09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ضدافتاب مخصوص رزاسه و کوپروز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ضدافتاب مخصوص رزاسه و کوپروز

احتمالاً شما در حال حاضر اقدامات زیادی برای حداقل نگه داشتن میزان قرمز شدن پوست خود انجام داده اید. شما غذاهای مناسب می خورید و استرس خود را مدیریت می کنید. اما آیا از ضد آفتاب مناسب استفاده می کنید؟ بیرون رفتن در آفتاب، محرک شدید برای روزاسه است. اگر روزاسه دارید، هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب باید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید.

پرتوهای ماوراء بنفش و روزاسه:
رگ های خونی صورت و بدن توسط بافت های اطراف که حاوی پروتئین هایی به نام الاستین و کلاژن هستند، در کنار هم قرار گرفته اند. پرتوهای فرابنفش (اشعه ماوراء بنفش) نور خورشید می تواند به این پروتئین ها آسیب برساند و از بین ببرد. این باعث می شود عروق نازک حاصل از روزاسه راحت تر شکسته و در معرض سطح پوست قرار بگیرند. همچنین، قرار گرفتن در معرض پرتوهای UVB ممکن است باعث افزایش رگهای خونی بیشتر در افراد دارای روزاسه شود.
ضدافتاب های فیلتر شیمیایی باعث تحریک پوست می شود و می تواند منجر به شعله ور شدن روزاسه شود. یافتن کرم ضد آفتاب با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش کافی و مواد سازگار برای رزاسه یا کوپروز بسیار مهم است.

ابتدا تفاوت بین ضد آفتاب های فیزیکی و شیمیایی را بیاموزید. این دو نوع در واقع همان چیزی نیستند که در ابتدا به نظر می رسند. این راهنما به شما کمک می کند تا یاد داشته باشید که چطور بین این دو انتخاب کنید.

» ضد آفتاب فیزیکی (معدنی)
این کرم ضد آفتابی است که باید در کاهش روزاسه انتخاب کنید. کرم ضد آفتاب فیزیکی بعلت مواد تشکیل دهنده آن و نحوه فیلتر کردن اشعه ماوراء بنفش، بعضا “غیر آلی” نامیده می شود. امروزه به نظر می رسد “ارگانیک” مترادف “خوب برای شما” است. اما در صورتی که روزاسه دارید این نوع ضد آفتاب ها برای شما نیاز هست.
این نوع ضدافتاب ها به طور معمول با اکسید روی و اکسید تیتانیوم ساخته می شود. این مواد ، اغلب در ترکیب با سایر ترکیبات مصنوعی ، با بازتاب و پراکندگی اشعه به دور از پوست شما، به عنوان مانعی در برابر اشعه UVA و UVB عمل می کنند.

» ضد آفتاب شیمیایی (ارگانیک)
این دسته در اصل شامل ضد آفتاب هایی است که از اکسید روی یا اکسید تیتانیوم استفاده نمی کنند. این شامل مواد شیمیایی بیشماری است که قبل از ورود نور به پوست شما با فعل و انفعالات شیمیایی باعث جذب اشعه به کرم می شود.
اجازه ندهید که برچسب “ارگانیک” شما را گمراه کند. آنچه در این مورد به آن اشاره می شود ترکیب شیمیایی ترکیبات اصلی ضد آفتاب است.

در حالی که ضد آفتاب فیزیکی اشعه را مهار و دفع می کند، ضد آفتاب شیمیایی به پوست شما فرو می رود و با اشعه ماوراء بنفش واکنش نشان می دهد که با پوست شما ارتباط برقرار می کند. این امر منجر به فرایند شیمیایی می شود پس ضدافتاب های شیمیایی مناسب پوست دارای رزاسه و کوپروز نیست.

» فاکتورهای دیگری که هنگام انتخاب ضد آفتاب باید در نظر بگیرید عبارتند از:
– آیا حفاظت از طیف گسترده ای را در برابر هر دو اشعه UVA و UVB فراهم می کند؟
– آیا برای حداکثر محافظت SPF 30 یا بالاتر است؟
– آیا برای کودکان و بزرگسالان بی خطر است؟
– آیا فیزیکی است؟
– آیا الکل ندارد؟

» کلام آخر:
ضد آفتاب برای روزاسه مهم است زیرا به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب، میزان شعله ور شدن را به حداقل می رساند. استفاده از نوع مناسب ضد آفتاب از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا برخی از مواد خاص می توانند برای پوست در افراد مبتلا به روزاسه تحریک کننده باشند.
به یاد داشته باشید که اکسید روی و اکسید تیتانیوم عناصر اصلی یک ضد آفتاب مناسب برای روزاسه شما هستند. کرم های ضد آفتاب شیمیایی می توانند برای پوست شما تحریک کننده باشند. سایر مواد مانند عطر و الکل همچنین می توانند منجر به شعله ور شوند.

» معرفی محصول مناسب، در زیر ضدافتابی توصیه می شود که اولا فیزیکی هست و دوما حاوی اکسید روی و اکسید تیتانیوم می باشد.

کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل فرانسه

برخی از مزایای کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل فرانسه :
– حداکثر حفاظت در برابر اشعه های UVA/UVB خورشید
– جلوگیری از آفتاب سوختگی
– مناسب برای کهنوردی و اسکی
– حفاظت پوست در برابر سرما و گرمای هوا
– پیشگیری از لک دوران بارداری
– مورد استفاده در زمان بارداری
– پیشگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناشی از آفتاب سوختگی، پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی، جای جوش و جای زخم
– پیشگیری از چروک، پیری زودرس و سرطان پوست
– حاوی اکتیو CW جهت جلوگیری از التهاب و جوش پوستی
– حاوی اکتیو ROUMEX تایروستات معدنی جهت روشن کردن و درمان لک
– ایجاد نرمی، آرامش و لطافت پوست
– جلوگیری از ایجاد کک و مک و لک پوستی
– افزایش خاصیت کرم های ضدلک
– رنگی
– دارای مجوزبهداشتی ۲۹۳۲۵۹۴۴۷۹۹۳۷۲۲۸
روش مصرف:
روزانه چند نوبت استفاده شود. چون این کرم حداکثر حفاظت را دارد می توانید هر سه ساعت یکبار تمدید کنید.

» برای مشاهده و خرید کرم ضدافتاب فیزیکی ژیورل فرانسه اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید