09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جای بخیه زایمان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جای بخیه زایمان

قبل از بارداری خانم ها دارای پوست صاف است. بارداری باعث اضافه وزن، پف کردن، گشاد شدن سیاه رگ ها و تغییر رنگ پوست بخشی از تغییرات منفی در ظاهر زن باردار هستند.

پس از بارداری، بسیاری از زنان دچار افتادگی پوست می شوند، روی صورت آنها جوش ایجاد می شود و بدتر از همه، خطوطی روی شکم آنها ایجاد می شود.

بارداری به شکلی دائمی ظاهر شما را تغییر می دهد. بعضی از زنان پس از بارداری مشکلات پوستی شکم اعم از خطوط روی شکم، پوست افتاده، شکم شل و جای زخم و بخیه جراحی را دارند.

علت خطوط روی شکم:

خطوط روی پوست شکم در ۵۰ درصد از بارداری ها ظاهر می شوند. این خطوط عموما در سه ماهه سوم یا در هفته اول پس از زایمان ظاهر می شوند، البته این خطوط روی باسن، ران و سینه ها، هر جایی که سلول های چربی در آن انباشته شده اند، نیز پدیدار می شوند.

 خطوط روی پوست شکم زمانی ظاهر می شوند که بچه سریع تر از چیزی که پوست می تواند تحمل کند، رشد پیدا می کند. این مساله باعث می شود که فیبرهای الاستیک زیر سطح پوست شکسته شوند و خطوط روی پوست ایجاد می شود.

 در طول دوره بارداری حدود ۱۳٫۵ کیلو وزن اضافه می کنید. این اضافه وزن سریع باعث بوجود آمدن خطوطی روی پوست می شود، مخصوصا در ناحیه شکم و سینه که بیشتر از همه جا رشد پیدا می کنند.

خطوط روی پوست همچنین روی ران، باسن و قسمت بالای دست ظاهر می شوند. این خطوط اغلب مایل به قرمز یا بنفش رنگ هستند، اما پس از بارداری کم رنگ می شوند و به رنگ سفید یا خاکستری درمی آیند.

جای بخیه سزارین:

با توجه به اینکه امروزه یک سوم بچه ها با جراحی سزارین به دنیا می آیند، یک سوم از تمام مادران جای زخم سزارین را دارند. جای زخم ها فوق العاده کوچک هستند. سراغلب کودکان از یک برش ۱۰ تا ۱۵ سانتی متری که به صورت افقی در زیر خط موی ناحیه تناسلی ایجاد شده، بیرون می آید.

عضلات شکم کنار زده می شوند ( برشی در آنها ایجاد نمی شود) و یک برش افقی در رحم ایجاد می شود.در موارد نادر، پزشک از زیر ناف مادر تا استخوان ناحیه تناسلی یک برش عمودی ایجاد می کند. این اتفاق بسیار نادر است و در شرایط اضطراری و وقتی که زمانی برای انجام دادن برش دقیق و کمتر نمایان وجود ندارد، صورت می گیرد. در صورتی که یک برش عمودی بر روی پوست انجام شود، احتمالا یک برش عمودی در رحم نیز ایجاد می شود.

کرم ترمیم کننده اسکار سیکالو ژان داوز فرانسه
برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
برای خرید کرم انتی اسکار ژان داوز اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده ترمیم کننده های پوست اینجا کلیک نمایید

کرم درمان جای زخم بخیه خطوط روی شکم زایمان بارداری جراحی بریدگی ها ترمیم سینه,بخیه زایمان طبیعی, درمان بخیه زایمان سزارین, جای بخیه سزارین, جای بخیه,جای بخیه قدیمی ,درمان جای بخیه در صورت,درمان جای بخیه عمل بینی,درمان جای بخیه قدیمی,درمان جای بخیه جراحی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید