اولین و مهم ترین کاری که باید برای جلوگیری از لاغری صورت در حین ورزش انجام دهید، نوشیدن آب کافی است. بسیاری از افراد به این نکته ضروری دقت نمی کنند و صورت دچار لاغری و چروک می شود. همچنین زمان ورزش کردن نیز باید مناسب باشد. در طی روز حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه ورزش کافی است.

چه کاری انجام دهیم تا در رژیم غذایی صورت لاغر نشود؟

زمانی که وزن کم می کنید، سلول های چربی به طور کامل از بین نمی رود، بلکه کوچک تر و چروکیده تر می شود. اگر کاهش وزن را بر طبق برنامه خاصی انجام دهید، سبب کاهش چربی متناسب در کل بدن شما می شود و در واقع جاهایی که بیشترین چربی در بدن دارید، از بین می رود. یکی از بهترین ورزش هایی که باعث چربی سوزی بدن می شود شنا کردن است. در شنا کل اندام های شما چربی سوزی انجام می دهد و صورت کم ترین چربی سوزی را در شنا دارد.

چه کار کنم بدن لاغر بشه ولی صورتم لاغر نشه

برای پیشگیری از لاغری صورت بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  • یکی از مواردی که باعث لاغری صورت می شود، سیگار کشیدن است. سیگار کشیدن بر تمام اندام های بدن تاثیر می گذارد و باعث افتادگی و چروک پوست می شود.
  • روزانه حداقل ۸ لبوان آب بنوشید تا از لاغری صورت جلوگیری کنید.
  • موقع بیرون رفتن از کرم ضدآفتاب مناسب استفاده کنید.
  • استرس باعث از بین رفتن کلاژن پوست می شود و سبب لاغری صورت می شود.
  • داشتن رژیم غذایی مناسب از جمله سبزیجات و میوه باعث آبرسانی و افزایش کلاژن سازی سطح پوست می شود و مانع از لاغری صورت می شود.
  • داشتن خواب کافی و به موقع باعث چاقی صورت می شود. زمانی که بدن در حالت استراحت قرار می گیرد باعث ترمیم و بازسازی غدد درون ریزی شده و هورمون های بدن را متعادل نگه می دارد. پس لازم است هر شب حداقل ۷ ساعت بخوابید تا بدن از انرژی بالایی برخوردار شود.

بهترین کرم برای چاقی صورت چی بخرم؟

کرم چاق کننده صورت حاوی Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، پروتئین جوجوبا، کلاژن مالتوز، گلیکوپروتئین عسل و ویتامین A، B5, B6, E برای چاق کردن و گونه گذاری صورت، لیفت قوی پوست و درمان چروک های متوسط تا شدید تجویز می شود.

این کرم با داشتن آنتی کسیدان قوی (بواسطه دارا بودن ویتامین C) از پیری زودرس پوست پیشگیری می کند. پایین آمدن سطح آنتی اکسیدان ها در بدن منجر به پیری زودرس، سلول‌های آسیب‌دیده یا جهش‌یافته، نسج و بافتِ آسیب‌دیده، فعال شدن ژن‌های معیوب در DNA و افزایش فشار بر پوست می شود. این کرم از این موارد پیشگیری می کند.
همچنین بخاطر داشتن Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، کلاژن مالتوز و ویتامین E بمرور زمان بافت صورت را تقویت کرده و سپس باعث چاقی و لیفت صورت می شود.

معرفی قویترین کرم چاق کننده صورت

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– پر کردن چروک های عمقی پوست
– محرک افزایش تنفس سلولی و بهبود دهنده فعالیت های حیاتی پوست
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداندن فرم اولیه چهره
– بازسازی کننده و تسریع ساخت سلول های لایه اپیدرم پوست
– اکسیژن رسان عمیق و تغذیه کننده پوست
– کلاژن سازی پوست
– لیفتینگ و فرم دهندگی فوری صورت
– ۵۰ میل
– ساخت کشور سوئیس
» برای خرید کرم لیپوفیلر لاکویینتا اینجا کلیک نمایید

کرم چاق کننده صورت اینتنس

- چاق کننده و گونه گذار صورت
- درمان انواع چین و چروک پوست
- درمان خط اخم و خط خنده
- درمان شلی و افتادگی پوست
- حاوی Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، پروتئین جوجوبا، کلاژن مالتوز، گلیکوپروتئین عسل و ویتامین A، B5, B6, E
- ترمیم کننده و آبرسان قوی پوست
- پیشگیری از پیری زودرس پوست
- جوان و شاداب کننده قوی پوست
- رفع خستگی پوست
- روشن کننده پوست
- کلاژن و الاستین سازی پوست
- 50 میل
- فرمولاسیون سویس

برای خرید کرم چاق کننده صورت اینتنس سوئیس اینجا کلیک نمایید
کرم چاق کننده صورت,بهترین کرم چاق کننده صورت خارجی,بهترین مارک کرم چاق کننده صورت,بهترین کرم چاق کننده صورت,خرید کرم چاق کننده صورت,کرم چاقی صورت,کرم پر کننده صورت,کرم لاغری صورت,کرم چاق کننده صورت,بهترین کرم چاق کننده صورت خارجی,بهترین مارک کرم چاق کننده صورت,بهترین کرم چاق کننده صورت,خرید کرم چاق کننده صورت,کرم چاقی صورت,کرم پر کننده صورت,کرم لاغری صورت,کرم پر کننده صورت,بهترین کرم پر کننده صورت,کرم پر کننده منافذ صورت,,کرم های پر کننده صورت,پر کننده چاله های صورت,,کرم پر کننده خطوط عمیق صورت,کرم چاق کننده صورت,کرم چاقی صورت لیپوفیلر ژیورل ,کرم چاقی صورت لیپوفیلر لاکوینتا,کرم چاقی صورت اینتنس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید