09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ژل ضد جوش قوی آکواریوس
320000 تومان
قیمت با تخفیف: 304000 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

ژل ضد جوش قوی آکواریوس

ژل ضد جوش قوی اکواریوس یکی از محصولاتی است که برای درمان آکنه و جوش های پوستی تجویز می شود. افزایش چربی پوست، تغییرات هورمونی و وجود میکروب، باکتری و آلودگی آن از عوامل ایجاد جوش روی پوست است.
ژل ضد جوش آکواریوس بی رنگ با فرمولاسیون سبک مناسب پوست مستعد جوش بوده و در درمان انواع جوش موثر است و قادر است ترشح چربی را کنترل کند. روغن برگ درخت چای، برگ هامامیلیس و برگ گزنه به کار رفته در این محصول موجب تنظیم چربی پوست، کنترل منافذ باز و کلاژن سازی پوست می گردد و هچنین باکتری های روی پوست را کاهش داده و با کاهش التهابات پوستی مانع از ایجاد جوش و آکنه می شود.
جوش یا آکنه بواسطه مسدود شدن منافذ داخل پوست با چربی اضافی و سلول های مرده پوست ایجاد می سود. باکتری ها نیز می توانند داخل منافذ پوست محبوس شده و موجب التهاب و جوش های چرکی شوند. عملکرد سالیسیلیک اسید بدین صورت است که با از بین بردن انسداد منافذ پوست، موجب درمان انواع جوش می شود. در واقع SA این کار را با تجزیه پیوندهای بین سلول های مرده پوست انجام می دهد، بدین ترتیب چربی هایی مانند سبوم شکسته شده و از منافذ پوست راحت تر آزاد می شوند.
اسید سالیسیلیک موجود در این ژل باعث می شود منافذ پوست تمیز شود. جوش یا آکنه بواسطه مسدود شدن منافذ داخل پوست با چربی اضافی و سلول های مرده پوست ایجاد می سود. باکتری ها نیز می توانند داخل منافذ پوست محبوس شده و موجب التهاب و جوش های چرکی شوند. عملکرد سالیسیلیک اسید بدین صورت است که با از بین بردن انسداد منافذ پوست، موجب درمان انواع جوش می شود. در واقع SA این کار را با تجزیه پیوندهای بین سلول های مرده پوست انجام می دهد، بدین ترتیب چربی هایی مانند سبوم شکسته شده و از منافذ پوست راحت تر آزاد می شوند.
کالاندولا و آلوورا موجود در این ژل مانع از خشکی، قرمزی و التهابات پوستی می شود. در نتیجه شما با استفاده این ژل آثاری از پوسته ریزی، قرمزی، خشکی و خارش رو نخواهید داشت.

برخی از خواص ژل ضد جوش قوی آکواریوس:

– درمان انواع جوش و آکنه
– درمان انواع جوش سرسفید و سرسیاه
– افزایش رطوبت و لطافت پوست
– کلاژن سازی برای درمان گودی جای جوش
– درمان لک جای جوش
– درمان منافذ باز پوست
– از بین بردن باکتری های جوش زا

نحوه استفاده: شبا برروی پوست تمیز استفاده شود.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید