09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان تا عید غدیر+ سایر شرایط در اینستاگرام  
شامپو مناسب کف سر چرب و موی خشک اورین
247000 تومان
قیمت با تخفیف: 222300 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

شامپو مناسب کف سر چرب و موی خشک اورین

شامپو تقویت کننده مو مناسب کف سر چرب و موی خشک اورین Evrin یک شامپو تخصصی برای افرادی که دارای کف سر چرب و ساقه موهای خشک است. این محصول حاوی ماده شوینده سورفکتانت بسیار ملایم ولی در عین حال برای تقویت ریشه مو مناسب است. این شامپو قرمزی، التهاب و خارش کف سر جلوگیری کرده و فابل استفاده برای انواع موها بخصوص موهای کراتینه و رنگ شده نیز می باشد.
این شامپو دو کاربرد فوق العاده عالی را انجام می دهد. شامپو مناسب کف سر چرب و موی خشک اورین موجب تنظیم چربی پوست سر می شود. همچنین سبب افزایش رطوبت و نرمی پوست سر و ساقه ی موها و باعث ترمیم و بازسازی موهای خشک، شکننده می شود و باعث افزایش استحکام موهای نازک و درمان ریزش مو می شود. این سه خاصیت این شامپو موجب شده جزو بهترین شامپوهای درمانی شود.
شامپو تقویت کننده مو مناسب کف سر چرب و موی خشک اورین Evrin یک شامپو فاقد سولفات است و باعث کاهش چربی پوست سر و افزایش رطوبت و نرمی پوست سر و ساقه مو ها می شود و باعث رفع الکتریسیته ساکن و حالت پروازی موها می شود.

چه چیزی باعث چربی مو می شود؟

موهای چرب اغلب می تواند ناشی از شستن بیش از حد باشد، که به نوبه خود غدد چربی را بیش از حد تحریک می کند. یکی دیگر از مقصران استفاده بیش از حد از نرم کننده ها یا استفاده از محصولاتی است که برای جذب موهای شما خیلی سنگین هستند، بنابراین در قسمت بیرونی ساقه مو قرار می گیرند و باعث می شوند که موها چرب یا سنگین به نظر برسند.

برخی از خواص شامپو تقویت کننده مو مناسب کف سر چرب و موی خشک اورین:

– مناسب کف سر چرب و ساقه موهای خشک
– افزایش رطوبت ساقه مو
– درمان قرمزی، التهاب و خارش کف سر
– کاهش پوسته پوسته شدن و خارش پوست سر
– مناسب انواع مو حتی موهای کراتینه و رنگ شده
– درمان ریزش مو و نازکی تار مو
– ضد الکتریسیته ساکن
– فاقد سولفات
– ۲۰۰ میل

نحوه استفاده: موهای خود را خیس نموده، سپس مقدار کافی از شامپو را به آرامی و به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بر روی کف سر و موها ماساژ دهید. سپس به خوبی آبکشی نمایید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید