09308665973   راهنمای خرید 
12 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه پرداخت کارت ب کارت یا آنلاین  
قرص بیوتین برای رشد مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قرص بیوتین برای رشد مو

قرص بیوتین یک ویتامین محلول در آب است که بخشی از خانواده ویتامین B است. همچنین به عنوان ویتامین H شناخته می شود. بدن شما برای کمک به تبدیل برخی مواد مغذی به انرژی به بیوتین نیاز دارد. همچنین نقش مهمی در سلامت مو، پوست و ناخن شما دارد.
اگر به اندازه کافی بیوتین مصرف نمی کنید، ممکن است ریزش مو یا ورم قرمز پوستی داشته باشید. با این حال، کمبود بیوتین نادر است. در اکثر موارد، بیوتین را میتوانید از رژیم غذایی خود دریافت می کنید.
کراتین یک پروتئین اساسی است که مو، پوست و ناخن های شما را تشکیل می دهد. واضح است که بیوتین زیرساخت کراتین بدن را بهبود می بخشد. اما فراتر از آن، محققان واقعاً مطمئن نیستند که نقش بیوتین در مو یا پوست صورت چیست.
تحقیقات در مورد اثرات بیوتین بر رشد مو بسیار کم است. تا به امروز، تنها شواهد محدودی وجود دارد که نشان می دهد افزایش مصرف بیوتین ممکن است به رشد مو کمک کند.
به عنوان مثال ، در یک مطالعه ۲۰۱۵، به زنان دارای موهای نازک کننده، یک مکمل پروتئین دریایی خوراکی (MPS) حاوی بیوتین یا قرص دارونما دو بار در روز به مدت ۹۰ روز داده شد. در آغاز و پایان مطالعه ، تصاویر دیجیتالی از مناطق آسیب دیده در پوست سر گرفته شد. موهای هر شرکت کننده نیز شسته شد و هر موی ریخته شده شمارش شد. این محقق دریافت که زنانی که MPS مصرف کرده اند، در مناطق آسیب دیده از ریزش مو میزان قابل توجهی از رشد مو را تجربه کردند. آنها همچنین ریختگی کمتری داشتند.

» مصرف توصیه شده روزانه بیوتین
کمبود بیوتین بسیار نادر است، بنابراین سازمان غذا و داروی ایالات متحده کمک رژیم غذایی توصیه شده (RDA) را ارائه نمی دهد. RDA ها بر اساس سن ، جنس و سلامت کلی فرد می توانند متفاوت باشند.
درعوض ، متخصصان دستورالعمل دوز مصرف زیر را توصیه می کنند. هرکسی از ۱۰ سال یا بالاتر باید روزانه بین ۳۰ تا ۱۰۰ میکروگرم مصرف کند. کودکان باید:
– تولد تا ۳ سال: ۱۰ تا ۲۰ میکروگرم (میلی گرم)
– سنین ۴ تا ۶ سال: ۲۵ میلی گرم
– سنین ۷ تا ۱۰ سال: ۳۰ میلی گرم
– زنانی که باردار هستند و یا شیر می دهند ممکن است به سطوح بالاتری از بیوتین نیاز داشته باشند.

با پزشک خود در مورد میزان مصرف روزانه مناسب صحبت کنید. آنها می توانند راهنمایی در مورد چگونگی افزایش ایمن دوز خود را برای ارائه حداکثر مزایا ارائه دهند. شما می توانید از طریق رژیم غذایی یا با مصرف یک مکمل بیوتین، میزان کمبود بیوتین را توصیه کنید.

» غذاهای سرشار از بیوتین برای خوردن
احتمالاً در حال حاضر مقدار توصیه شده روزانه بیوتین را از غذایی که می خورید دریافت می کنید. اما اگر دوست دارید میزان مصرف خود را افزایش دهید ، می توانید غذاهای غنی از بیوتین بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این شامل:

– گوشت های مانند کبد یا کلیه
– زرده تخم مرغ
– آجیل مانند بادام ، بادام زمینی و گردو
– سویا و حبوبات دیگر
– غلات کامل
– موز
– گل کلم
– قارچ
گرما می تواند اثر بیوتین را کاهش دهد، بنابراین غذاهای خام یا حداقل پردازش شده را انتخاب کنید. مقدار بیوتین نیز می تواند از مواد غذایی تا مواد غذایی متفاوت باشد، بنابراین حتماً اطلاعات غذایی را هر وقت ممکن بخوانید. این می تواند به شما در انتخاب موارد با بیشترین بیوتین برای جلبک کمک کند.

» مکمل های بیوتین
اگر فکر نمی کنید به میزان کافی بیوتین از رژیم غذایی خود استفاده کنید، یا اگر به دنبال افزایش دوز خود هستید ، مکمل ها می توانند گزینه ای باشند.

» خطرات و عوارض بیوتین
اضافه کردن غذاهای غنی از بیوتین به رژیم غذایی شما هیچ خطری را به همراه ندارد. با این وجود ، همیشه باید قبل از افزودن یک مکمل جدید به روال خود، با پزشک خود مشورت کنید. بیوتین هیچگونه تعامل مشخصی ندارد، اما پزشک شما باید مصرف مکمل را در کنار هر داروی دیگری که ممکن است مصرف کنید تأیید کند.
بیوتین یک ویتامین محلول در آب است ، بنابراین هر بیوتین اضافی در بدن شما از طریق ادرار شما بیرون می آید. این باعث می شود مصرف بیش از حد بالقوه بعید باشد. اگر بعد از افزایش مصرف بیوتین دچار یک پوستی غیرمعمول یا غیر منتظره پوستی شدید، به پزشک خود مراجعه کنید.

» شامپو های دارای بیوتین
جذب بیوتین از طریق پوست نیز ممکن هست باعث رشد سریع مو شود. در زیر نمونه ایی از شامپو برایتان توصیه می شود. برای مشاهده شامپو بیوتین اینجا کلیک نمایید

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید