09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم برای اسکار زخم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم برای اسکار زخم


اسکار کلوئید چیست ؟

جای زخم بخشی طبیعی از روند بهبودی پس از هر نوع آسیبی است که پوست را می شکند. بافت اسکار روی زخم تشکیل می شود تا به ترمیم پوست کمک کند و در هنگام بهبودی از آن در برابر سموم بیرونی محافظت کند. این امری عادی و کاملاً طبیعی است. با این حال، در برخی موارد، بافت اسکار اضافی روی زخم تشکیل می شود که سفت به نظر می رسد و به نظر برآمده می رسد. این رشد به عنوان کلوئید شناخته می شود.

اسکار کلوئید خیلی رایج نیست. در واقع، تنها حدود ۱۰ درصد از افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. مردان و زنان به طور مساوی در معرض خطر اسکارهای کلوئیدی هستند، اگرچه افرادی که پوست تیره‌تری دارند معمولاً آنها را بیشتر تجربه می‌کنند. افراد بین ۲۰ تا ۳۰ سال بیشتر از نسل های قدیمی تر به کلوئید مبتلا می شوند. ژنتیک نقش مهمی در ایجاد یا عدم ایجاد اسکار کلوئیدی پس از آسیب دارد. افراد آسیایی و لاتین تبار بیشتر احتمال دارد تشکیل کلوئید را تجربه کنند.

علائم تشکیل اسکار کلوئید

اسکار کلوئید

علائم خاصی وجود دارد که نشان می دهد شما در حال گذراندن اسکار کلوئید هستید. جای زخم غیر طبیعی و ضخیم تر از اسکار معمولی به نظر می رسد . خیلی اوقات صاف و براق است و هیچ مویی روی آن رشد نمی کند و برآمده و برآمده به نظر می رسد. همچنین ممکن است خارش بیش از حد و کمی ناراحتی را در اطراف ناحیه آسیب دیده تجربه کنید. رنگ پوست شما بر رنگ کلوئید تأثیر می گذارد. ممکن است قرمز، قهوه ای یا بنفش به نظر برسد.

کلوئیدها می توانند به دنبال صدمات وارده به پوست مانند سوراخ کردن، خراشیدگی، سوختگی، برش های جراحی ، واکسیناسیون یا قرار دادن وریدی درمانی ایجاد شوند. همچنین شناخته شده است که کلوئیدها روی اسکارهای آکنه و آبله مرغان ایجاد می شوند. اگر در خطر ابتلا به کلوئید هستید یا سابقه خانوادگی کلوئید دارید، باید سعی کنید از هر چیزی که ممکن است باعث زخمی شدن بدن شما شود، یعنی خالکوبی یا سوراخ کردن بدن خودداری کنید.

برخی از رایج ترین نقاط بدن برای دیدن اسکارهای کلوئیدی روی گوش ها، شانه ها، گونه ها و وسط قفسه سینه است. در حالی که کلوئیدها مضر نیستند، اما بیشتر جنبه زیبایی دارند و گاهی اوقات می توانند بسیار ناراحت کننده باشند. بسیاری از مردم درمان را برای از بین بردن اسکار کلوئید انتخاب می کنند زیرا ظاهر آنها را دوست ندارند. با این حال، اگر شما مستعد ابتلا به کلوئید هستید، ممکن است تا سال‌های آینده دوباره عود کنند و در برخی موارد بزرگ‌تر و بدتر از قبل برگردند. گاهی اوقات، درمان حتی ضروری نیست زیرا کلوئیدها به مرور زمان خود به خود صاف و کوچک می شوند.

درمان اسکار کلوئید

در حالی که جراحی‌ها و لیزر درمانی برای اسکارهای کلوئیدی وجود دارد، درمان‌های کمتر تهاجمی و طبیعی‌تر نیز وجود دارد که می‌توانند بدون انجام یک روش واقعی به همان اندازه مؤثر باشند. از آنجایی که کلوئیدها اغلب بسیار سفت و سخت هستند، یکی از راه های اصلی درمان آنها مرطوب نگه داشتن پوست و هیدراته نگه داشتن پوست با انواع مختلف روغن ها و لوسیون ها است که به طور خاص برای اسکارهای کلوئیدی مناسب هستند. ویتامین E برای کمک به جای زخم شناخته شده است، و برخی افراد عسل، روغن نارگیل یا سرکه سیب را به عنوان راه‌های طبیعی برای کاهش ظاهر کلوئید روی پوست پیشنهاد می‌کنند.

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ایجاد اسکار کلوئید

موثرترین راه برای جلوگیری از اسکار کلوئید، اتخاذ اقدامات پیشگیرانه خوب است. تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آسیب به پوست انجام دهید. اگر آسیب نبینید، نمی توانید کلوئیدها را ایجاد کنید. اگر پوست شما زخمی شده است، تمام اقدامات احتیاطی را برای کمک به روند بهبود تا جایی که می توانید انجام دهید. محل آسیب را تمیز و پوشانده نگه دارید تا باکتری های بیرونی نتوانند وارد دهانه پوست شوند. با استفاده از پمادهای درمانی مانند کرم اسکار ژان داوز ، آسیب را مرطوب نگه دارید .

کرم ترمیم کننده اسکار سیکالو ژان داوز فرانسه
برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
برای خرید کرم انتی اسکار ژان داوز اینجا کلیک نمایید

رفع جای تیغ روی دست,درمان جای تیغ,از بین بردن جای تیغ,درمان زخم جای تیغ,جای تیغ ابرو,,جای تیغ حجامت,اسکار زخم,جای اسکار زخم,پماد برای رفع اسکار زخم,از بین بردن اسکار زخم,پماد ضد اسکار زخم,درمان اسکار زخم,درمان جای اسکار زخم,درمان اسکار زخم با لیزر,بهترین کرم برای اسکار زخم,پماد اسکار زخم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید