09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قارچ ناخن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قارچ ناخن

قارچ ناخن پا چیست؟

قارچ ناخن پا عفونت است که از طریق ترک ناخن یا بریدگی های پوست ایجاد می شود. این می تواند باعث تغییر رنگ ناخن پا یا ضخیم شدن آن شود. همچنین می تواند صدمه بزند. از آنجا که انگشتان پا اغلب گرم و مرطوب هستند ، قارچ در آنجا به خوبی رشد می کند. انواع مختلف قارچ ها و گاهی مخمرها قسمت های مختلف ناخن را تحت تأثیر قرار می دهند. در صورت عدم درمان ، عفونت می تواند به سایر ناخن های پا ، پوست یا حتی ناخن های شما گسترش یابد .

علائم

ناخن های آلوده معمولاً ضخیم تر از حد طبیعی هستند و می توانند تاب خورده و یا به شکل عجیب و غریب شکل بگیرند. آنها می توانند به راحتی بشکنند. ناخن های دارای قارچ ممکن است زرد به نظر برسند. گاهی اوقات یک نقطه سفید روی ناخن ظاهر می شود و سپس بزرگتر می شود. وقتی قارچ زیر ناخن شما جمع شد ، می تواند ناخن را از رختخواب شل و حتی جدا کند. این قارچ می تواند به پوست اطراف ناخن شما نیز سرایت کند.

چه کسی قارچ ناخن پا را می گیرد؟

مردان بیشتر از زنان به آن مبتلا می شوند. هرچه سن شما بالاتر باشد ، شانس شما نیز بهتر است. افرادی که دیابت ، پای ورزشکار یا سیستم ایمنی ضعیف دارند ، سیگار می کشند یا اعضای خانواده آنها به این بیماری مبتلا هستند نیز در معرض خطر بیشتری قرار دارند. اگر زمان زیادی را در آب بگذرانید یا به ناخن پا آسیب برسانید ، احتمال ابتلا به قارچ ناخن پا افزایش می یابد .

تشخیص دهید

از آنجا که قارچ ناخن پا می تواند مانند سایر موارد مانند پسوریازیس به نظر برسد ، شما می خواهید ناخن پا را توسط پزشک معاینه کنید. ممکن است لازم باشد به متخصصی که از پا مراقبت می کند (یک متخصص غدد) یا پوست (یک متخصص پوست) مراجعه کنید. آنها ممکن است بخشی از قسمت آسیب دیده را تراشیده و به آزمایشگاه بفرستند تا بفهمند چه چیزی باعث بروز این مشکل شده است

رفتار

روش درمان قارچ ناخن پا به این بستگی دارد که کدام قارچ را دارید و چقدر عفونت بد است. پزشک شما ممکن است یک چیز یا ترکیبی را امتحان کند:

کرم موضعی که مستقیماً روی ناخن می رود
یک لاک موضعی ناخن
یک قرص ضد قارچ
لیزر درمانی که ناحیه آسیب دیده ناخن یا پوست را از بین می برد
در برخی موارد ، ممکن است لازم باشد ناخن را با جراحی کاملاً بردارید.

از انگشتان پا مراقبت کنید

برای شستن پاها از آب و صابون استفاده کنید و به خوبی از جمله بین انگشتان پا خشک کنید. ناخن های پا – مستقیم روبرو – کوتاه کنید تا کوتاه تر از انتهای انگشتان باشد. از تمیز بودن ابزارهایی که استفاده می کنید نیز اطمینان حاصل کنید. ناخن ها و پرونده ها را با آب و صابون بشویید ، سپس با الکل مالش دهید. ممکن است وسوسه شوید که ناخن های تغییر رنگ داده را با لاک بپوشانید ، اما این کار را نکنید. بستر ناخن شما نمی تواند “نفس بکشد” ، که باعث می شود قارچ از بین نرود.

پا را خشک و تمیز نگه دارید

در مورد کفش های خود هوشمند باشید. جوراب هایی را انتخاب کنید که رطوبت را از بین ببرند. مرتباً آنها را تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که کفش های شما مناسب باشد. آنها باید از چیزی ساخته شوند که اجازه می دهد هوا از طریق آن حرکت کند ، مانند بوم ، مش یا چرم. کفش دوش در مکانهای عمومی مرطوب مانند رختکن و استخر بپوشید.

نحوه کنترل قارچ ناخن پا

انگشتان پا را بشناسید

به طور منظم ، حداقل یک بار در ماه ، به تخت های ناخن و پوست اطراف ناخن های پا خوب نگاه کنید. (ممکن است لازم باشد از آینه استفاده کنید در صورتی که دیدن انگشتان پا دشوار است.) برای تغییر رنگ و بافت و همچنین بریدگی یا آسیب دیدگی مراقب باشید. آیا چیزی درد می کند؟ اگر علائم شما بهبود نیافت یا بدتر نشد ، با پزشک خود تماس بگیرید.

قارچ ناخن پا چیست؟

قارچ ناخن پا عفونت است که از طریق ترک ناخن یا بریدگی های پوست ایجاد می شود. این می تواند باعث تغییر رنگ ناخن پا یا ضخیم شدن آن شود. همچنین می تواند صدمه بزند. از آنجا که انگشتان پا اغلب گرم و مرطوب هستند ، قارچ در آنجا به خوبی رشد می کند. انواع مختلف قارچ ها و گاهی مخمرها قسمت های مختلف ناخن را تحت تأثیر قرار می دهند. در صورت عدم درمان ، عفونت می تواند به سایر ناخن های پا ، پوست یا حتی ناخن های شما گسترش یابد.

 

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .
قارچ ناخن کاشت شده,قارچ ناخن چه رنگیه,قارچ ناخن پا درمان,قارچ ناخن پا درمان خانگی,قارچ ناخن انگشت پا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید