09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین چربی سوز شکم و پهلو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین چربی سوز شکم و پهلو

همیشه خانم ها از چربی انباشته اطراف شکم گلایه مند هستند. چربی، بعد از زایمان، یکی از بزرگترین معضلات خانم ها هست . این چربی علاوه بر کاهش جذابیت، خطر ابتلا به فشارخون بالا، بیماری های قلبی و دیابت را افزایش می دهد. با ما همراه باشید تا راه های چگونگی لاغری شکم را برا شما ارائه دهیم .

کوچک کردن شکم و پهلو با مصرف پروتئین بیشتر

پروتئین یک غذای مغذی است که واقعاً در چربی سوزی شکم و پهلو مؤثر است. زمانی که پروتئین بیشتری می خورید، مدت زمان بیشتری سیر هستید و هورمون گرسنگی (گرلین) کاهش می یابد که در نهایت کل کالری مصرفی در روز را  کم می کند.
غذاهای حاوی ۲۰ تا ۳۰ گرم پروتئین، به افزایش میزان سوخت  و ساز بدن کمک می کند. منابع خوب پروتئین شامل مرغ، تخم مرغ، ماهی تازه و دیگر غذاهای دریایی، پنیر و ماست است. هر روز یک یا دو نوع از این غذاها را مصرف کنید.

اضافه کردن دو نوع فیبر به غذا برای کوچک کردن شکم
ابتلا به نفخ و به دنبال آن یبوست، شکم را متورم و بزرگ می کند. یک راه ساده برای از بین بردن یبوست، مصرف فیبر غذایی است. فیبر، روده ھا را خیلی زود به حرکت در می آورد و مواد زائد را که در شکم انباشته شده اند، تخلیه می کند. اگر از دو نوع فیبر (یعنی فیبر محلول که در پسیلیوم وجود دارد و فیبر نامحلول که در سبوس یافت می شود) ھمزمان استفاده شود، تاثیر بھتری دارد. این فیبرھا دست به دست ھم داده و آب را وارد روده بزرگ می کنند و سرعت دفع را افزایش می دھند. در نتیجه شکم صاف تر شده و فرد احساس سبکی می کند.

چربی شکم و پهلو های تان را با تحرک بیشتر از بین ببرید
بی تحرک بودن از عوامل مهم ایجاد سندروم متابولیک، چاقی و دیابت است. هر نوع تحرکی مفید است، حتی حرکت های کوچکی که در طول روز انجام می دهیم مثل ضربه زدن با پا یا راه رفتن هنگام صحبت کردن با تلفن. کارهای ساده ای مانند استفاده از پله به جای آسانسور و یک پیاده روی سریع با فاصله مناسب زمانی بعد از صرف غذا به چربی سوزی شکم و کاهش کالری کمک می کند.

کاهش چربی شکم: خوردن سبزیجات تیره رنگ در شب

سریع ترین راه برای کاهش چربی شکمی، خوردن سبزیجات تیره رنگ است. برای این کار بهتر است سبزیجاتی را انتخاب کنید که باعث سوء هاضمه نمی شوند و به کیفیت خواب شما لطمه نمی زنند. بهترین سبزیجات تیره رنگ برای کاهش چربی شکمی عبارتند از کاهو، اسفناج و مارچوبه. بهترین راه برای استفاده از این سبزیجات، بخارپز کردن آنها است.

چربی سوزی با آب لیمو ترش
حتماً می دانید که آب برای سم زدایی از بدن بسیار مفید است. اگر به این آب، آب لیموترش نیز اضافه کنید می توانید از سم زدایی کبد مطمئن باشید و سوخت و ساز چربی ها در بدن را تحریک کنید. این چربی ها از ناحیه شکم و پهلوها آب خواهند شد. مصرف آب ولرم با کمی آب لیموترش باعث افزایش تولید آنزیم های گوارشی می شود که چربی ها را می سوزانند و باعث بهبود عملکرد کبد می شوند. آنتی اکسیدان های موجود در این نوشیدنی به داشتن پوستی سالم کمک می کنند چون باعث از بین بردن باکتری های عامل آکنه ها می شوند. علاوه بر این، مصرف این نوشیدنی باعث کاهش یبوست و تمیزی روده ها می شود.

چربی سوزی با کرم لاغری

استفاده از یک کرم لاغری مناسب و اصولی به شما کمک میکند تا بهتر و سریع تر به چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو برسید همیشه مد نظر قرار دهید از کرم لاغری با برچسب بهداشتی استفاده کنید که ما در اینجا شما را با بهترین نوع آشنا خواهیم کرد .

برای دیدن متن کامل و خرید کرم لاغری اینجا را کلیک کنید

لاغری , لاغری شکم و  پهلو , کرم لاغری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید