09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان تا عید غدیر+ سایر شرایط در اینستاگرام  
کرم دورچشم اورین
285000 تومان
قیمت با تخفیف: 256500 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

کرم دورچشم اورین

کرم دور چشم اورین Evrin جهت درمان چین و چروک، درمان پف بالا و پایین چشم، رفع تیرگی و افتادگی پلک تجویز می شود. این کرم چهار کاره با داشتن هیالورونیک اسید، کلاژن، کافئین، ویتامین های A، B3، B5، E، C میتواند برای درمان چروک های عمقی دور چشم، لیفت پلک بالا، کاهش پف و تیرگی ناحیه دور چشم، مرطوب کننده و التیام بخش و جوانسازی پوست اطراف دور چشم مناسب باشد.

درمان خشکی دور چشم

پوست دور چشم حساس ترین پوست ها در بدن است. حرکات مداوم، پلک زدن می تواند باعث پیری زودرس بخصوص چین و چروک و تیرگی در نواحی دور چشم شود. پا کلاغی یکی از مشکلات رایج در پیری پوست دور چشم است. کرم دور چشم اورین با ترکیبات موثری که دارد می تواند رطوبت به پوست دور چشم رسانده و باعث پیشگیری از پیری پوست اطراف چشم می شود در عین حال از پیری زودرس پوست دور چشم پیشگیری می کند.

شاداب کننده دور چشم

با افزایش سن، پوست اسید هیالورونیک طبیعی خود را از دست می دهد و این باعث می شود رطوبت در نواحی دور چشم به حداقل برسد. کاهش رطوبت پوست می تواند باعث افزایش چین و چروک، خستگی پوست و درخشش خود را از دست دهد. این کرم دورچشم با فرمول مناسب می تواند به آبرسانی و درمان چین و چروک دور چشم کمک کند.

درمان تیرگی دور چشم

حلقه های تیره می تواند چهره شما را خسته و زشت جلوه دهد. کرم دور چشم اورین با داشتن اسید هیالورونیک و کافئین سرم به روشن شدن پوست دور چشم و رفع خستگی آن کمک می کند همچنین میتواند تیرگی کیسه های زیر چشم را به حداقل برساند.

درمان پف اطراف چشم

پف زیر چشم می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، اما استفاده از کرم دور چشم اورین می‌تواند می تواند این پف ها را کاهش داده و باعث چشمان باز و شاداب شود. این دور چشم می تواند پف های صبحگاهی را به حداقل برساند.

درمان و پیشگیری از چین و چروک

با افزایش سن و ژنتیک چین و چروک در بعضی از افراد زود یا دیر ظاهر می شود. کرم دور چشم را حتما بعد از ۳۰ سالگی باید استفاده کنید. کرم دور چشم اورین با داشتن اسید هیالورونیک و انواع ویتامین های لازم پوست دور چشم می تواند به پیشگیری و درمان چین و چروک ها موثر واقع شود. این دور چشم با افزایش خاصیت ارتجاعی می تواند باعث درمان افتادگی پلک کمک کند.

نتیجه کلی

کرم دور چشم اورین با ترکیبات موثری که دارد می تواند برای درمان و پیشگیری چین و چروک، رفع تیرگی دور چشم، پف دور چشم و افتادگی پلک بالا موثر باشد. این کرم تغذیه کننده کامل پوست دور چشم هست و نیازی به استفاده محصولات دیگر در کنار این محصول نیست.

برخی از خواص کرم دور چشم اورین:

  • – درمان چین و چروک عمقی دور چشم و پا کلاغی
  • – درمان و پیشگیری از افتادگی پلک بالا
  • – درمان پف چشم و کاهش محسوس پف صبحگاهی چشم
  • – آبرسان و مرطوب کننده پوست دور چشم
  • – تغذیه کامل پوست دور چشم
  • – رفع تیرگی دور چشم
  • – جوانسازی و شاداب کننده پوست
  • – حاوی هیالورونیک اسید، کلاژن، کافئین، ویتامین های A، B3، B5، E، C
  • – ۲۰ میل

نحوه استفاده: صبح و عصر مقدار کافی از کرم دور چشم اورین را روی پلک پایین و بالا قرار داده و با ضربات آهسته انگشت روی پوست پخش کنید تا به طور کامل جذب پوست شود.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید