09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 29 اسفند  
روغن ضدریزش و افزایش رشد مو جوانه گندم پریفار روغن ضدریزش و افزایش رشد مو جوانه گندم پریفار
110000 تومان
قیمت با تخفیف: 99000 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی روغن ضدریزش و افزایش رشد مو جوانه گندم پریفار تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

روغن ضدریزش و افزایش رشد مو جوانه گندم پریفار


روغن جوانه گندم پریفار فرانسه جهت درمان ریزش و افزایش رشد مو می باشد. روغن جوانه گندم شامل اسیدهای چرب ضروری است که نقشی حیاتی در رشد سلول‌های مو ایفا می‌کند. این روغن همچنین حاوی ویتامین E است که با تحریک رشد مویرگ‌ها به رشد مو کمک می‌کند. مویرگ­ بیش­تر به معنی افزایش گردش خون است. در نتیجه، فولیکول­های مو تغذیه‌ی مناسب‌تری دریافت می‌کنند که همین به رشد سریع‌تر آنها کمک می‌کند و همچنین از ریزش مو جلوگیری می‌کند.
روغن جوانه گندم سرامیدها را تقویت می‌کند و به محافظت از مو در مقابل آسیب کمک می‌کند. سرامیدهای مو مانند مواد سفت­ کننده‌ای هستند که لایه‌های کوتیکول مو را به هم متصل می‌کنند و از اسیدهای چرب ساخته می­شوند.
روغن جوانه گندم حاوی ویتامین B است که به بازسازی سلول کمک می‌کند. این امر باعث می‌شود درمان ایده‌آلی برای آلوپسی و ریزش مو در زنان و مردان باشد.
پروتئین های موجود در این روغن به تقویت فیبرهای مو و پیاز مو کمک می کند. به این ترتیب امکان شکستن، خشکی، موخوره و دیگر مشکلاتی که منجر به ریزش مو می شود کاهش پیدا می کند. علاوه بر این اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E موجود در این روغن باعث تنظیم تولید روغن روی پوست سر می شود و به حفظ حجم موها و شفافیت و سلامت آنها کمک می کند.

برخی از خواص روغن خالص جوانه گندم پریفار فرانسه:
– درمان انواع ریزش مو
– محرک رویش موی در نواحی سر، ابرو و ریش و سبیل
– پیشگیری از سفید شدن موی سر
– تقویت کننده فولیکول های مو
– افزایش سریع رشد مو
– حاوی اسیدهای چرب ضروری و گروه ویتامین E , B
– ترمیم و بازسازی سلولی مو
– افزایش گردش مویرگی برای تغذیه کامل ریشه مو
– درمان ریزش آلوپسی
– درمان ریزش موی خانم ها و اقایان
– تقویت کننده قوی مو
– مجوزبهداشتی ۳۸۲۶۴۴۰۲۴۰۷۱۶۵۲۶
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

نحوه استفاده: مقدار کمی روغن جوانه گندم را بر روی مو و پوست سرتان ماساژ دهید. این کار گردش خون را تحریک می‌کند. برای جذب سریع و بیشتر روغن میتونید بمدت ۱۵ دقیقه حوله گرم برروی سرتان بپیچید. بعد ۳ ساعت با شامپو مناسب شستشو دهید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید