09308665973
14 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه پرداخت کارتی یا آنلاین  
رژیم غذایی ضد پیری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

رژیم غذایی ضد پیری

غذاهای ضد پیری برای سلامتی، همه برنامه‌های خوب برای سلامتی با وعده‌هایی که می‌خوریم شروع می‌شوند. بسیاری از افراد تصور می کنند که بلعیدن یک ویتامین تنها چیزی است که برای تندرستی ضروری است. اما وعده های غذایی، و مقدار زیادی از آن، در اصل هستند.

من فهرستی از وعده‌های غذایی ارائه کرده‌ام که ممکن است از نظر درمانی متعادل و ترویج شوند. این وعده‌های غذایی پیری را معکوس می‌کنند، باعث کاهش وزن می‌شوند، سرطان‌ها و بیماری‌های عروق کرونر قلب را عقب می‌اندازند و منافذ و پوست درخشان را تشویق می‌کنند.

مطالعه کنید تا وعده های غذایی خود را از روی رکورد زیر انتخاب کنید و درست کنید. یک وعده غذایی عالی شامل پروتئین بدون چربی، سبزیجات (بخار پز یا نپخته) و/یا تعداد کمی کربوهیدرات مانند برنج قهوه ای، لوبیا و حتی میوه است.

در اینجا یک روش وجود دارد که من از آن استفاده می کنم. سبزیجات را به مدت ۵ دقیقه بخارپز کنید، سپس یک قاشق چایخوری کره یا روغن زیتون، کمی فلفل و نمک به آن اضافه کنید و مقداری پنیر رنده شده به آن اضافه کنید. نکته مهم در اینجا استفاده از ادویه هایی است که می خواهید در وعده های غذایی خود بچشید. برای سبزیجات نپخته، من گوجه فرنگی، کنگر فرنگی، آووکادو، هویج و سالاد را دوست دارم.

انواع توت ها

زغال اخته حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام آنتوسیانیدین است. اینها آنتی اکسیدان های بسیار موثری هستند که از بسیاری از سرطان ها، دژنراسیون ماکولا، بیماری عروق کرونر قلب و بسیاری از سرطان ها جلوگیری می کنند. یک واقعیت شگفت انگیز این است که شراب بنفش حاوی رسوراترول است.

رسوراترول شامل آنتوسیانیدین است که به عنوان یک ماده مغذی ضد پیری و سلامت قلب شناخته می شود. زغال اخته نسبت به شراب بنفش آنتوسیانیدین بیشتری دارد. اینها در یک سالاد میوه، آب سبزیجات یا ماست در طول استراحت صبح یا بعد از ظهر خوب هستند.

آجیل و دانه ها

آجیل ها معمولا منابع خوبی از مواد معدنی، ویتامین E و چربی خالص خوبی هستند که در بدن می خواهیم. بادام برای سلامت قلب مفید است و دانه کدو تنبل سلامت پروستات را تقویت می کند. من دوست دارم بادام نپخته، گردو، تخم کدو و تخمه آفتابگردان را ترکیب کنم. این یک میان وعده شگفت انگیز می سازد. آجیل علاوه بر این یک میان وعده بعد از ظهر شگفت انگیز را می سازد و گرسنگی را در آن ردیابی می کند.

میوه

سیب، پرتقال، کیوی، گریپ فروت، موز و بسیاری دیگر. میوه ها وعده های غذایی ضد پیری خوبی هستند. میوه ها دارای مقادیر زیادی فیبر هستند که به هضم خوب اجازه می دهد، آنتی اکسیدان ها را تامین می کنند و پاک کننده های اساسی بدن ما هستند.

آخرین آزمایش پیش‌بینی کرد که اگر همه ۵ میوه و سبزی مورد نیاز را روز به روز بخورند، ممکن است ۵۰ تا ۶۰ درصد از بیماری‌های کرونری قلب و بیشتر سرطان‌ها را کاهش دهیم. من میوه ها را در همه مخلوط های مختلف برای استراحت صبح یا بعد از ظهر دوست دارم.

پیشنهاد: برای مشاهده کرم های ضد پیری اینجا کلیک نمایید

غذاهای ضد پیری برای سلامتی

پروتئین بدون چربی

در طول روز مقدار کمی پروتئین بدون چربی بخورید. پروتئین های بدون چربی موتور متابولیک را روشن می کنند که در طول روز شما چربی می سوزاند حتی در هنگام خواب.

وعده های غذایی ضد پیری پروتئین مانند خروس بدون هورمون، بوقلمون، تخم مرغ، تکه های گوشت گاو بدون چربی، لوبیا و ماهی باید بخشی از برنامه روزانه کاهش وزن باشند. ماهی ها (مانند سالمون) دارای DMAE بیش از حد هستند و منافذ و سلامت و بافت پوست را تقویت می کنند.

علاوه بر این، ماهی حاوی مقادیر بیش از حد ویتامین D است که از نظر سلامت عمومی بسیار زیاد است. یک عبارت هشدار دهنده یافتن منابعی از ماهی و گوشت است که ممکن است فاقد فلزات سنگین و بدون استروئید باشد.

قارچ

از لخته شدن خون جلوگیری می کند و در نتیجه آترواسکلروز را در رگ های خونی کاهش می دهد. قارچ منبع شگفت انگیزی از منگنز، فسفر، پتاسیم، سلنیوم، مس و روی است. آنها علاوه بر این از نظر ویتامین های تغذیه ای B2، B3، B5، B6 و آهن غنی هستند.

آنها علاوه بر این مملو از مواد مغذی گیاهی بسیار زیادی هستند. قارچ ها در سالادها، سوپ ها و خورش ها مفید هستند. توصیه ها بیان می کنند که نباید بیشتر از ۷ دقیقه پخته شوند.

لوبیا و حبوبات

لوبیاها و حبوبات منابع قوی مواد معدنی به ویژه مولیبدن، منگنز، فسفر، منیزیم، مس، پتاسیم و آهن هستند. علاوه بر این، آنها منبع بیش از حد فیبر هستند. به عنوان مثال، یک فنجان پخته شده لوبیا چیتی ۶۲ درصد فیبر مورد نیاز روزانه را تامین می کند.

۱۶۰۰۰ مرد از کشورهای مختلف در مورد ایده مصرف وعده های غذایی مورد مطالعه قرار گرفته اند. برنامه کاهش وزن آنها به شدت تحت نظارت بود. پسرانی که مرتباً لوبیا و حبوبات مصرف می کردند، ۸۲ درصد تخفیف در خطر حمله قلبی دارند.

برخی از لوبیاها مانند لوبیا چیتی حاوی فولات هستند که یک ماده مغذی بسیار حیاتی برای سلامت قلب است. لوبیا طعم خوبی دارد و یک کربوهیدرات بسیار پیشرفته برای بلعیدن با پروتئین های بدون چربی است.

سیر و پیاز

این سبزیجات آلیوم دارای ترکیبات گوگردی هستند که به آنها بوی قوی می دهد. تجزیه و تحلیل این سبزیجات حاوی گوگرد را ثابت کرده است. از ضد لخته شدن سلول های بنفش خون جلوگیری می کند، کلسترول LDL کامل و تری گلیسیرید بیش از حد را کاهش می دهد. سیر به پوشش رگ های خونی ایمنی می دهد و از لخته شدن خون که باعث حمله قلبی عروقی می شود جلوگیری می کند.

ابتدا پیاز، سیر یا پیازچه خود را مکعبی خرد کنید و اجازه دهید حداقل ۵ تا ۱۰ دقیقه زودتر از ترکیب کردن برای پختن بمانند. این آنزیم های آلیوم را آزاد می کند و خواص مرتبط با رفاه آنها را بهینه می کند. سیر و پیاز طعمی باورنکردنی به وعده های غذایی شما می دهند. از آنها به شدت استفاده کنید.

آب

بیشتر افراد به آب به عنوان بخشی از نمایه وعده های غذایی خود فکر نمی کنند. با این حال، بسیار حیاتی است. زمانی که به این فکر می کنیم که بدنمان ۶۰ تا ۷۰ درصد آب است، باید در برنامه سلامتی ما به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. در زیر برخی از اطلاعات جالب در مورد آب فهرست شده است:
خون، بافت‌ها و اندام‌های ما عمدتاً از آب تشکیل شده‌اند.
بیشتر ویتامین ها از طریق آب به بدن ما منتقل می شوند.
آب برای دفع سموم ضروری است.
برای عمل کردن هر بدنی لازم است.
آب مفاصل را روان می کند و به عنوان ضربه گیر عمل می کند. بسیاری از آرتروزها ممکن است با مصرف آب کمردرد را کاهش دهند.
آب یک حلال است. ویتامین‌ها و الکترولیت‌ها را حل می‌کند و انتقال آن قسمت‌ها را در تمام بدن افزایش می‌دهد.
آب دمای بدن را تنظیم می کند. بعد از سرد شدن ما گرمای ما را حفظ می کند و بعد از اینکه در اثر تعریق سوزانده شدیم خنک می شود.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید