09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تقویت ناخن و جلوگیری از شکستن آن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تقویت ناخن و جلوگیری از شکستن آن

بسیاری از خانم‌ها برای برطرف کردن مشکلات ناخن خود، به خصوص مساله شکنندگی ناخن‌ها، به متخصص پوست مراجعه می‌کنند. این موضوع کاملا طبیعی است زیرا داشتن ناخن‌های بلند، محکم و خوش فرم، نشانگر توجه یک خانم به زیبایی و نظافت است.ساختمان ناخن

ناخن بطور طبیعی ۳ میلی متر در ماه رشد میکند البته تحت تاثیر عواملی همچون سن ،سطح فعالیت و ارث می باشند.
رشد ناخن های دست سریعتر از ناخن های پا می باشد. در فصل تابستان رشد ناخن ها سریعتر از زمستان است.
ناخن ها توسط سلول های زنده پوستی انگشتان دست و پا و از کراتین که یک پروتئین سخت است ایجاد می شوند ناخن شامل قسمتهای مخلتف است
قسمت پنهان ناخن که ریشه ناخن بوده و در آن رشد ناخن صورت می گیرد
قسمت قابل رؤیت ناخن کـه مـا از آن بنام ناخن یاد می کـنیم. از کراتین مرده تشـکیل یافته و کمـی مـحدب می باشد. اساسا بی رنگ است اما بواسطه شبکه مویرگهای خونی که در زیر آن واقع است صورتی بنظر می آید.

برای داشتن ناخن‌های محکم و سالم کافی است چند قانون ساده را رعایت کنید:
– هرگز ناخن و ریشه ناخن‌تان را نجوید و ناخن را از ریشه نگیرید.
– در صورتی که دستان‌تان با آب زیاد تماس دارد، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ناخن و نرم شدن آنها از دستکش استفاده کنید.
– برای شستن دست‌ها از آب سرد یا ولرم به جای آب گرم استفاده کنید.
– بعد از حمام رفتن اقدام به گرفتن ناخن‌هایتان کنید.
– استفاده بیش از حد از لاک
– کاهش ویتامین A، B و E، آهن و کلسیم ناخن
– از کرم های مخصوص ناخن که حاوی کراتین هستند، استفاده کنید. این کرم ها کراتین ناخن را تقویت کرده و باعث استحکام آن می شود.
تقویت کننده های ناخن گیاهی
برای تقویت و زیبایی ناخن چند نسخه ی طبیعی برایتان داریم که به راحتی در خانه خودتان می تواند آنها را تهیه و استفاده کنید.

۱- آب را جوش آورده و دم اسب را خرد کرده و به آب اضافه کنید پس از گذشت ۵ تا ۱۰ دقیقه از دم کشیدن دم اسب روغن شترمرغ را اضافه کنید و به آرامی بجوشانید تا آب کاملا بخار شده و فقط روغن باقی بماند ، ‌سپس با استفاده از پارچه ای روغن را صاف کرده و داخل ظرفی برای نگهداری بریزید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. به همین سادگی لوسیون آماده شد.

روزانه یکی الی دو بار چند قطره از لوسیون را روی هر ناخن بچکانید، و آنرا بر روی ناخن و پوست اطراف ماساژ دهید تا جذب شود.پیش از اینکه به رختخواب بروید هم این عمل را انجام داده و پنج دقیقه صبر کنید، سپس دستکشی بپوشید و اجازه دهید که تمام طول شب لوسیون بر روی ناخن هایتان باقی بماند. در صورت نیاز صبح دستانتان را بشویید.

۲- یک لوسیون طبیعی که برای تهیه کافی است با مخلوط کمی آب پرتقال، سیر، و روغن زیتون و قرار دادن ناخن هایتان در آن به سرعت ناخن هایتان را تقویت کنید.

برای دیدن محصولات تقویتی ناخن و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان شکستگی ناخن دست راههای درمان شکستگی ناخن راه درمان شکستگی ناخن درمان شکستگی ناخن پا درمان شکستگی ناخن ها درمان شکستگی ناخن سوهان براق کننده ناخن لاک براق کننده ناخن ژل براق کننده ناخن دستگاه براق کننده ناخن براق کننده کاشت ناخن خرید براق کننده ناخن براق کننده ناخن درمان اگزمای دست درمان اگزمای دست و پا درمان اگزمای دست با داروی گیاهی درمان اگزمای دست با طب سنتی درمان اگزمای دست ها راه های درمان اگزمای دست پماد درمان اگزمای دست راه درمان اگزمای دست روش درمان اگزمای دست درمان اگزمای شدید دست درمان اگزمای دست در طب سنتی درمان اگزما دست مرطوب کننده دست و صورت مرطوب کننده دست سینره مرطوب کننده دست ساز کرم مرطوب کننده دست کرم مرطوب کننده دست و صورت بهترین مرطوب کننده دست کرم مرطوب کننده دست سینره کرم مرطوب کننده دست خوب مرطوب کننده قوی دست كرم مرطوب كننده دست و صورت مرطوب کننده دست کرم مرطوب کننده دست و صورت qv ترمیم کننده ناخن هیدرودرم محلول ترمیم کننده ناخن هیدرودرم محلول ترمیم کننده ناخن لاک ترمیم کننده ناخن ترمیم کننده ناخن ماوالا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید