09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم ضد قرمزی درمال فوکوس
215000 تومان
قیمت با تخفیف: 204250 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی کرم ضد قرمزی درمال فوکوس تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

کرم ضد قرمزی درمال فوکوس

کرم ضد قرمزی رزلیا ای آر درمال فوکوس فرانسه Dermal Focus Roselia AR Anti-Redness Care Cream برای درمان قرمزی پوست ناشی از گرگرفتگی، رزاسه، کوپروز، درماتیت، پلینگ و… تجویز می شود. این کرم باعث تقویت دفاع طبیعی پوست می شود. کرم رزلیا AR درمال فوکوس برای مقابله با کمبود آب پوست و تحریکات پوستی مناسب است. اثر طولانی مدت این محصول به شما کمک می کند تا پوست احساس آرامش، محافظت و نرم شدن در طول روز را داشته باشد.

تغییر دما به ویژه در سرما تا گرما، می تواند باعث گرگرفتگی شود. دقیقا مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب. در جریان گرگرفتگی، رگ های خونی به سرعت گشاد می شوند و سپس به حالت عادی خود بر می گردند.

این کرم با ترمیم رگهای خونی باعث می شود بمرور زمان دیواره رگ ها ضخیم شده و در نهایت از قرمزی یهویی پوست کاسته شود. برای درمان قرمزی پوست بستگی به نوع مشکل قرمزی حداقل ۲ ماه زمان لازم است.

ترکیبات کرم رزلیا ar درمال فوکوس حاوی ترکیبات موثر و گیاهی است که قرمزی پوست را برطرف می کند. عصاره جو از ترکیبات کرم ضد قرمزی رزلیا AR است که دارای خواصی برای پوست به ویژه نوع حسس است. با ترکیبات فعال آن، ویتامین ها، لیپیدها، پروتئین ها و مواد معدنی، از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و سبب تسکین پوست می شود.

گلیسریدهای ویتامین F نیز از جمله ترکیبات کرم رزلیا ای آر هستند، این ماده محافظ پوست و احیا کننده بوده و حاوی اسیدهای لینولئیک و لینولنیک (اسیدهای چرب ضروری) می باشند. از ویتامین F در مرطوب کننده ها استفاده می شود. پوست خشن، خشک یا خارش دار را تسکین می دهد.

برخی از خواص کرم ضد قرمزی رزلیا AR درمال فوکوس:

– محصول اختصاصی ضد قرمزی برای کنترل و درمان علایم بیماری های قرمزی مانند اریتروز، کوپروز و رزاسه
– مرطوب کننده عمقی، التیام بخش، کمک به کاهش قرمزی
– دارای فرمولاسیون ویژه با اثر تنظیم کننده دمای پوست و ضد گُر گرفتگی(داغی یهویی صورت)
– کاهش رگ زایی، بهبود جریان خون مویرگی و تقویت دیواره عروق
– جلوگیری از نمایان شدن شبکه تار عنکبوتی مویرگ های خونی در سطح پوست
– حاوی عصاره جو با خاصیت تسکین دهندگی پوست
– حاوی گلیسریدهای ویتامین F
– ساخت فرانسه
– ۴۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو نوبت برروی پوست تمیز استفاده شود.

 

پیشنهاد: پن ضدقرمزی الوورا لیلاک را نیز مشاهده بفرمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید