09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
کنسانتره ضد چروک الواژ
قیمت: 216000 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی کنسانتره ضد چروک الواژ تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.


کنسانتره ضد چروک الواژ

در اثر افزایش سن، تمام سطوح پوست دچار تغییر می شود. لایه ی فوقانی پوست(اپیدرم) نازک می شود و مواد محافظ چربی آن، موسوم به لپیدها کاهش می یابد. همچنین لایه داخلی پوست(درم)، یعنی بافت های قابل کشش و کلاژنی که موجب سفت و گوشتالو بودن می شود شروع به تحلیل رفتن(لاغر شدن) می کند و در نتیجه، چین و چروک، افتادگی در پوست بوجود می آید

یکی از مرطوب کننده های مناسب برای کاهش تحریک و چین و چروک و گوشتالو و صاف نگه داشتن پوست، اسید هیالورونیک(آکاسدیم هالورونات) است که بطور طبیعی در پوست یافت می شود. این ماده تولید سلول های سازنده و ترشح کننده کلاژن را افزایش می دهد و ساختار پوست را تقویت می کند. اسید هیالورونیک، پوست را از سطح داخلی مرطوب می کند، قابلیت کش سانی(ارتجاعی) پوست را افزایش می دهد، التهاب پوست را تسکین می دهد و رادیکال های آزاد زیان بخش پوست را پاک می کند.

با افزایش سن یا برخی مشکلات پوستی، مقدار اسید هیالورونیک تولید شده بوسیله پوست کم می شود و به این دلیل استفاده از ژل کنسانتره ضد چروک الواژ توصیه می شود. این ژل حاوی اسید هیالورونیک که می تواند به راحتی چروک های عمیق ایجاد شده در قسمت ناحیه پیشانی، کنار چشم ها(پا کلاغی)، وسط ابرو، کنار لب و … را درمان کند.

پژوهشگران دانشگاه کمبریج کشور انگلیس دریافتند که استفاده از کرم های حاوی  اسید هیالورونیک در چروک های عمیق ناشی از تابش آفتاب، افزایش سن، چروک های اطراف بینی، دهان، گونه ها و لب(بعضی مناطق که بوتاکس به خوبی اثر نمی کند) بهترین اثر را دارد.

الواژ Eluage ترکیبی از رتین آلدهید (با خواص مسلم ضد پیری) و مشتقی از اسید هیالورونیک (H.A.F) می باشد که سنتز اسید هیالورونیک طبیعی را در پوست افزایش می دهد، چروک ها و حتی خطوط عمیق را درست از همان ماه های اول ترمیم کرده و پوست را سفت تر می کند. الواژ رنگ (گلبهی) و عطر بسیار ملایمی دارد.

کرم اسید هیالورونیک

برخی از خواص کنسانتره ضد چروک الواژ Avene :
– درمان خطوط عمیق پیشانی
– گوشه خارجی چشم، بین ابروها، اطراف دهان و خط اخم و لبخند
– حاوی آب اون، رتین آلدهید ۰٫۰۵%، ۰٫۱H.A.F%

روش مصرف:

هفته اول، یک شب درمیان و سپس هرشب روی خطوط عمیق استفاده شود .

درمان چروک پیشانی در جوانی,درمان چروك پيشاني,درمان چین و چروک پیشانی,راههای درمان چروک پیشانی,درمان خانگی چروک پیشانی,درمان گیاهی چروک پیشانی,درمان چروک دور لب و چشم,درمان چروك دور لب,رفع چروک دور لب,درمان چروک اطراف لب,برای رفع چروک دور لب,رفع چروک اطراف لب,درمان گیاهی چروک دور لب,درمان خط اخم پیشانی,درمان خط اخم و خنده,درمان خط اخم صورت,درمان خط اخم عمیق,درمان خط اخم بدون بوتاکس,درمان خط اخم بین دو ابرو,درمان چروک عمیق صورت,درمان چروک عمیق زیر چشم,درمان چروک عمیق پیشانی,درمان چروکهای عمیق پوست,درمان چروکهای عمیق,درمان چروكهاي عميق صورت,کرم جوان سازی صورت,کرم جوانسازی پوست صورت,بهترین کرم جوانسازی صورت,بهترین کرم جوانسازی پوست صورت,کرم برای جوانسازی پوست صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید