09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه پرداخت آنلاین یا کارت ب کارت  
کرم برای از بین بردن گوشت اضافه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم برای از بین بردن گوشت اضافه

پوست یک اندام حیاتی برای هر فرد است. در واقع مانند یک پارچه ظریفی است. فکر کنید اگر قسمتی از یک پارچه ابریشمی سوراخ شود چه تفاوت بزرگی در آن ایجاد می شود. این امر در مورد پوست نیز صدق می کند. هر نوع آسیب، سوختگی یا جراحتی ایجاد شود می تواند اسکارهایی بر روی پوست آشکار کند. اما اگر این دسته از جای زخم ها در نواحی از پوست ایجاد شود که قابلیت پوشش داشتن یا پنهان کردن آن میسر باشد بد نیست اما اگر در نواحی ایجاد شود که مداوم در دید عموم  قرار دارید این می تواند از لحاظ برخوردهای اجتماعی برای شما آزار دهنده باشد.

کلوئید(Colloid ) چیست ؟

کلوئیدها می توانند بسیار بزرگتر از زخم اصلی باشند. آنها معمولاً در قفسه سینه، شانه ها، گوش و گونه ها دیده می شوند. با این حال، کلوئیدها می توانند بر هر بخشی از بدن تأثیر بگذارند. هنگام آسیب دیدگی پوست، بافت فیبری به نام بافت زخم برای ترمیم و محافظت از آسیب بر روی زخم شکل می گیرد. در بعضی موارد، بافت اسکار اضافی رشد می کند و رشد صاف و سختی به نام کلوئیدها ایجاد می شود.اگرچه کلوئیدها برای سلامتی شما مضر نیستند ، اما ممکن است نگرانی های زیبایی را ایجاد کنند.

علت ایجاد کلوئید

هنوز علت دقیقی برای ایجاد گوشت اضافه تشخیص داده نشده است. ولی بعد از ایجاد آکنه،سوختگی، بریدگی ها و عمل جراحی احتمال اینکه دچار اسکار های برآمده بشوید زیاد است. معمولا سلول هایی به نام فیبروبلاست که تولید کلاژن را بر عهده دارند دچار مشکلاتی می شوند. البته از سوی دیگر مشکل سیستم ایمنیریال وراثت و ژنتیک نیز در بروز گوشت اضافه نقش اساسی دارد که می تواند از یک نسل به نسل دیگر انتقال پیدا کند.

علائم کلوئید می تواند شامل موارد زیر باشد:

کلویید تقریبا بعد از سه ماه از آسیبی که به وجود آمده است شکل میگیرد، البته در بعضی از موارد تا یکسال هم می تواند به طول انجامد. اولین علامتی که ظاهر می شود رشد بافت همبند نرم جای زخم در خارج از کناره های زخم اولیه هست. این می تواند همراه با خارش، سوزش و احساس درد همراه باشد. همچنین با علائم زیر همراه است از جمله:

  • محلی که به صورت گوشتی، صورتی یا قرمز رنگ است
  • ناحیه ای متورم یا پوسته پوسته شدن همراه است.
  • منطقه ای که با مرور زمان با بافت زخم بزرگ تر می شود.
  • در حالی که اسکارهای کلوئیدی ممکن است خارش داشته باشند، معمولاً برای سلامتی شما مضر نیستند. ممکن است ناراحتی، حساسیت یا تحریک احتمالی لباس یا سایر اصطکاک های خود را تجربه کنید.

دلایل کلوئیدی

انواع آسیب های پوستی می تواند در زخم های کلوئیدی نقش داشته باشد. این شامل:

  • جای جوش
  • سوختگی
  • زخم آبله مرغان
  • سوراخ کردن گوش و بینی
  • خراش
  • جای برش جراحی

به طور طبیعی همه افراد در طول عمر خود به طور متوسط ۱۰ %  زخم های کلوئیدی را تجربه می کنند. همچنین افرادی که دارای پوست تیره هستند بیشتر در معرض ابتلا به کلوئید قرار می گیرند.

درمان جای زخم

درمان کلوئید keloids

درمان کلویید یا گوشت اضافه معمولا با کمک پزشکی تشخیص داده می شود. معمولا جای زخم های کوچک می تواند به حودی خود محو شود و اهمیت چندانی ندارد. اما برای درمان keloids بزرگ بهتر است به فکر راه حلی باشید که بدون عارضه و آسیب بتوانید آن ها را برطرف کنید چون از لحاظ زیبایی پوست شما را درگیر می کند. ما در اینجا بهترین روش هایی که می تواند این مشکل شما را درمان کند اشاره می کنیم.

  • استروئیدی
  • لیزر درمانی
  • کرایوتراپی
  • فشار و یا پانسمانهای بسته
  • مصرف کرم اسکار ژان داوز

کرم اسکار ژان داوز چیست؟

کرم ترمیم کننده ضد اسکار ژان داوز سیکالو CiCALO JEAN DAVEZE فرانسه جهت درمان اسکارهای کلوئید، هایپرتروفیک، اسکارهای ناشی از برش با تیغ، عمل های جراحی، تروماتیک، سوختگی ها ، اسکار جوشهای پوستی بسیار موثر می باشد. کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز حاوی روغن های گیاهی، کوآنزیم ۱۰ و پتیدهای اختصاصی شرکت داوز هست که باعث درمان انواع اسکارها می شود.

برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:

  •  درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
  •  درمان برامدگی جای برش تیغ
  •  درمان جای سوختگی
  •  درمان اسکارهای جای جوش
  •  درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
  •  درمان جای عمل جراحی
  • جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
  • ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
  •  رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
  • درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
  •  برترین کرم ضد اسکار اروپا با سابقه بیش از ۷۰ سال

آیا لایه برداری باعث درمان کلوئید می شود؟

در جواب باید بگوییم بله. لایه بردارهای فیزیکی می تواند قطعا در درمان گوشت اضافه تاثیر خوبی داشته باشند. از این رو یکی از بهترین گزینه های درمانی استفاده از اسکراب هسته انگور ژیورل می باشد.

این اسکراب با داشتن ذرات ریز هسته انگور باعث لایه برداری فیزیکی پوست می شود. لایه برداری فیزیکی بهترین لایه برداری پوست هست که بدون عارضه و صدمه به پوست باعث حذف سلول های مرده پوست می شود. این اسکراب با میکانیزمی که دارد پوست شما را بصورت حرفه ایی و بدون هیچ گونه آسیب پوستی پاک می کند و همچنین با لایه برداری سریع و دقیق از پوست شما باعث جوان سازی پوست و روشن کنندگی آن می شود. این اسکراب غنی از ویتامین های مورد نیاز پوست برای انواع پوست ها مناسب بوده که با استفاده این اسکراب شادابی و لطافت پوست صورت خود را تضمین می کنید که جوان بماند و زود پیر نشود.

کلوئیدها در مقابل زخم هایپرتروفیک

کلوئیدها گاه با نوعی اسکار شایع دیگر به نام زخم هایپرتروفیک اشتباه گرفته می شوند. اینها زخم های مسطح هستند که می توانند از رنگ صورتی تا قهوه ای باشند. بر خلاف کلوئیدها ، زخم هایپرتروفیک کوچک تر هستند و با گذشت زمان می توانند به تنهایی از بین بروند. در ابتدا، زخم هایپرتروفیک تازه می تواند خارش دار و دردناک باشد، اما با بهبودی از علائم پوست فرو می رود.

جلوگیری از keloids

اگر می خواهید از اسکار ها جلوگیری کنید بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید. معمولا گروه های سنی بین ۱۰ تا ۳۰ سال با رنگ پوست تیره بیشتر مستعد کلوئید قرار می گیرید، به همین خاطر بهتر است این دسته از افراد موقع سوراخ کردن گوش، بینی و خال کوبی دقت لازم را داشته باشند. همچنین از جراحی های غیر ضروری پرهیز نمایید. قرار گرفتن در معرض آفتاب یا برنزه شدن، ممکن است بافت زخم را تغییر رنگ دهد و آن را کمی تیره تر از پوست اطراف شما کند. اگر دارای زخم پوستی هستید حتما با لباس مناسب و کرم های ضد افتاب استاندارد ناحیه مورد نظر را پوشش دهید.

 

معرفی قوی ترین کرم درمان گوشت اضافه

کرم ترمیم کننده اسکار سیکالو ژان داوز فرانسه
برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
برای خرید کرم انتی اسکار ژان داوز اینجا کلیک نمایید

گوشت اضافه در بینی,گوشت اضافه در بدن,گوشت اضافه مقعدی زنان,گوشت اضافه در ناحیه تناسلی,گوشت اضافه پیرسینگ بینی,گوشت اضافه در دهانه واژن,كلوئيد زخم,كلوئيد بعد از زدرمان گوشت اضافه,هزینه درمان گوشت اضافه با لیزر,درمان گوشت اضافه زخم,درمان گوشت اضافه در گلو,درمان گوشت اضافه زیر ناخن دست,گوشت اضافه,درمان کلوئید,علت گوشت اضافه در بدن,گوشت اضافه زیر بغلم,درمان زخم کلوئید,اسکار زخم کلوئید,ترمیم زخم کلوئید,درمان کلوئید با پماد,درمان کلوئید گوش,پماد برای درمان کلوئید,درمان کلوئید پیرسینگ بینی,راه های درمان کلوئید,راه درمان کلوئید پوستی,بهترین پماد برای درمان کلوئید,بیماری کلوئید چیست,درمان گوشت اضافه,بیماری پوستی کلوئید,کلوئید پوست,کلوئید چیست,کلوئید,هیدروکلوئید چیست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید