09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه پرداخت آنلاین یا کارت ب کارت  
شامپو رشد مو سریع
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

شامپو رشد مو سریع

سرعت رشد مو چقدر است؟
ما با مقدار کل فولیکول های مویی که در طول زندگی خود داشته ایم متولد شده ایم. ممکن است حدود ۵ میلیون روی بدن ما وجود داشته باشد ، اما سر ما حدود ۱۰۰۰۰۰ فولیکول دارد. با افزایش سن ، برخی از فولیکول ها تولید مو را متوقف می کنند ، به این ترتیب طاسی یا کم پشتی مو ایجاد می شود.

سرعت رشد موهای شما به موارد زیر بستگی دارد:

سن
نوع موی خاص
سلامت کلی
سایر شرایط سلامتی

دانش اندکی در مورد چگونگی کنترل رشد مو در سطح سلولی در بدن کشف کرده است ، اما این کافی نیست که بدانیم چگونه می توانیم مستقیماً رشد مو را تسریع کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علم رشد مو و چگونگی استفاده از این دانش برای موهای سالم ، ادامه مطلب را بخوانید.

مراحل رشد مو
مو در سه مرحله رشد می کند و هر رشته مو از جدول زمانی خاص خود پیروی می کند. این سه مرحله عبارتند از:

anagen: فاز رشد فعال مو که ۲-۸ سال طول می کشد
catagen: مرحله انتقال که رشد مو در آن متوقف می شود ، ۴-۶ هفته طول می کشد
telogen: مرحله استراحت در جایی که مو می ریزد ، ۲-۳ ماه طول می کشد
پوست سر متوسط ​​دارد ۹۰-۹۵ درصدمنبع مورد اعتماداز فولیکول های مو در فاز آناژن – سایپرز ، باشگاه دانش این بدان معنی است که حدود ۵-۱۰ درصد در فاز تلوژن قرار دارند که ۱۰۰-۱۵۰ تار مو را که هر روز می ریزد تشکیل می دهد.

آیا می توانید فاز آناژن را برای رشد مو افزایش دهید؟
مدت زمان فاز آناژن به طول موهای شما بستگی دارد و اینکه سلولهای موجود در پایه فولیکول شما همچنان در حال تکثیر و تبدیل شدن به سلولهای مو هستند. مو رشد می کند زیرا سلول های ماتریکس با رسیدن به فولیکول فوقانی ، مقداری از ساختار خود را از بین می برند. ساختار ریخته شده با کراتین ها ترکیب شده و رشته های مو را از سطح پوست شما خارج می کند.

محققان هنوز در حال بررسی این هستند که چه چیزی بدن ما را قادر می سازد تا مراحل آناژن را روشن کند. اما مراحلی وجود دارد که می توانید برای تقویت موهای سالم در مرحله آناژن انجام دهید.

چگونه موهای شما قوی تر شود
مو از کراتین و سلولهای مرده پوست تشکیل شده است. گرچه هیچ روش مستقیمی برای رشد سریع موهای شما در طول شب وجود ندارد ، اما مراحلی وجود دارد که می توانید برای سالم و طولانی نگه داشتن موهای خود انجام دهید. قبل از استفاده از مکمل هایی مانند بیوتین ، کراتین یا سایر مکمل های غذایی با پزشک خود صحبت کنید. آنها ممکن است با داروها تداخل داشته باشند و عوارض جانبی ناخواسته ایجاد کنند.

۱٫ با ویتامین ها و مواد مغذی همراه باشید
در حالی که بسیاری از شرکت ها ویتامین ها یا مکمل ها را برای رشد مو تقویت می کنند ، اما همیشه مستقیماً روی طول مو تأثیر نمی گذارند. اما بدن برای رشد موهای شما به انرژی زیادی احتیاج دارد. کمبود وعده های غذایی متعادل و مواد مغذی می تواند روی رشد مو تأثیر بگذارد.

۲- از پروتئین استفاده کنید
پروتئین به رشد مو شما کمک می کند و از آن در برابر آسیب های شیمیایی و محیطی محافظت می کند. اگر مرتباً موهای خود را حالت می دهید یا گرما می دهید ، با استفاده ازپروتئین درمانی می تواند از موهای شما محافظت کند. اینها را می توانید خریداری کنیدآنلاین یا از روغن نارگیل در خانه استفاده کنید. روغن نارگیل کمک می کندکاستنمنبع مورد اعتماد پروتئین قبل و بعد از شستن مو از دست داده است.

پروتئین زیاد می تواند کلیه های شما را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین ممکن است باعث شکننده شدن موهای شما شود ، اگرچه این موارد نادر است. بهتر است از رژیم غذایی خود پروتئین دریافت کنید و نه مکمل. شما می توانید از سبزیجات ، آجیل ، ماست و سایر مواد غذایی پروتئین دریافت کنید .

چه عواملی می تواند روی رشد مو تأثیر بگذارد؟

چند عامل وجود دارد که می تواند روی رشد مو تأثیر بگذارد ، از جمله:

ژنتیک یا سابقه خانوادگی ریزش مو
تغییرات هورمونی
کمبود تغذیه
داروها
فشار
ضربه ای که به فولیکول ها آسیب می رساند
سایر بیماریها یا شرایط
همچنین توجه به این نکته مهم است که اگر دچار ریزش موی غیر قابل توضیح و شدید هستید ، باید یک معاینه با پزشک خود انجام دهید ، زیرا برخی بیماری ها و شرایط سلامتی می توانند باعث ریزش مو شوند.

رشد مو در دوران بارداری و بعد از آن
زنانی که باردار هستند ممکن است احساس کنند موهایشان در واقع سریعتر رشد می کند. و زنانی که به تازگی بچه دار شده اند ممکن است احساس کنند با سرعت بیشتری نسبت به حالت طبیعی موهای خود را از دست می دهند. به این دلیل که در دوران بارداری ، هورمون استروژن در واقع باعث می شود که یک زن نسبت بیشتری به فولیکول های مو در مرحله رشد داشته باشد. بعد از تولد کودک ، فولیکول های مو به مرحله “استراحت” برمی گردند ، و به نظر می رسد که انگار مو می ریزند.

برای دیدن شامپو رشد مو و خرید اینجا را کلیک کنید

رشد مو در ماه,رشد موی سریع,,رشد مو در ماه چقدر است,رشد مو سریع,,رشد مو در یک هفته,,رشد مو با آب پیاز,رشد مو ب روش خانگی ,شامپو رشد مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید