09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین ضد آفتاب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین ضد آفتاب

آیا می‌دانستید که دو نوع اشعه از خورشید به وجود می آید؟ UVB و UVA . اشعه UVA می‌تواند تا لایه‌های عمیق‌تری به پوست آسیب برساند، در حالی که UVB اشعه ایست که باعث آفتاب سوختگی میشود. کرم‌های ضد آفتاب طیف گسترده، از پوست در برابر هر دوی این اشعه‌ها محافظت می‌کند.
ضد افتاب ها اثر ضد اکـسیداسیونی و ضدالـــتهاب دارند که باعث ترمیم آسیبهای ناشی از نور آفتاب و اشعه های مربوطه می گردد و قوام پوست را بهبود می بخشد همچنین باعث محافظت پوست در برابر سرطان می شود.ویتامین E لطافت و نرمی خاصی را به پوست می بخشد.از تغییر رنگ پوست در برابر آفتاب ، آب و هوا و… جلوگیری میکند.همچنین موجب آبرسانی به سلولهای پوستی گشته و سبب لطافت پوست میگردد.
اگر شما هم جز ان دسته افرادی هستید که بدون مراقبت از پوست درطول روز، در معرض افتاب شدید قرار می گیرید پس نباید انتظاری جز سوختگی و لک داشته باشید. می‌دانید که قرار گرفتن در معرض اشعه‌ی ماوراء بنفش می‌تواند پوست را سریع پیر کند و موجب سرطان پوست گردد، اما علی‌رغم نهایت تلاش شما برای محافظت از پوست با کرم‌های ضد‌آفتاب دربرابر این اشع‌ه ها، دچار آفتاب‌ سوختگی متورم، دردناک و خارش‌دار شده‌اید.
بعد از اینکه احساس افتاب سوختگی کردید و دمای بدنتان بالارفت سریعا از پیراهن نخی استفاده کنید و جلوی کولر یا پنکه بنشینید سپس پارچه ای را در درون اب خنک خیس کنید و بر روی محل افتاب سوخته قرار بدهید، برای به حداقل رساندن اثرات سوختگی بهتر است این کار را به مدت دقیقه تکرار کنید از مصرف کرم های ترمیم کننده غافل نشوید .
چه موقع از کرم های ضد آفتاب استفاده کنیم ؟

بهتر است ۲۰ الی ۳۰ دقیقه قبل از خروج از منزل ضد آفتاب رو بر روی پوست و بدن خود استفاده کنید تا بهتر جذب بافت پوستی شود و اشعه های زیان بار کمتر به پوست آسیب برساند. نکته ای که شما باید مد نظر قرار دهید این هست که اگر می خواهید وارد استخر رو باز شوید بلافاصله کرم ضد افتاب شما از بین می رود بنابراین حتما نیم ساعت قبل از وارد شدن به استخر از کرم های ضد افتاب فیزیکی استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب فیزیکی چیست؟

در حالت کلی ضد آفتاب به دو دسته شیمیایی و فیزیکی تقسیم می شود. بدانیم بخش مضراشعه آفتاب اشعه UV یا اشعه ماوراء بنفش نام دارد. اشعهUVخود به دو بخشUVB(طول موج ۲۹۰—۳۲۰ نانو متر)وUVA (طول موج ۳۲۰—۴۰۰ نانو متر) تقسیم میشود. ضد آفتابی ایده ا ل است که بتواند هر دو بخش اشعهUV را پوشش دهد وفیلتر کند. موادی که درون کرمهای ضد آفتاب موجوددربازار وجود دارد، یافیلتر UVB یافیلتر UVAهستند.برخی مواد درون کرم ضدآفتاب قابلیت فیلترکردن هردوبخش اشعه ماوراء بنفش را دارند. کرم های ضد آفتاب فیزیکی قادر به فیلتر کردن هر دو بخش UV می باشند با این توضیحات متوجه شدیم بهترین ضد آفتاب محافظت کننده از پوست شما ضد آفتاب های فیزیکی می باشند

_ باید توجه کنید اگر چه ضد افتاب ها ضروری هستند اما به تنهایی کافی نیست.

_ سعی کنید اگر در فضای باز قرار دارید در سایه بایستید.

_ از لباس سفید و کلاه های لبه دار استفاده کنید.

_ از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج تابش خورشید است بیرون نروید.

در ادامه شما را با بهترین نوع ضد افتاب ها آشنا میکنیم .

برای دیدن محصولات ضد آفتاب و خرید اینجا کلیک کنید .

کرم ضد آفتاب والنسی, کرم ضد آفتاب الارو, کرم ضد آفتاب, کرم ضد آفتاب ellaro, کرم ضد آفتاب خوب, کرم ضد آفتاب sun sense, کرم ضد آفتاب سی گل, کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا, کرم ضد آفتاب اوریاژ, کرم ضد آفتاب svr, کرم ضد آفتاب بیودرما, ابرسانی پوست, آبرسانی پوست صورت, ماسک آبرسانی پوست, روش آبرسانی پوست, کرم آبرسانی پوست, روشهای آبرسانی پوست, ماسک برای آبرسانی پوست, آبرسانی به پوست, آبرسانی به پوست صورت,بهترین کرم ضد آفتاب

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید