09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه پرداخت آنلاین یا کارت ب کارت  
بهترین صابون ضد جوش پوست چرب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین صابون ضد جوش پوست چرب

 

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، می‌توانید به راهکارهای طبیعی و موثر برای درمان جوش صورت پرداخته و روش‌هایی را که می‌توانید در خانه خود انجام دهید، بیاموزید. از ماسک‌های طبیعی گرفته تا تغذیه مناسب و رعایت بهداشت پوست، این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا پوستی سالم و بدون جوش داشته باشید. همچنین شما را با بهترین صابون ضد جوش پوست چرب آشنا خواهیم کرد.

آکنه چیست؟

آکنه صورت یک بیماری شایع پوستی هست. این مشکل زمانی رخ می دهد که فولیکول‌های مو زیر پوست مسدود می گردند. این کار باعث ایجاد جوش و لک صورت می شود. آکنه می تواند در هر قسمتی ایجاد شود اما بیشترین نواحی شامل صورت، کمر، شانه ها و سینه می باشد.

چه افرادی به آکنه دچار می شوند؟

هر فردی در طی دوران زندگیش می تواند آکنه را تجربه کند. این بیماری پوستی به دور از نژاد و جنسیت است، اما بیشتر در نوجوانان و جوانان بیشتر ایجاد می شود. همچنین زنان می توانند به دلایل مختلف از جمله هورمون ها، کیست تخمدان، بارداری در اولویت قرار بگیرند.

انواع آکنه

سرسفید

فولیکول‌های مویی که در زیر پوست باقی مانده و مسدود شده اند به همراه برآمدگی سفید رنگ ایجاد می شوند.

جوش های سرسیاه

این دسته از جوش زمانی اتفاق می افتد که فولیکول هایی که بسته شده به سطح پوست رسیده و باز می شوند. علت سرسیاه بودن این دسته از جوش ها به خاطر تغییر رنگ سبوم می باشد نه به دلیل کثیف بودن پوست.

پاپول ها

معمولا برجستگی های ریز و ملتهب به رنگ صورتی است که با لمس کردن حساس می شود.

پوسچول ها یا جوش ها

زمانی که پاپول ها ایجاد شدند اگر بر روی این ضایعات چرک های سفید و زرد قرار بگیرد، پوسچول ها یا جوش نامیده می شود. بهتر است در درمان این نوع از جوش از صابون مخصوص پوست چرب استفاده شود.

آکنه کیستی

این نوع از آکنه ها بسیار عمیق و پر از چرک با درد شدید همراه هستند.

علت ایجاد آکنه

معمولا پزشکان موارد زیر را علت اصلی ایجاد آکنه می دانند.

  • رشد باکتری ها در منافذ پوست
  • تولید بیش از اندازه روغن در منافذ
  • افزایش لایه های مرده پوستی در منافذ

عوامل تشدید آکنه

  • هورمون ها نقش اصلی در ایجاد جوش دارند. پسران و دختران در دوران بلوغ بیشتر با این مشکل روبرو می شوند، با افزایش آندروژن ها که هورمون های جنسی را تولید می کند، مقدار غدد چربی و سبوم نیز بیشتر می شود و جوش های دردناک و شدید از این تغییرات به وجود می آید.
  • سابقه خانوادگی از عوامل دیگر تشدید آکنه محسوب می شود. محققان بر این باورند که اگر والدین شما آکنه داشته باشند، احتمال ابتلا به آکنه بیشتر است.
  • مصرف برخی داروها مانند داروهایی که حاوی هورمون ها، کورتیکواستروئیدها و لیتیوم می باشند، می توانند باعث ایجاد آکنه شود.
  • سن از عوامل دیگر است که باعث ایجاد آکنه می شود، اما بیشتر در نوجوانان رخ می دهد.
  • رژیم غذایی نیز می تواند در ایجاد آکنه تاثیر داشته باشد.

درمان خانگی جوش صورت

درمان جوش صورت با چای سبز

مطالعات نشان داده است که مصرف چای سبز می‌تواند بهبود قابل توجهی در درمان جوش صورت داشته باشد. اگر روزانه یک فنجان چای سبز بنوشید یا از عصاره چای سبز به طور مستقیم روی پوست استفاده کنید، تاثیر قابل ملاحظه ای در درمان جوش خواهید دید.

درمان خانگی با عسل

عسل به عنوان یک ضد التهاب طبیعی می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر برای کاهش التهاب و قرمزی جوش‌های صورت استفاده شود.

درمان با آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا به عنوان یک راهکار طبیعی و موثر برای درمان جوش‌های صورت شناخته شده است. آلوئه‌ورا یک گیاه دارویی است که خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده‌ای دارد. از این گیاه جادویی می توانید روزانه به پوست خود بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه بشویید.

درمان جوش با لیمو

لیمو با داشتن خواص ضدباکتریایی و ضدالتهابی، می‌تواند به طور موثری در درمان آکنه و کاهش التهاب پوست کمک کند. برای این روش بهتر است مقداری لیمو را به پنبه آعشته کنید و به پوست بزنید بعد از ۱۰ دقیقه شستشو دهید.

درمان با خیار

خیار به عنوان یک ماده طبیعی و ضد التهابی می‌تواند به طور موثری در کاهش التهاب و قرمزی جوش‌های صورت کمک کند. همچنین، خواص آنتی‌اکسیدانی و مرطوب کننده خیار می‌تواند به بهبود وضعیت پوست و کاهش جوش‌های صورت کمک کند. خیار به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی، آنتی اکسیدانی و شادابی معروف است که برای انواع پوست مناسب است. خیار که از ۹۵٪ آب تشکیل شده است، خشک ترین پوست را عمقی آبرسانی کرده و درخشندگی را به رنگ پوست باز می گرداند. روزانه خیار را برش دهید و به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست بگذارید.

 

درمان خانگی جوش صورت

روغن نارگیل

با توجه به خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی روغن نارگیل، می توان از آن به عنوان یک راه حل طبیعی برای درمان آکنه استفاده کرد. همچنین روغن نارگیل می تواند جای جوش رو درمان کند.

اسکراب

لایه برداری فیزیکی بهترین لایه برداری پوست هست که بدون عارضه و صدمه به پوست باعث حذف سلول های مرده پوست می شود. اسکراب زردالو ژیورل با میکانیزمی که دارد پوست شما را بصورت حرفه ایی و بدون هیچ گونه آسیب پوستی پاک می کند و همچنین با لایه برداری سریع و دقیق از پوست شما باعث جوان سازی پوست و روشن کنندگی آن می شود.
این اسکراب غنی از ویتامین های مورد نیاز پوست برای انواع پوست ها مناسب بوده که با استفاده این اسکراب شادابی و لطافت پوست صورت خود را تضمین می کنید که جوان بماند و زود پیر نشود.

روغن بادام

این روغن طبیعی می‌تواند به تنظیم تولید چربی پوست کمک کند و عوامل مسدود کننده منافذ پوست را از بین ببرد. همچنین، استفاده از روغن بادام به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی و ضد التهابی نیز می‌تواند به بهبود جای جوش کمک کند.

تاثیر پن ضد جوش لیلاک

پن تخصصی ضدجوش پوست چرب لیلاک بلژیک sos ایکتیول ایده آل برای پوست نرمال، چرب و مختلط می باشد. این پن شوینده با دارا بودن ایکتیول Ichthyol، تی تی سی TCC، روغن بادام، روغن بهار، روغن آلوئه ورا و گلیسیرین باعث درمان انواع جوش های پوستی اعم از جوش های غرورجوانی، کیستی، چرکی، عفونی و کومدون ها می گردد. ماده ایکتیول موجود در این پن تنها ماده ایی که می تواند جوش های چرکی و عفونی را درمان کند.
با استفاده از این پن شما پوستی بدون آکنه را تجربه خواهید کرد.

معرفی قویترین صابون ضد جوش

پن ضدجوش قوی لیلاک
برخی از خواص کلیدی پن ضدجوش قوی لیلاک:
– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب انواع پوست ها حتی پوست های حساس و خشک
– حاوی TTC 1%
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
– مناسب برای جوش های غرور جوانی
– مناسب برای جوش های بعد اصلاح صورت
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– روشن کننده پوست
– مناسب برای شستشوی روزانه
– مناسب برای جوشهای قرص های ضد بارداری
– حفظ لطافت و شادابی بدون خشکی پوست
– ضدخارش پوستی
– ساخت بلژیک
– ۱۰۰گرم
» برای خرید پن ضد جوش لیلاک اینجا کلیک نمایید

پن ضدجوش پوست چرب لیلاک

پن ضدجوش پوست چرب لیلاک:


– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب پوست های نرمال، چرب و مختلط
– درمان جوش سرسیاه و سرسفید
– درمان آکنه های مقاوم به درمان
– حاوی ایکتیول و TTC 1%
– کنترل ترشح سبوم پوستی
– کنترل چربی پوست
– مناسب درماتیت سبورئیک
– درمان منافذ باز پوست صورت
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی غیرکومدن زا
– روشن کننده پوست
– درمان جای جوش
– درمان لک قرمز و قهوه ایی جوش های قدیمی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
– PH خنثی، نزدیک PH پوست صورت
– مناسب برای درمان انواع جوش پوستی اعم از جوش های غرورجوانی، کیستی، چرکی، عفونی و کومدون ها
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– مناسب برای شستشوی روزانه
– حفظ لطافت و شادابی بدون خشکی پوست
– ضدخارش پوستی
– ساخت بلژیک
– ۱۰۰گرم
» برای خرید پن ضد جوش پوست چرب لیلاک اینجا کلیک نمایید

<hr>

صابون ضد جوش,صابون ضد جوش خارجی,بهترین صابون ضد جوش,بهترین صابون ضد جوش خارجی,بهترین صابون ضد جوش برای پوست چرب,قیمت صابون ضد جوش ,صابون ضد جوش بدن,صابون ضد جوش قوی,صابون ضد جوش صورت,صابون ضد جوش tcc,صابون برای جوش صورت,بهترین صابون برای جوش صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید