09308665973   راهنمای خرید 
12 سال هست با شماییم
  تخفیف 5 درصد و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی  
لاغری شکم چه بخوریم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

لاغری شکم چه بخوریم


افرادی هستند که غالباً بدون هیچ مدرکی برای لاغری برایتان توصیه های دیوانه وار می کنند. با این حال ، با گذشت سالها ، دانشمندان استراتژی های بسیاری را یافتند که به نظر می رسد مؤثر است.
در اینجا نکته هایی اصولی جهت کاهش وزن وجود دارد که در واقع مبتنی بر شواهد هستند را توصیه می کنیم.

۱- آب بنوشید ، به خصوص قبل از غذا
اغلب ادعا می شود که نوشیدن آب می تواند به کاهش وزن کمک کند و این درست است. نوشیدن آب می تواند در مدت زمان ۱ تا ۵/۵ ساعت سوخت و ساز بدن را ۲۴ تا ۳۰ درصد تقویت کند ، و به شما کمک می کند کالری بیشتری را بسوزانید.

یک مطالعه نشان داد که نوشیدن نیم لیتر (۱۷ اونس) آب حدود نیم ساعت قبل از غذا به رژیم غذایی کمک کرده است که در مقایسه با افرادی که آب نمی نوشند ، کالری کمتری مصرف کنند و ۴۴ درصد وزن بیشتری از دست بدهند (منبع ۳Trusted).

۲- برای صبحانه تخم مرغ بخورید
خوردن تخم مرغ کامل می تواند انواع فواید از جمله کمک به کاهش وزن داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که جایگزینی یک صبحانه مبتنی بر دانه با تخم مرغ می تواند به شما کمک کند کالری کمتری برای مدت زمان ۳۶ ساعت دیگر بخورید و همچنین وزن و چربی بیشتری را از دست بدهید.

۳- نوشیدن قهوه (ترجیحا سیاه)
قهوه به طور غیرمنصفانه شیطان شده است. قهوه با کیفیت با آنتی اکسیدان هاش می تواند فواید بسیاری برای سلامتی داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که کافئین موجود در قهوه می تواند سوخت و ساز بدن را با ۳ تا ۱۱٪ تقویت کند و چربی سوزی را تا ۲۹-۱۰٪ افزایش دهد. فقط مطمئن شوید که یک دسته شکر یا سایر مواد پرکالری را به قهوه خود اضافه نکنید. این امر به طور کامل منافع را نفی می کند.

۴- روزه متناوب را امتحان کنید
روزه داری متناوب یک الگوی غذایی محبوب است که در آن افراد بین دوره های روزه و غذا خوردن می چرخند. مطالعات کوتاه مدت نشان می دهد که روزه داری متناوب به همان اندازه محدود کردن کالری مداوم برای کاهش وزن مؤثر است.
علاوه بر این ، ممکن است از دست دادن توده عضلانی که به طور معمول با رژیم های کم کالری در ارتباط است ، کاهش دهد. با این حال ، قبل از هرگونه ادعای قوی تر ، مطالعات با کیفیت بالاتر مورد نیاز است.

۵- قند اضافه نخورید
شکر اضافه شده یکی از بدترین ترکیبات در رژیم غذایی مدرن است. بیشتر افراد بیش از حد مصرف می کنند. مطالعات نشان می دهد که مصرف شکر (و شربت با فروکتوز بالا) به شدت با افزایش خطر چاقی و همچنین شرایطی از جمله دیابت نوع ۲ و بیماری های قلبی همراه است.
اگر می خواهید وزن کم کنید ، قند اضافه شده را دوباره برش دهید. فقط حتماً برچسب ها را بخوانید، زیرا حتی غذاهای به اصطلاح سالم هستن دارای قند اضافی هستند.

۶- کربوهیدرات تصفیه شده کمتری بخورید
کربوهیدراتهای تصفیه شده شامل شکر و غلات هستند که از قسمتهای فیبری و مغذی آنها جدا شده اند. اینها شامل نان سفید و ماکارونی است. مطالعات نشان می دهد که کربوهیدراتهای تصفیه شده می توانند قند خون را به سرعت تندخن بزنند و منجر به گرسنگی، هوس و افزایش مصرف مواد غذایی چند ساعت بعد شود. خوردن کربوهیدراتهای تصفیه شده به شدت با چاقی مرتبط است.
اگر می خواهید کربوهیدرات بخورید ، حتما آنها را با فیبر طبیعی آنها میل کنید.

۷- غذاهای تند بخورید
فلفل های چیلی حاوی کپسایسین ، یک ترکیب تند است که می تواند متابولیسم را تقویت کرده و اشتهای شما را کمی کاهش دهد. با این وجود ، افراد ممکن است با گذشت زمان تحمل نسبت به اثرات کپسایسین را افزایش دهند، که این امر می تواند اثر طولانی مدت آن را محدود کند

۸- رژیم غذایی نگیرید در عوض سالم بخورید
یکی از بزرگترین مشکلات رژیم های غذایی این است که به ندرت در دراز مدت کار می کنند. در هر صورت ، افرادی که رژیم می گیرند تمایل به افزایش وزن بیشتری با گذشت زمان دارند و مطالعات نشان می دهد که رژیم غذایی پیش بینی کننده مداوم افزایش وزن آینده است. به جای رژیم گرفتن ، هدف خود را تبدیل به فردی سالم تر ، شادتر و مناسب تر کنید. به جای محروم کردن، بر تغذیه بدن خود تمرکز کنید.
کاهش وزن باید به طور طبیعی دنبال شود.

۹- ورزش هوازی را انجام دهید و ژل لاغری بزنید.
انجام ورزش هوازی (کاردیو) راهی عالی برای سوزاندن کالری و بهبود سلامت جسمی و روحی شما است. به نظر می رسد برای از بین بردن چربی شکم، چربی ناسالمی که تمایل به ایجاد در اطراف اندام شما دارد و باعث ایجاد بیماری متابولیک می شود ، بسیار مؤثر است. ژل لاغری بهمراه ورزش باعث افزایش سوزاندن کالری می شود. براساس نتایج بدست امده کسایی که بهمراه ورزش هوازی ژل لاغری استفاده کردند بیشتر از کسایی که تنها ورزش هوازی انجام دادند، کالری سوزاندند.

» برای مشاهده ژل لاغری استاندراد اینجا کلیک نمایید

لاغری شکم در ماه رمضان,لاغری شکم با زردچوبه,لاغری شکم و پهلو با زنجبیل,لاغری شکم اب كردن سريع شكملاغری شکم پهلو,لاغری شکم پهلو نی نی سایت,لاغری شکم پهلو با ورزش,لاغری شکم پهلو ران,لاغری شکم تبادل نظر,لاغری شکم با دوچرخه ثابت,لاغری شکم با جوش شیرین,لاغری شکم چه بخوریم,لاغری شکم چه باید کرد,لاغری شکم چکار کنم,چ چیزی باعث لاغری شکم و پهلو میشود,لاغری شکم با حلقه هولاهوپ,لاغری شکم خیلی سریع,لاغری شکم خانگی,لاغری شکم با رژیم غذایی,رژیم لاغری شکم زنان

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید