09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم دورچشم درمال فوکوس
210000 تومان
قیمت با تخفیف: 199500 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی کرم دورچشم درمال فوکوس تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.


کرم دورچشم درمال فوکوس

کرم دور چشم درمال فوکوس فرانسه جهت درمان مشکلات پوست دورچشم اعم از افتادگی پلک، چروک، تیرگی و پف دورچشم تجویز می شود. این کرم حاوی ترکیبات ویژه برای کاهش حلقه های تیره و پف دور چشم است. ساختار مایع کرم دور چشم آیزولیا باعث می شود تا این محصول به سرعت در پوست نفوذ کرده و نمای کلی چشم را روشن نماید.

ترکیبات موثری نیز در این کرم دور چشم برای تاثیرگذاری بیشتر محصول در نظر گرفته شده است. عصاره پوست موروس آلبا یکی از ترکیبات کرم آیزولیا است. این ترکیب باعث روشن شدن پوست شده و با کاهش لکه های رنگدانه ای، پوست را روشن تر و یکنواخت می نماید.

عصاره گیاه یونچه و پروتئین لوپین هیدرولیز شده نیز از شلی و افتادگی پوست جلوگیری کرده و باعث تقویت پوست می شود. همچنین این دو ترکیب باعث تحریک سنتز کلاژن در پوست شده که باعث بهبود کیفیت پوست می شود. هیالورونات سدیم نیز ترکیب دیگری در این کرم است که دارای خواص ضد چروک و مرطوب کنندگی است. این ماده آب را به خود جذب کرده و تبدیل به ژل می می شود. این ژل باعث صاف شدن و محو شدن چین و چروک ها از سطح پوست شده و آبرسانی را طولانی مدت نگه می دارد.

صمغ بیوساکارید نیز با اتصال آب در لایه اپیدرم رطوبت پوست را تامین می کند و یک لایه مرطوب بر روی پوست تشکیل می دهد که باعث نرمی و صافی پوست می شود. Escin نیز ترکیب دیگری در این کرم است که باعث بهبود گردش خون در پوست می شود. در نتیجه رنگ حلقه های تیره را کاهش داده و باعث رفع تیرگی دور چشم می شود.

برخی از خواص کرم دورچشم درمال فوکوس فرانسه:

– سفت کننده و درمان افتادگی پلک
– درمان حلقه های تیره دور چشم
– درمان پف و تیرگی دورچشم
– درمان چین و چروک دورچشم
– درمان شلی پوست دورچشم
– آبرسانی طولانی مدت
– ۱۵ میل
– ساخت فرانسه

نحوه استفاده: هر شب بر روی پوست تمیز دور چشم استفاده شود.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید