09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
منافذ باز پوست را چگونه ببندیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

منافذ باز پوست را چگونه ببندیم

منافذ باز پوست صورت می تواند به شدت بر روی ظاهر افراد تاثیر بگذارند و به دغدغه اصلی افراد مبتلا تبدیل شوند. امروز شما را با دلایل ایجاد منافذ باز پوستی آشنا می کنم و همچنین نکاتی در مورد روشهای مقابله با آن برایتان بیان کنم. نکته بسیار مهم اینکه وجود منافذ پوستی برای هر انسانی لازم است چرا که از طریق این منافذ است که چربی به سطح پوست ما می رسد و باعث می شود تا پوست دچار خشکی نگردد. همچنین این منافذ با کمک به تعریق بدن باعث تنظیم حرارت بدن می شوند و اگر آنها نبودند انسان به وسیله تب بالا از بین می رفت. در بزرگ شدن منافذ پوست چند عامل موثر هستند.

* چربی زیاد پوست
* پیری پوست
* جنسیت
* عامل ژنتیک

در افرادی با پوست چرب، سبوم یا همان چربی پوست در این منافذ گیر می افتد و باعث بزرگتر شدن منافذ می گردد. همچنین پیر شدن پوست همواره با کاهش تولید کلاژن و الاستین همراه است و کاهش این دو به معنی کم شدن قابلیت ارتجاع پوست می باشد و در نتیجه منافذ پوست بزرگتر از حد معمول می گردند. منافذ پوستی معمولا در آقایان بزرگتر از خانمها می باشند و همچنین اگر پدر و یا مادر شما دارای منافذ پوستی بزرگی هستند احتمال ابتلا شما نیز به این مشکل بیشتر از سایرین خواهد بود.در اینجا شما را با روشهای موثر در مقابله با این عارضه نسبتا شایع و البته ناخوشایند را بازگو می کنیم .

برای مشاهده محصولات درمان منافذ باز اینجا کلیک نمایید

درمان منافذ باز پوست در طب سنتی,درمان منافذ باز پوست با لیزر,درمان منافذ باز پوست چرب,درمان منافذ باز پوست با داروهای گیاهی,درمان منافذ باز پوست بینی,درمان منافذ باز پوست خشک,درمان منافذ باز پوست صورت,جلوگیری از منافذ باز پوست,جلوگیری از باز شدن منافذ پوست,جلوگیری از باز شدن منافذ پوست صورت,جلوگيري از باز شدن منافذ پوست,راههای جلوگیری از منافذ باز پوست,راه جلوگیری از منافذ باز پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید