09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
لوسیون درمان موی زائد فبریژن
327000 تومان
قیمت با تخفیف: 310650 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی لوسیون درمان موی زائد فبریژن تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

لوسیون درمان موی زائد فبریژن


لوسیون درمان موی زائد فبریژن anti Unwanted Hair Fabrigen دارای مواد کاملا گیاهی رشد مو را به طور طبیعی متوقف می کند. آیا تا به حال آرزو کرده اید که کسی یک راه حل ایمن و موثر برای مشکلات رشد موهای ناخواسته شما ایجاد کند؟ لوسیون درمان موی زائد فبریژن از عصاره های کاملاً طبیعی و مشتق شده از گیاهان، با مرطوب کننده ها ساخته شده است و می تواند برای خانم ها و آقایان در مناطق درگیر موی زائد مانند صورت، بدن و حتی نواحی تناسلی استفاده شود. لوسیون درمان موی زائد فبریژن بمرور زمان ریشه موی را ضعیف کرده و باعث می شود رشد مو ضعیف شده و بعد از مدتی رشد نکند.

بهتر هست بعد از بنداندازی، موم اندازی و سایر روش هایی که مو از ریشه کنده میشه لوسیون را استفاده کنید. همچنین میتوانید این لوسیون را حین لیرز موهای زائد استفاده کنید تا روند رفع موی زائد سرعت ببخشد و تعداد جلسات کمتر شود.
این لوسیون هیچ گونه مواد شیمیایی، مواد مصنوعی یا دارای رنگ نیست، بنابراین برای پوست شما ملایم است و اصلا باعث خارش، سوزش، جوش، سوزش یا لایه برداری در نواحی حساس مانند خط بیکینی نمی شود. این لوسیون همچنین حاوی روغن درخت چای هست که برای درمان و جلوگیری از جوش بعد از اصلاح بسیار مفید است.

برخی از خواص لوسیون درمان موی زائد فبریژن:

– درمان کاملا طبیعی رفع موهای زائد
– مناسب برای صورت، بدن و حتی نواحی حساس
– درمان و جلوگیری از جوش بعد از اصلاح بدن و صورت
– رفع قرمزی پوست بعد از اصلاح مو
– مناسب برای اقایان و خانم ها
– کاهش جلسات لیزر موی های زائد
– مرطوب کننده پوست
– دارای پتیدهای تضعیف کننده ریشه مو
– بدون مواد شیمیایی
– بدون حساسیت
– حجم ۵۰ میل

نحوه استفاده: بعد از اصلاح موی زائد به روش هایی مانند بنداندازی، اپیلاسیون و… لوسیون موی زائد فبریژن را برروی محل استفاده کنید. برای نتیجه گیری بهتره است حداقل ۳ ماه مرتب استفاده شود.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید