09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
آنچه که باید درباره جراحی زیبایی پف چشم بدانید !
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

آنچه که باید درباره جراحی زیبایی پف چشم بدانید !

اگر تورم چشم شما موقتی است و در اثر کم خوابی ، بیماری و یا علتهای دیگر بوجود آمده ، می توانید با استفاده از درمانهای خانگی و یا کرمهای مخصوص آن را برطرف کنید و یا کاهش دهید اما اگر پف چشم شما دائمی و همیشگی است برای از بین بردن آن به عمل جراحی زیبایی احتیاج دارید. البته در نهایت پزشک متخصص باید تشخیص بدهد که چه درمانی برای شما مناسب است . علاوه براین ، قبل ازاینکه برای انجام این عمل تصمیم بگیرید ، باید علت اصلی پف چشم خود را کشف کنید و حتما” درباره طول درمان و مدت زمانی که بعد از عمل باید استراحت کنید اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

جراحی بلفاروپلاستی ، یک نوع جراحی زیبایی است که در آن یک برش در زیر چشم ایجاد می شود و چربی اضافی که باعث ایجاد پف شده است تخلیه می شود . معمولا” در عمل جراحی بلفاروپلاستی ، ایرادهای دیگر چشم مثل افتادگی پلک نیز اصلاح می شود. این عمل جراحی حدود سه ساعت طول می کشد و انجام آن بصور سرپایی هم امکان پذیر است . هزینه این عمل بسیار بالاست اما عمل بسیار موثری است و شما برای یک مدت طولانی می توانید از نتایج مثبت آن بهرمند شوید.

 

یک نوع جراحی دیگر نیز برای اصلاح ایرادهای چشم وجود دارد . در این نوع جراحی که به لیفیتنگ چشم نیز مشهور است ، پوست اطراف چشم کشیده می شود . با کشیده شدن پوست زیر چشم و ازبین رفتن چربی های اضافه زیر آن، پف چشم کاملا” از بین می رود .عمل لیفتینگ چشم اثرات پیری را از بین می برد و باعث می شود صورت شما جوانتر به نظر برسد.

 

بعد از انجام هر نوع عمل جراحی زیبایی چشم ، به احتمال زیاد اطراف چشم شما متورم و کبود می شود که با استفاده از کمپرس سرد می توانید میزان و شدت این کبودی و تورم را کاهش دهید. بعد از عمل حتما” به توصیه پزشکتان به خوبی عمل کنید و اطراف چشمتان را همواره پاکیزه و تمیز نگه دارید تا دچار عفونت نشوید.

 

بعد از تکمیل دوره درمان هم باید همیشه مواظب چشمهایتان باشید و سعی کنید حتما” به اندازه کافی بخوابید زیرا اگر مراقب نباشید و خودتان را از خواب محروم کنید پف چشم شما ممکن است دوباره بازگردد.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید