09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه چروک پنجه کلاغی را از بین ببریم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه چروک پنجه کلاغی را از بین ببریم؟

آیا می دانید پوست اطراف چشم شما در واقع ۱۰ برابر نازک تر از پوست صورت شماست؟ به همین دلیل ابتدا چین و چروک در آنجا ظاهر می شود. بعلاوه ، ناحیه چشم شما تقریباً هیچ غدد روغنی ندارد ، به این معنی که کمی بیشتر از بقیه پوست خود به رطوبت نیاز دارد. اما با چند مورد از محصولات مغذی دلپذیر و برخی از نکات آسان ، می توان چین و چروک های چشم را مورد ضرب و شتم قرار دارد .

شش روش برتر برای کاهش چین و چروک چشم

از قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد خودداری کنید

پرتوهای اشعه ماوراء بنفش عامل شماره یک چین و چروک ها هستند ، بنابراین بهتر است از طولانی شدن مدت طولانی در آفتاب – به ویژه در دوره اوج ۱۰ صبح تا ۳ عصر جلوگیری کنید. هنگامی که در آفتاب می روید ، استفاده از ضد آفتاب SPF 50+ که از اشعه UVA و UVB محافظت  می کند ، یکی از بهترین دفاع های شما در برابر چروک های چشم (و به طور کلی چین و چروک ها) خواهد بود.

از کرم چشم و تغذیه کننده محافظ استفاده کنید

پوست اطراف چشم شما فوق العاده ظریف است ، بنابراین در مقایسه با بقیه صورت شما به مراقبت بیشتری احتیاج دارد. استفاده از کرم چشم با مواد ضد پیری مانند هیالورونیک اسید  و شبه بوتاکس می تواند به طور واضح در کاهش خطوط ریز و چین و چروک چشم و تسریع روند تجدید سلولهای بدن شما کمک کند. باور کنید ، چشمان شما از شما سپاسگزار خواهد شد!

چشم خود را بررسی کنید

در دیدن مسافت های کوتاه یا طولانی مشکل دارید؟کار کشیدن مداوم می تواند شیارهایی را در اطراف چشم شما ایجاد کند که ممکن است به مرور زمان منجر به ایجاد چین و چروک شود. بررسی چشمان شما توسط یک اپتومتریست مشخص خواهد کرد که آیا به عینک یا تماس نیاز دارید ، که می تواند نیاز به چشمان شما را کاهش دهد.

امگا ۳ بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید

تکمیل روال مراقبت از پوست شما با یک رژیم غذایی سالم و حاوی مواد دوست داشتنی پوست ، ممکن است به مقابله با چین و چروک چشم کمک کند. امگا ۳ یک اسید چرب ضروری است که می تواند با تغذیه پوست شما و حفظ جوانی و نرم آن از پیشگیری از چین و چروک جلوگیری کند. ماهی قزل آلا و سایر ماهی های آب سرد دارای امگا ۳ است ، اما آن را در منابع گیاهی از جمله گردو ، دانه چیا ، دانه کتان و روغن بذر کتان و روغن های گیاهی مختلف نیز خواهید یافت.

از دستگاه پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید

ناخالصی های حاصل از آرایش با نفوذ به پوست شما می توانند خطوط ریز و چروکهای زیر چشم ایجاد کنند. یک پاک کننده اختصاصی آرایش چشم به منظور آبرسانی و محافظت از پوست حساس در اطراف چشم شما طراحی شده است ، بنابراین مطمئن شوید که آن را به روال مراقبت از پوست عصر خود اضافه کنید.

کرم محافظ روزانه استفاده کنید .

انتخاب یک کرم که ترکیبی از محافظت SPF و برخی از ترکیبات ضد پیری هاست – مانند اسید هیالورونیک ، کراتین  و Q10  – می تواند به طور قابل ملاحظه ای باعث کاهش چین و چروک ها و جلوگیری از بروز موارد جدید شود. آن را ساده ترین دفاع همه جانبه در برابر خطوط ریز و چروک های چشمی در نظر بگیرید!

به طور گسترده ای پذیرفته شده است که شروع چین و چروک زیر چشم اجتناب ناپذیر است و همه ما در نهایت تحت تأثیر قرار خواهیم گرفت. با این وجود ، عوامل مختلف زیادی وجود دارد که تعیین می کنند سرعت پیری و سرعت بروز چین و چروک مانند گاو پا چگونه سرعت می یابد.

به دلیل تولید کلاژن و الاستین در جوانی ، پوست اطراف چشم ماندگار و نرم می شود و به همین دلیل در سنین پایین چروک چشم ندارید! با این حال ، هرچه پیرتر می شویم ، این محصولات به همان سرعت تولید نمی شوند و این باعث کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. علاوه بر این ، نازک شدن پوست زیر چشم یک فرایند طبیعی است و باعث می شود مقاومت آن از بین برود و زیر چین و چروک های چشم شکل بگیرد. این امر با این واقعیت بدتر می شود که هیچ غده ای در اطراف چشم وجود ندارد که روغن را برای گرم نگه داشتن منطقه ایجاد کند.

جهت جلوگیری و درمان چروک دور چشم پیشنهاد میکنیم که از یک دور چشم فوق العاده عالی و موثر استفاده کنید که در زیر پیشنهاد میکنیم .

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

چروك دور چشم,چروک دور چشم در جوانی,چروک دور چشم هنگام خندیدن,چروک دور چشم موقع خنده,چروک دور چشم با بوتاکس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید