09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
فواید روغن برای درد
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید روغن برای درد

روغن شتر مرغ از قدیم الایام مورد استفاده در زیبایی پوست قرار گرفته است. اما باید بدانیم علاوه بر زیبایی و شادابی پوست، برای درمان انواع درد،التهاب و بازسازی پوست بسیار مفید هست. روغن شتر مرغ به علت دارا بودن امگاهای ضروری ۳،۶،۹

که اسیدهای چرب مورد نیاز بدن است، و بدن انسان نمی تواند آن ها را تامین کند و بایستی از بیرون این اسیدهای چرب را تهیه کند، روغن شتر مرغ این امکان را فراهم اورده تا به خوبی از طریق پوست جذب شود و در نتیجه علاوه بر شادابی پوست، درد پا،کمر و ….. را تسکین می دهد.

افرادی که از درد در ناحیه مچ دست رنج می برند ، نظیر کارگرانی که کارهای تکراری با دست انجام می دهند و یا کاربران کامپیوتر و تایپیست ها و بیماران مبتلا  به روماتیسم و درد های کمر و زانو روزانه سه مرتبه روغن شترمرغ را هر بار به مدت سه دقیقه روی ناحیه درد به خوبی مالش دهند.

 ورزشکاران و افرادی که دچار کوفتگی  و کشیدگی عضلانی و یا کشیدگی و التهاب تاندون ها و لیگامنت ها شده اند برای تسکین درد روزی دو مرتبه باید ناحیه را به خوبی و حداقل به مدت پنج دقیقه با روغن شترمرغ مالش دهند و این کار را تا حدود یک هفته ادامه دهند. انجام این کار در هنگام شب و قبل از خواب و بستن ناحیه مذکور با باند کشی نتایج بهتری در پی دارد.


برای دیدن محصولات ضد درد اینجا را کلیک کنید .

درمان درد رماتیسم مفصلی,درمان درد روماتیسم,درمان گیاهی درد رماتیسم,درمان درد شدید رماتیسم,درمان درد ارتروز,درمان درد شدید بدن,درمان کوفتگی بدن,درمان شکستگی استخوان,درمان ارتروز گردن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید