09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
رفع ترک های شکم در بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

رفع ترک های شکم در بارداری

راه هایی برای درمان ترک‌هایی که به خاطر بزرگ شدن شکم در بارداری ایجاد می شوند، وجود دارد؛ آن ها را بهتر بشناسید.

ترک‌های بارداری، خطوطی فشرده روی پوست هستند که اغلب در ماه‌های آخر بارداری که شکم به سرعت بزرگ می‌شود تا کودک در حال رشد را در خود جای دهد، روی آن ایجاد می‌شود. ترک‌های بارداری در اثر تغییر بافت ارتجاعیِ زیر پوست ایجاد می‌شوند. این ترک‌ها بسته به پوست شما به رنگ صورتی، قهوه‌ای مایل به قرمز، بنفش، قهوه‌ای تیره می‌باشند که در آینده کم رنگ می‌شوند، اما کاملاً محو نخواهند شد.

از کجا باید بفهمم که ترک بارداری خواهم داشت؟
پیش بینی آن دشوار است. حداقل نیمی از زنان باردار این ترک‌ها را خواهند داشت، اما هیچ کس واقعاً نمی‌داند که چرا این ترک‌ها در برخی‌ها ایجاد شده و در برخی دیگر ایجاد نمی‌شود. نتایج تحقیقات حاکی از آن است که ژن در این امر نقش بسزایی دارد؛ اگر مادر یا خواهرتان در دوران بارداری این ترک‌ها را داشته باشند.

احتمال بروز آن در پوست شما بیشتر خواهد بود. احتمال ایجاد ترک بارداری همچنین به سرعت و میزان بزرگ شدن شکم در دوران بارداری بستگی دارد. الکس بوار کیمبال، استادیار بیماری‌های پوستی در دانشگاه هاروارد می‌گوید: «پوست خاصیت ارتجاعی زیادی دارد اما افزایش وزن که در زمان بارداری رخ می‌دهد ممکن است بسیار زیاد باشد و گاهی وقت‌ها بیشتر از حد توان پوست.» به همین دلیل احتمال ایجاد ترک بارداری در شما بیشتر می‌شود، اگر:
وزنتان یک دفعه زیاد شود.
چند قلو داشه باشید.
بچه‌تان بزرگ باشد.
مایع آمنیوتیک ( (amnioticشما زیاد باشد.

برای جلوگیری از ایجاد ترک  بارداری چه کار می‌توانم بکنم؟
متاسفانه کار زیادی از دستتان برنمی آید. افزایش وزن کمتر از میزان توصیه شده (معمولاً ۱۱ تا ۱۵ کیلوگرم) و همچنین افزایش تدریجی وزن می‌تواند در کاهش احتمال ایجاد ترک بارداری موثر واقع شود. تاثیر هیچ یک از کرم‌ها، پماد‌ها و روغن‌هایی که ادعا می‌کنند ترک بارداری را از بین می‌برند، اثبات نشده است. (مرطوب نگه داشتن پوست در حین بزرگ شدن آن می‌تواند به کاهش خارش پوست کمک کند.)

ترک پوست اصلاً از بین‌می رود؟
خبر خوش: ترک بارداری معمولاً در هفته ششم تا دوازدهم بعد از زایمان به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. رنگ‌دانهٔ آن کم شده و به طور کلی روشن‌تر از پوست اطراف آن می‌شود (رنگ آن بسته به پوست متفاوت است)؛ اما بافت آن به‌‌ همان شکل باقی می‌ماند.

آیا می‌توانم برای رها شدن از ترک بارداری، کاری  کنیم ؟

در جواب این سوال خواهیم گفت بله ، در اینجا به دو روش برای از بین بردن  وکاهش ترک  در شکم  خواهیم پرداخت

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه لیزر درمانی می‌تواند به احیای خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند و همچنین رنگ آن را تغییر دهد تا با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد. توجه کنید که ترک بارداری جزء مقولهٔ زیبایی است و بیمه به آن تعلق نمی‌گیرد.

روش دوم استفاده از کرم های ضد ترک شکم  میباشد “کرم ضد ترک شکم والنسی حاوی عصاره میوهای طبیعی مثل گیلاس،آلبالو،تمشک و ویتامین های E,C می باشد.از چروکهای و ترکهای شکم قبل از زایمان و بعد از آن جلوگیری میکند.بدلیل وجود ویتامین های E,C باعث درخشندگی و لطافت پوست میگردد.این کرم باعث سفت شدن و زیبایی شکم خواهد شد.چروکهای ناشی از بارداری و زایمان را از بین میبرد و دوباره پوستی صاف و زیبا خواهید داشت. مجوز بهداشتی:۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷

این کرم کاملا گیاهی بوده و هیچ حساسیتی بر روی پوست نخواهد داشت مورد تایید وزرات بهداشت کشور ایران میباشد.

کرم کلاژن و الاستین هالیوود
برخی از خواص کرم کلاژن و الاستین هالیوود:
– سفت کننده قوی پوست صورت و بدن
– الاستین و کلاژن سازی قوی پوست
– درمان ترک های پوست در نواحی شکم، ران، بازو، پشت و…
– درمان چروک و خطوط اخم و خنده
– آبرسانی عمقی و چند لایه پوست
– درمان شلی شکم بعد از زایمان، ورزش و…
– درمان شلی پوست
– شاداب کننده قوی پوست
– مغذی کامل پوست
– جوان ساز قوی پوست
– حاوی گل رز، عسل، گل بابونه؛ کاکتوس، الاستین و کلاژن
– حجم ۶۵۰ گرم
– ساخت ایالات متحده
» برای خرید کرم کلاژن و الاستین هالیوود اینجا کلیک نمایید

لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن
برخی از خواص لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن:
– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست
– حاوی فرمولاسیون قوی از گیاهان سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی
– غنی از ویتامین E
– ساخت فرانسه
– ۵۰ میل
» برای خرید لوسیون لیفتینگ فبریژن فرانسه اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده تمام  محصولات و خرید اینجا را کلیک کنید.

رفع ترک های شکم در بارداری , کرم ضد ترک شکم والنسی  , درمان ترک شکم در بارداری  ,درمان ترک شکم بعد بارداری ,درمان ترک شکم با لیرز, درمان ترک شکم در حاملگی, درمان ترک شکم در دوران بارداری, درمان ترک شکم و پهلو ,جلوگیری از ترک شکم در بارداری ,جلوگیری از ترک شکم در بارداری  ,کرم جلوگیری از ترک شکم ,

برای جلوگیری از ترک شکم  در بارداری  ,جلوگیری از ترک شکم , کرم ضد ترک شکم هیدرودرم , کرم ضد ترک شکم موستلا , کرم ضد ترک شکم در دوران بارداری,

کرم ضد ترک شکم بارداری,

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید