09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 29 اسفند  
پک درمان جای جوش و اسکارهای قدیمی اکواریوس پک درمان جای جوش و اسکارهای قدیمی اکواریوس
635000 تومان
قیمت با تخفیف: 571500 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی پک درمان جای جوش و اسکارهای قدیمی اکواریوس تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.


پک درمان جای جوش و اسکارهای قدیمی اکواریوس


جای جوش و اسکار، در واقع اثری است که از هر نوع زخم و جراحت در پوست ایجاد می‌شود. پوست زیبا و صاف و بدون گودی و چاله، یکی از معیارهای زیبایی در هر مرد و زن به شمار می‌آید و باعث باز و شفاف شدن چهره می‌شود که حتی می‌تواند در جوان‌تر به نظر آمدن شخص نیز موثر باشد.
اسکارها در هر اندازه و شکلی می‌توانند ظاهر شوند که مدت عمر آن‌ها متفاوت است و بعضی از آن‌ها ممکن است به مرور زمان از بین بروند و بعضی از آن‌ها نیز ممکن است تا پایان عمر باقی بمانند.
بهترین درمان برای گودی جای جوش یا اسکارهای قدیمی مثل جای ابله مرغان استفاده از یک لایه بردار غیرشیمیایی و ترمیم کننده پوست هست. باید پوست کمی لایه برداری شود تا پوست تحریک به کلاژن سازی کند که باعث می شود منطقه گود یا چاله ها بمرور پر شود. این پک می تواند بمرور گودی های ناشی از جوش، ابله مرغان یا اسکارهای بوجود آمده بخاطر زخم ها را درمان کند.

برخی از خواص درمانی پک درمان جای جوش و اسکارهای قدیمی آکواریوس:

– درمان گودی بخاطر جوش، ابله مرغان و گودی های مشابه
– درمان گودی بخاطر زخم پوستی
– درمان جای بریدگی
– درمان تیرگی پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان جای جوش قرمز
– اسکراب زردالو ژیورل ۱۵۰ میل
– کرم ترمیم کننده آکواریوس ۵۰ میل

نحوه استفاده: هفته ایی دو الی سه مرتبه داخل حمام برروی پوست کاملا مرطوب، اسکراب را بمدت ۵ الی ۱۰ دقیقه خیلی آرام ماساژ بدید سپس بشورید.لوسیون ضدجوش/جای جوش فبریژن را صبح و شب برروی پوست تمیز و خشک بمالید حداقل ۴ ساعت روی پوست بماند.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید