09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان تا عید غدیر+ سایر شرایط در اینستاگرام  
شامپو ضد شوره چرب اورین
294000 تومان
قیمت با تخفیف: 264600 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

شامپو ضد شوره چرب اورین

شامپو ضد شوره چرب اورین Evrin جهت درمان کامل چربی و شوره تجویز می شود. این شامپو می تواند برای درمان بوی نامطبوع ناشی از فعالیت باکتری ها، جلوگیری از تکثیر قارچ و باکتری مولد شوره و بهبود علائم سبورئیک و پسوریازیس سر موثر است.

خارش کف سر، شوره و یا چرب شدن سریع موها مشکلات شایعی است که معمولا افراد را دچار می کند. این شامپو با فرمولاسیون کاملا گیاهی و ارگانیک می تواند شوره، خارش کف سر و چربی کف و موی سر را درمان کند و همچنین این شامپو باعث کاهش التهاب و سوزش کف سر می شود.

پیریتیون روی برای درمان شوره سر

پیریتیون روی موجود در این شامپو برای درمان التهاب و شوره پوست سر مفید است. همچنین می تواند جهت درمان اگزما، صدفک (پسوریازیس) و بیماری های قارچی کف سر موثر باشد. زینک پیریتیون با تخریب دیواره سلولی مخمرها و قارچ ها که از عوامل اصلی شوره سر و درماتیت سبورئیک هستند، عمل می کند.

اسید سالیسیلیک برای شوره سر

هنگامی که به صورت موضعی در یک شامپو حاوی اسید سالیسیلیک استفاده می شود ، هر بار که موهای خود را شامپو می کنید و موهای خود را حالت می دهید، خارجی ترین لایه پوست را از بین می برد و پوست مرده را از روی سر شما می شویید. برخلاف سایر رایج ترین مواد موجود در شامپو، اسید سالیسیلیک روی پوست سر وارد منافذ پوست شده و از داخل آن را تمیز می کند. این کار از تجمع چربی جلوگیری می کند و به باز شدن فولیکول های مو کمک می کند. نتیجه رشد موی سالم تر و مشکلات پوستی کمتری مانند شوره سر یا درماتیت سبورئیک است. به زبان ساده، می‌توان گفت که اگر متوجه شوره سر یا خارش پوست سر ناشی از خشکی پوست می‌شوید، اسید سالیسیلیک برای شوره سر ارزش افزوده‌ای به رژیم مراقبت از مو را دارد.

کافئین برای درمان شادابی موی سر

کافئین با شوره سر مقابله می کند و موها را انرژی می دهد. با توجه به فرمول منحصر به فرد شامپو ضد شوره چرب اورین، مواد فعال ضد شوره سالیسیلیک اسید و پیروکتون اولامین می توانند شوره سر را کاملا از بین ببرند و راه را برای کمپلکس کافئینی برای انجام کار خود باز کنند. این شامپو سلول های پوسته شده (لایه شاخی) را به آرامی از بین می برد و با نفوذ کافئین باعث شادابی موها می شود.

اسید فوماریک برای شوره سر

کمپلکس ضد شوره شامل پیروکتون اولامین و اسید فوماریک در درازمدت حتی در برابر شوره های مداوم نیز موثر است. فعال کننده پوست موجود در شامپو ضد شوره به پوست سر کمک می کند تا عملکرد مانع خود را حفظ و تثبیت کند. از ریشه مو محافظت می کند و موهای قوی و حیاتی را تضمین می کند.

برخی از خواص شامپو ضد شوره چرب اورین:

  • – فاقد سولفات
  • – کاهش قابل ملاحظه چربی و شوره ها
  • – درمان شوره های مقاوم به درمان
  • – درمان شوره های چسبیده به کف سر
  • – رفع بوی نامطبوع ناشی از فعالیت باکتری ها
  • – جلوگیری از تکثیر قارچ و باکتری های مولد شوره
  • – خنک کننده و طراوت بخش پوست و موی سر
  • – بهبود علائم درماتیت سبورئیک و پسوریازیس
  • – تقویت کننده و ضدریزش مو
  • – ۲۰۰ میل

نحوه مصرف: موهای خود را خیس نموده، سپس مقدار کافی از شامپو را به آرامی و به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بر روی کف سر و موها ماساژ دهید، سپس به خوبی آبکشی نمایید. این شامپو را ۳ بار در هفته استفاده نمایید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید