09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک های صورت به روش طبیعی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک های صورت به روش طبیعی

ما در اینجا روش‌های طبیعی برای درمان لکهای صورت را پیشنهاد می کنیم، این روش‌ها شامل استفاده از مواد طبیعی مانند شیرین بیان، هسته انگور ،هسته انار می باشد. همچنین، توصیه‌هایی برای حفظ پوست سالم و جلوگیری از تشدید لکه‌ها نیز در این مقاله خدمت شما عرض خواهد شد.

لکه های تیره بدون شک باعث ازار هر فرد هست ولی شما مجبور نیستید که با این نوع لکها زندگی کنید در اینجا ما شما را با روش های بسیار عالی برای درمان معرفی میکنیم.

نقاط تاریک روی صورت چیست؟

وقتی برخی از قسمت‌های پوست ملانین بیشتری نسبت به سایر جاها تولید می کند لک های تیره بر روی پوست به وجود می آید که به هایپرپیگمانتاسیون معروف هستند.
اگرچه ممکن است لک در هر سن و برای هر فردی ایجاد شود اما بیشتر در میانسالی رایج تر هست همچنین بیماری پوستی، استفاده از داروهای خاص، شرایط محیطی نیز در ایجاد لک های پوستی تاثیر می گذارند.

اصطلاح “پیگمانتاسیون” رنگ پوست را توصیف می نماید. رنگ پوست شما ممکن است به دلیل اختلالات رنگدانه پوست تغییر نماید. سلول های پوست ملانین تولید کرده و مسئول رنگ دادن به پوست شماست. در صورت داشتن هایپرپیگمانتاسیون، پوست شما تیره می شود. کل بدن یا نواحی خاص مرتبط با پوست نیز ممکن است تحت تأثیر این موضوع قرار گیرند.

یکی از معروف ترین یپرپیگمانتاسیون که معروف به لک های افزایش سن است و لک کبدی هم نامیده می شود. اگرچه هایپرپیگمانتاسیون عارضه ای ندارند اما از لحاظ زیبایی می توانند پوست را درگیر کنند این مورد می تواند حتی از بعضی داروهای خاص نیز ایجاد شود و می توانیم با روش های خانگی این لک ها را برطرف کنیم.

چه چیزی باعث ایجاد لک های قهوه ای می شود؟

قبل از اینکه به درمان لک های قهوه ای بپردازیم بهتر است عوامل ایجاد آن نوع لک ها را بررسی کنیم. جای زخم یا هایپرپیگمانتاسیون ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید از دلایل اصلی ایجاد لکه های تیره روی پوست صورت هست.

با توجه به ظرفیت پوست در جذب اشعه های مضر خورشید، پوست هایی با غلظت ملانین بیشتر، مانند پوست سرخپوست ها، بیشتر مستعد ابتلا به لکه های سیاه هست. علاوه بر این، لکه های سیاه روی صورت را می توان با روش هایی چون اپیلاسیون، لایه برداری بیش از حد، و اسکار آکنه به وجود آورد. همه آنها را می توانیم با روش های خانگی برای لکه های تیره روی صورت درمان کرد.

انواع هایپرپیگمانتاسیون

ملاسما:

در دوران بارداری، ملاسما ایجاد می شود و تصور می شود که با تغییرات هورمونی ایجاد گردیده است. هر قسمتی از بدن می تواند مناطقی از هیپرپیگمانتاسیون را ایجاد کند، اما صورت بیشترین نقطه ای هست که درگیر لک می شود.

لکه های خورشیدی:

لکه های خورشیدی یک اتفاق رایج است و به عنوان لکه های کبدی یا عدسی خورشیدی نیز معروف هست. در واقع ارتباط مستقیم با قرار گرفتن فرد در نور خورشید قرار دارد.

هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب:

این نوع از لک وقتی ایجاد می شود که پوست فرد به علت جراحت، سوختگی، جوش، اصطکاک پوست و پسوریازیس آسیب دیده باشد. گاهی وقتی ها به خاطر استفاده از یک محصول بهداشتی پوست دچار این نوع از هیپرپیگمانتاسیون می گردد.

درمان های خانگی برای لکه های تیره

شیرین بیان

شیرین بیان حاوی لیکیریتین است، یک ترکیب فعال که به پراکندگی و حذف ملانین موجود در پوست کمک می کند. به عبارت دیگر، نه تنها می تواند به جلوگیری از ایجاد لکه های جدید کمک کند، بلکه می تواند لکه های موجود را نیز محو کند.
شیرین‌بیان حاوی فلاونوئید است، یک جزء غنی از آنتی‌اکسیدان که گونه‌های فعال اکسیژن را کاهش می‌دهد که باعث پیری و تغییر رنگ پوست می‌شود. در حالی که فلاونوئید به خودی خود ضد التهاب است، مولکول دیگری به نام لیکوکالکون A وجود دارد که دو نشانگر التهابی را که باعث ایجاد آبشار التهابی می شوند، مهار می کند.

تاثیر عصاره هسته انگور در درمان لک و تیرگی پوست:

عصاره هسته انگور رنگ پوست را یکدست می کند. عصاره هسته انگور حاوی یک ماده آنتی اکسیدانی قوی به نام پروآنتوسیانیدین است. این آنتی اکسیدان زمانی که یک مدتی روی پوست شما استفاده می شود رنگ پوست را یکنواخت کند. عصاره هسته انگور برای بهبود علائم ملاسما (که به آن کلواسما و “ماسک حاملگی” نیز گفته می شود) موثر است.

تاثیر عصاره هسته زردالو در درمان لک و تیرگی پوست:

محتوای بالای اسید گاما لینولئیک (GLA) موجود در عصاره هسته زردآلو، درمان سریع‌تر زخم‌ها را سرعت می بخشد، از پوست در برابر سموم و باکتری‌ها محافظت می‌کند، لکه‌های ناخواسته و لکه‌های تیره را از بین می برد، بنابراین رنگ پوست را متعادل می‌کند تا درخشندگی یکنواخت ایجاد کند.

تاثیر عصاره هسته انار برای درمان لک و تیرگی پوست:

عصاره استخراج شده از دانه های انار دارای خواص ضد پیری و ضدلکی شناخته شده ای است. بازسازی سلول ها را تقویت می کند و به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. اسید چرب امگا ۵ موجود در روغن هسته انار به نام اسید پونیسیک یک ضد التهاب قوی است که پیری ناشی از آسیب اشعه ماوراء بنفش را به تاخیر می اندازد.

روغن هسته انار همچنین سرشار از الاژیک اسید است، یک آنتی اکسیدان طبیعی که به عنوان محافظت کننده از سرطان شناخته شده است. روغن هسته انار مملو از آنتی اکسیدان است تا علائم قابل مشاهده خطوط ریز، چین و چروک، لکه های تیره، آسیب لکه های ناشی از آفتاب و پوست خشک را کاهش دهد.

روش های پیشگیری از لک صورت

حتی زمانی که آفتاب شدید نیست موق بیرون رفتن از ضد آفتاب استفاده کنید. همچنن برای مراقبت بیشتر بهتر است از عینک آفتابی و کلاه لبه دار استفاده کنید.
بیماری های پوستی ایجاد کننده التهاب مانند آکنه را درمان کنید. از قرار گرفتن در جلوی نور خورشید در ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر خودداری کنید.
در پایان ما شما را به بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف برای درمان لک های صورت آشنا خواهیم کرد. از کرم‌ها و سرم‌های روشن کننده پوست تا کرم‌های ضد لکه و محصولات حاوی عوامل ضد التهاب، که به خوبی خواهد توانست به درمان لک های شما کمک کند.

معرفی قویترین کرم ضد لک


برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو،شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E
برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید

کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

برخی از خواص کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

– درمان لک و تیرگی پوست بدون بازگشت
– حاوی عصاره آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان و لاکتیک اسید
– یکدست شدن رنگ پوست صورت
– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، ملاسما، جای جوش، لک افزایش سن و…
– درمان لک ناشی از کارهای تهاجمی مثل لیزر، پلکسر، میکرو و…
– بدون بازگشت لک
– روشن کننده و آبرسان پوست
– مناسب انواع پوست بدون ایجاد جوش
– بدون حساسیت، بدون قرمزی، بدون پوست ریزی
– محصول فاقد هیدروکینون و فاقد کورتون
– حساس به نور نیست
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ضد لک آلفا اربوتین آکواریوس اینجا کلیک نمایید
درمان لک حاملگی,درمان لک حاملگی در خانه,درمان لک صورت در حاملگی,درمان لک صورت در دوران حاملگی,قویترین ضد لک,قویترین کرم ضد لک,قویترین سرم ضد لک صورت,بهترین و قویترین کرم ضد لک,قویترین ضد لک گیاهی,قویترین ضد لک جهان,کرم ضد لک خارجی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید